|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Give him a headshot. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: ik dus ook |
|
Jaja, knul. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ah je hebt het licht gezien, mogen wij dat met je delen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nog één keer voor de lol hahahahaha damn, blijft leuk Je moeder. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ieder zijn eigen smaak he? |
|
mwa, gaat meer om de open minded redenatie hehe damn, blijft gaaf Je moeder. |
|
quote:Natuurlijk niet. Poeh hey! Als je COF luistert heb je gewoon een slechte smaak. Slechte smaak wordt niet getolereerd. |
|
quote: Klopt. Suck my piss |
|
Als je nu geen smaakpapillen hebtdan.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
groeien ze niet meer aan. |
|
Oud Vuil 4 teh Wim!!1! |
|
Heeft die tumor op zijn stembanden nu nog niet zijn strot dichtgeknepen???? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wow ik ben al uit mijn kinderjaren en ik luister nogsteeds Cradle of Filth! Nou, ik schaam me dood hoor. En jep, ik vind ze al een maand leuk! (+8 jaar) CoF geen solo's? Kan er op PoEmF al 3 noemen, Vemp 1, Dusk 1 (en wat lead die richting solo gaat), Cruelty 3, Midian 2, Nymphetamine 2...zo uit mn hoofd. Dus mja...zijn er niet heel veel, maar liever een paar mooi uitgebalanceerde, dan veel matige solo's. Vooral de solo's in 'Amor E Morte' en 'Beauty Slept in Sodom' vind ik erg mooi. Maargoed, mijn punt was meer dat spletterpoep op de muur nog een logischer geluid uitbrengt dan jij. [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 21-04-2006 22:38] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
wie gaat er naar het cradle of filth concert? |
|
het? wat? waar? Faustian Spirit of the Earth |
|
Zou ze opzich best een keer live willen zien, muzikaal is het retestrak, alleen Dani maakt het live zoooo ongelofelijk niet waar... Zonde! Ik oordeel dan alleen naar wat ik op dvd's en live-opnames heb gehoord, maar geweldig is het niet... Komt bij dat ze waarschijnlijk niet veel oud werk spelen, dus denk dat ik maar weer skip... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:In de Effenaar? Daar schijn ik te gaan draaien tussendoor. Nog verzoekjes? |
|
quote: heb ze 1 keer gezien, in den Ancienne Belgique in Brussel in februari 2005, en vond het een degelijk optreden, ook Dani was goed bij stem, voor zover je dat goed kan noemen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Slay0r-Angel of Death of Raining Blood doet het altijd goed om de stemming erin te krijgen, heb ik gemerkt! Gewoon wat lekkere black en thrash metal Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Thornography albumcover: |
|
Leuk programma dat photoshop, je kan er veel mee. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Donderdag 01/06/2006 @ Effenaar in Eindhoven... Cradle of Filth + support: Callenish Circle Vanavond wordt de grote zaal van de Effenaar ondergedompeld in één grote serenade van erotisch getinte donkerheid, snelheid en vuiligheid... Het Engelse geteisem van Cradle of Filth komt de zaak onderspouwen met het beste wat de hedendaagse black metal te bieden heeft. Ingenieus georkestreerde stukken die tot op het bot van je zwarte ziel zullen penetreren... Als exclusieve support is ons eigen Callenish Circle uitgenodigd. Met hun vernieuwende stijl van moderne x-treme metal oogsten ze al jaren veel succes in binnen en buitenland. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze al geruime tijd onder contract staan bij het Metal Blade Records label. Begin dit jaar verscheen het alweer vijfde album van het vijftal getiteld [Pitch.Black.Effects]. Zaal open: 19.30 Aanvang: 20.00 More info: www.effenaar.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |