|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha ach, kwestie van smaak, lijkt mij zo. Een van de eerste Metal bands waar ik mee in contact kwam. Begin was het nog al vrij wannabee, maar ach, steeds meer gaan verdiepen, huge collectie nu, meer verdiept in de literatuur... En ach. Iedereen moet toch zo'n band hebben? |
|
goed kapsel |
|
- niet even een stekker in die synth, laat de stekker desnoods in een struik verdwijnen. -synchronisatie is erg slecht -decor is van From the Cradle to enslave verder gaaf nummer TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Als ze nog platen gaan maken zoals Godspeed on the Devil's Thunder mogen ze van mij best nog even doorgaan Na Nymphetamine en Thornography, die ik matig tot slecht vond, kwam deze plaat als een erg positieve verrassing Faustian Spirit of the Earth |
|
Via http://www.cradleoffilth.nl/ te horen gekregen dat ze in november de studio ingaan voor de nieuwe langspeler! |
|
Dat is wel erg snel. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nou, verwacht dat hij dan rond maart klaar is, en ergens in de zomer los word gelaten. Dan is het toch alweer bijna 2 jaar na Godspeed. |
|
Zo! |
|
Nieuw album shit. quote: |
|
quote: Die demotjes uit '92 klinken als een brakke versie van Deicide. Best gaaf eigelijk en het bovenstaande is ook zeker oke. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 29-04-2010 17:46] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ben benieuwd, Godspeed on the Devil's Thunder was zeer goed te pruimen Faustian Spirit of the Earth |
|
Gigantische kutband waar ik altijd door vroegere vriendinnetjes mee naar concerten toegesleept werd. Ik HAAT ze! Evil Dick |
|
Wil je dan dit keer met mij mee als ze weer in NL komen? |
|
Vertel, omdat dat lelijke kleine front-mannetje meer aandacht kreeg van je vriendinnetjes dan jij? |
|
:') |
|
quote: dinnetjes of de band ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mijn absolute haat voor cradle of filth steek ik liever niet onder stoelen en/of banken... echt, ik ken weinig bands die ik zo intens haat... Evil Dick |
|
.. luister het dan niet .. |
|
Hey lees even de laatste pagina...dan weet je waarom ik ze haat. Evil Dick |
|
Dit is de laatste pagina .. maar als jij je er heen laat slepen is het je eigen schuld en niet die van de band. |
|
quote: +1. En als je ze ook nog aandacht geeft door dit topic te openen... tsjah. |
|
Ik heb dit topic nooit geopend hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 01-05-2010 9:49] Evil Dick |
|
quote: Je post via een script? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Die snap ik even niet. Evil Dick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |