|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hey het is nog vroeg.... Evil Dick |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Donders, dacht eerst dat het een typo was met 2 keer Darkly. Tenzij het een afkorting moet zijn: 8 DDVA acronym definitions order by Rank or Alphabet Dalit Dasta Virodhi Andolan Dynamic Dead Variable Analysis Dalit Dasta Virodhi Abhiyan Dalit Dastan Virodhi Andolan Delegues Departementaux Vie Associative Dimapur District Volleyball Association Distributed Domain Vector Acceleration Dynamic Digital Video Adaption |
|
quote: dacht even dat dit de tracklist was Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het zou een toffe stunt zijn |
|
Wat is er gebeurd met de vorige titel? Niet goed genoeg? Benieuwd in ieder geval! |
|
Eerste track is vrijgegeven. |
|
Leuk nummertje. Lekker snel en vrolijk. |
|
Wel een beetje meer van hetzelfde ben ik bang. Die vrouwenstem...gebruiken ze nou een vocoder of ligt dat aan de kwaliteit van de opname? It's better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not. |
|
Black seeds of bunny! |
|
hehe, je eigen post vind je slaapverwekkend of het nummer? ik heb cradle niet meer gevolgd na de demo's die waren echt vet! Evil Dick |
|
Hehehehe, ja, toen de drummer nog niet met de dubbele bassdrums uit de voeten kon. Ik heb ze heel lang geleden live gezien en dat was best treurig. Was net voor de eerste lp, als ik het me goed herinner. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Lol het nummer, echt dodelijk saai. Ik vond Cradle wel cool, maar de laatste albums konden me al heel snel niet meer interesseren. Deze überhaubt niet. Black seeds of bunny! |
|
Toen klonken ze nog helemaal niet zo black, meer als een rotte versie van Deicide hehe. Evil Dick |
|
quote: wat een crap! heb die band verder nog nooit gehoord ofzo... maar wat een boutopnames (zal wel bij black horen) zeg... en die zang... bah. |
|
quote: Boutopnames? En dat zeg jij? *proest* Boeiender |
|
quote: Lulletje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:in je reet ja.viezerik! Evil Dick |
|
quote: dat zeg ik... |
|
quote: Hihi, niet Beestigh dus? Boeiender |
|
hehehehe! deze opnames niet he, maar de oefenruimte opnames van terveet kadett uit 1921 zijn beestigh he! |
|
quote: Zo klinkt het echt niet op cd. Het is gewoon een mp3 met een -te-lage bitrate. Ik vind het trouwens best een aardig nummer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik vind 't gewoon zwaar klote! zwaar klote was trouwens wel een gave punkband uit Heerlen. |
|
Deze band heeft dan ook niets met punk te maken. Volgens mij zit je in het verkeerde topic Deze gothic blackmetal gebruikt nu ietwat filmisch aandoenende keyboards wat me wel bevalt. Benieuwd naar de rest. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-08-2010 2:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |