|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een gedoe zeg. De albumcover is niet verkeerd maar ook niet weetikveel hoe machtig...tot nu toe één nieuw nummer live gehoord (iets van "Born in a burial ground" ofzo) ,toch benieuwd naar die nieuwe I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het Up Magazine heeft Cradle Of Filth onlangs uitgedaagd voor een luistersessie. Hierin beoordeelden Cradle Of Filth onder andere de volgende bands: Bullet For My Valentine Fall Out Boy Peter Pan Speedrock El Guapo Stuntteam Mendeed Up Magazine #29 juli/augustus 2006. (overal te koop) |
|
ehm..niet lullig bedoeld, maar wat is de nieuws/meerwaarde van dit bericht? |
|
quote: Hmm dat wordt niks. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dat nummer Nymphetamine meesterlijk heerlijk nummer i dream of wolves in the snow heerlijk instrumentaal nummer |
|
quote: Over die laatste, kan ik begrijpen..ik vind de muziek goed klinken maar niet als die Dani daar de godganse tijd doorheen brazelt. Een beetje is niet erg maar hij blijft an de gang |
|
Nymphetamine ... vond ik nu eens niets aan, door dat album ga ik het volgende zeker niet meteen kopen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: A dream of wolves in the snow *mierenneuk* Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vond ik nu net dat Nymphetamine weer wat de goeie kant uitging... meer naar de sfeer en gitaarsound van de oudere albums. Ik blijf Dusk & Cruelty echt meesterlijke albums vinden! Ben eens benieuwd wat de nieuwe gaat geven... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Het had tenminste eens een andere sound, wat het niet zo slaapverwekkend maakt als de eindeloze cliché die bijvoorbeeld Damnation... heet. |
|
Die plaat staat in mijn top 10 van meest-slaapverwekkende-cd's-ooit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Damnation... staat wel hoger toch? |
|
is prima album, knalt mooi door Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Darren White zingt in A Dream of Wolves in the Snow... Zelf vind ik Damnation een stuk sterker dan Nymphetamine. Schitterende combinatie van tekst en geluid. Echt een soort soundtrack bij de lyrics. Geweldig als geheel. [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 28-07-2006 17:26] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Hm ik heb zelf toch meer zoiets van de 1e 2 nummers vind ik gaaf en bij het 4e nummer vind ik t echt saai worden... |
|
En op de 1 of andere manier kan ik dat nog begrijpen ook. Beetje weird.. Ik vind het om zo los te luisteren ook niet echt een lekker album. Er zijn ook maar een paar nummers die ik af en toe los luister. Het meest geniet ik ervan met het tekstboekje in de ene hand, biertje in de andere en dan soort van 'wegdromen' in het geheel. Ik heb echt de tekst erbij nodig dus. [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 28-07-2006 17:43] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: 4de nummer is ook 1 van de minst goede van de cd, maar Carion en The Smoke of Her Burning zijn echt wel hoogtepunten Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik bedoelde t niet ZO letterlijk Wat ik wou zeggen is dat Damnation... gewoon vlug verveelt bij mij |
|
De 4e is juist een van mijn 'losse' favorieten. Carrion vind ik zelf een van de minpunten van de cd. The Smoke...daarentegen vind ik dan wel weer erg gaaf. Maarja, kwestie van smaak. Mijn favo's: An Enemy led the Tempest Serpent Tongue Babalon AD Mannequin Thank God for the Suffering The Smoke of Her Burning (en alle instrumentals, met name A Bruise upon the Silent Moon en End of Daze). Voor de geinteresseerden: ik ben ook bezig met een vertaling van het album (uit pure interesse). Deze zijn daarnaast ook op cradleoffilth.nl te vinden, samen met andere vertalingen (van mij, of op zijn minst nagechecked door mij). Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: o_O Kunnen de 15 jarige gothicjes van tegenwoordig geen engels meer? Zenial |
|
Hehe, vast niet.. Nee, het is begonnen uit pure interesse van mijzelf voor de teksten. Om ze wat beter te begrijpen en dergelijke. Ik ben gek op 'gothic' literatuur a al EA Poe, Byron, Lovecraft etc. Dani schrijft ook in deze traditie. Dus dat kon ik dan mooi mixen. De webmaster van cof.nl is een goede vriend van me, dus die wilde ze ook wel online zetten. Vandaar. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Hey, psst... als je dit soort zaken beter wil begrijpen he... LEER ENGELS!!!!!! Zenial |
|
Heb al 8 jaar Engels gehad. Literatuur voor mijn studie is ook allemaal Engels. Vertalen is gewoon een hobby. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Zo vaak blijven zitten ja? Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |