|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een volslagen mongool? Je moeder. |
|
Topic-titels zijn voor jou meer leidraad dan wet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hehe goeie shit, hoewel ik stiekem hoopte dat je zou happen anyway, die eerste cd vind ik goed te doen Je moeder. |
|
quote: Alleen een rasechte supermongool komt met zoiets op de proppen Maar je bent wel lief hoor. [edit] Wat Karni zegt. Het oudere werk kan ik af en toe nog wel waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-09-2008 21:06] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: 'k vind de nieuwe ook niet supergoed, maar 'k hoop dat ze in hof ter lo enkele oudere nummers spelen , de nieuwe gaat wel, maar nou ja, 't wordt allemaal een beetje te commercieel.. 'k ga overigens niet alleen maar voor Cradle of Filth, 'k ga ook voor moonspell en gorgoroth. en dank je voor het compliment :p My Soul To Hell For Company <3 |
|
quote: Het was 10 jaar geleden al te commercieel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben je echt bisexueel of vind je dat wel interessant staan bij je profiel? |
|
Dat moet van Dani, duh |
|
Die profieltekst en dat VF profiel. |
|
Staat er straks een naast je bij een concert, "miauw." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
"Ik ben een Belgisch meisje, en mijn nickname doet vermoeden dat ik een hoer ben, dat ben ik dus NIET. Ik ben gewoon een ongelooflijk grote Cradle of Filthfan en dat verklaart dat *Serial killers zijn mijn obsessie, *Muziek is mijn passie, *Poëzie en kunst zijn mijn toevluchtsoorden, *Ik zeg dingen zoals 'miauw' at random.. *De Japanse taal is fantastisch. *Kilts zijn geil, *Het pesten van communistische sletjes op sites als netlog is O zo krieg... *Mijn vrienden zijn mijn alles, en ze zijn allemaal TR00000!! *CoF zijn zalig en ik ga ze zien :D *Sex ist ein schlacht, Liebe ist krieg.. *'k Ga terug viool les volgen binnekort *Hobby: bijten. The end. Wanna know more?? PECH GEHAD :D" Blijft mooi. :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Je moet eens doorklikken naar die site.. En OT: Misschien dat ik CoF weer eens een spin moet geven. Dat is toch ook al weer ettelijke jaren geleden. |
|
Heb ik gedaan. Ik hoorde een CoF piano intro en toen moest ik poepen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik weet het niet hoor. De muziek zelf is dik ok. De teksten zijn ook in orde. Maar zodra die zanger begint te gillen ben ik weg. Argh! Bewust vermeden op Rock am Ring een paar jaar terug. Ze zouden eens moeten overwegen om een instrumentale cd te maken ofzo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Andere zanger? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja! Dat was mijn eerste keus, maar dan gaat meneer de gilkikker waarschijnlijk te moeilijk doen. Als ik het toch eens voor het zeggen had voor 1 dag, tjonge. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Als ze death of grind gaan maken wil ik het wel proberen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Symphonic grindcore! ... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Blasfemie! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: als ik interessant wil doen, dan verzin ik wel iets anders iets dat écht interessant is. Het antwoord op je vraag is dus: 'Ja, ik ben écht biseksueel.' Waarom zou jou dat in godsnaam interesseren?? xD My Soul To Hell For Company <3 |
|
Ontopic. [/Grey] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
gothgrinders from helllll signature |
|
quote:ik vind je best leuk, hoor. trek je maar niks van karni aan, die is normaal heel lief. Fuck the world and fuck you |
|
quote: haha, bedankt xD.. En nu terug on topic, voor we een hoop gezeik over ons hoofd krijgen.. Iemand een idee op welke manier deze discussie nog heropgestart kan worden? ze lijkt mij vrij dood op het moment... (er wordt meer over mij gepraat dan over CoF ) [ Maak nu aub géén topic over mij, voor het geval ik iemand op gedachten breng] My Soul To Hell For Company <3 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |