|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
klopt, alhoewel ze qua opnames wel punk klinken... |
|
quote: Kan zijn, maar mij maak je niet wijs dat jij op 10-jarige leeftfijd gestopt bent met het volgen van Cradle of Filth. Of het zou je gecopy-paste alter ego moeten zijn, natuurlijk. Snap je dan echt niet dat je met dit soort uitspraken jezelf keer op keer te kakken zet, "mr. Unique"? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: |
|
prachtig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ach, ik vind het alleen maar prachtig hoe jij elke keer weer de moeite neemt om erop te reageren, viezerik! snap je dan echt niet dat het me daarom te doen is? Edithoer, prachtig ook dat je zo´n post kan maken terwijl je niet eens weet wie ik ben, hoe lang ik al in de scene zit, hoe oud ik ben, etc...maar nee hoor, toch heeft meneer Usher zijn oordeel al klaar. Geweldig. Ben je ook zo irl? Ik hoop het toch echt niet voor je. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 23-08-2010 7:45] Evil Dick |
|
quote: Trololol Black seeds of bunny! |
|
Moet je dan ook vooral op reageren... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik ben wel benieuwd naar het nieuwe werkje. Godspeed.. kon ik wel van genieten. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ken enkel enkele oude werkjes van Cradle en hun laatste 3 albums waarbij me opviel dat Godspeed en het oudere me erg kon boeien, maar de rest totaal niet hopelijk stelt de nieuwe niet teleur |
|
Er is een grote, inspiratieloze middenmoot waar ze naar mijn mening bij godspeed een beetje uitkwamen, maar nu, naar aanleiding van een nummertje, weet ik nog niet wat er gaat komen, ben zo bang dat het weer compleet ruk is. Ze zijn nog steeds hard bezig om megapopulair in de US van A te worden, meestal niet goed voor je muziek... maar dat is natuurlijk slechts mijn mening.. Vind ik ook niet |
|
quote: Dit is welgeteld de tweede keer dat ik reageer op jou, bijdehandje (na ontelbare facepalms, dat dan weer wel). quote: "in de scene"... Hoe verzin je het? edit: Je bent 27. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 24-08-2010 6:46] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
lol WTF Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zowel Cradle als Dimmu zijn behoorlijk de weg kwijt als het gaat om " hoe maak ik een coole bandpic" Dan was die Dusk and Her Embrace laatste avondmaal sessie toch cooler. Nu ik dat allemaal zo eens terugzie is het bijna aandoenlijk hoe Dimmu Borgir wanhopig probeerde Cradle na te apen kwa image en artwork. Het dieptepunt was toch wel het Cunthunters of the Night t- shirt. |
|
quote: Hehe, wel een goed punt. Maar Dimmu heeft al die jaren wel 1000x betere muziek gemaakt dan Wiegje. Boeiender |
|
quote: :')!!! Je moeder. |
|
Cradle and the Filthy Dani's signature |
|
quote: Haha, inderdaad! Een toenmalig vriend van mij kocht dat shirt. Hij woonde nog bij zijn ouders en zijn moeder vond toen dat als hij dat wilde dragen hij het ook maar zelf ging wassen, en terecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tering. Nieuwe album van Cradle of bostrol. Draai Dusk and Her Embrace nog wel een keer dat vind ik nog wel een aardig album. Vempire is ook nog best ok. Maar tegenwoordig moeten ze het meer van hun foto's hebben [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-09-2010 0:53] |
|
|
|
Voor het album heb ik goede hoop, Godspeed... was best vet. Die foto's daarentegen overtreffen zelfs de laatste bandpic van Dimmu ruimschoots Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha, grapjas. Nee sorry, ik hou gewoon echt niet van die herrie van Dimmy. Ook al hebben ze een aardig rijtje aan drummres achter de rug, ik kan er gewoon niet aan wennen. |
|
Ik vraag me af wat Dani en zijn vriendjes zelf dachten toen ze deze foto's lieten maken, het is toch niet om aan te zien.. belachelijk.. De CD is nog niet uit, dus je kunt het artwork heus nog aanpassen... back in the days, toen je nog moest zoeken naar een bandfoto ergens in het hoesje... Vind ik ook niet |
|
COF daalt nu nog verder in mijn achting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |