|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Mooie cover trouwens! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
|
|
quote: ja ja ik!!! metallica!!! metallica roelz want ze hebben: onwijs veels te strakke drums (op st. Anger na dan) strakke gitaar solo's Normale zang Gecompiceerde muziek Normale fans (op een na dan) (c) mr. metallica.(voordat ik voor het gerecht wordt gesleept) ps: Mr.Metallica is toch niet gebanned he?? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-05-2006 20:56] |
|
is de nieuwe cd al "gelekt"?? ben wel benieuwd eigenlijk of het wat is.. |
|
|
|
quote:gaat het hakke???? |
|
dat is wel een hele intelligente eerste post... |
|
quote: Meen je dat? Ik vind het er maar lelijk uitzien. |
|
quote: Veel te "gemaakt", plus een children of bodom kleur en weinig orgineel. Nee, ik vind hem ook niks. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Art: prachtig Het Photoshop eroverheen: gatverdamme |
|
quote: Gast het is allemaal bij elkaar geshopt. Zonder ps blijft er niks over. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: alsof je niet kan soleren als je het niet in je muziek gebruikt... dit is wel erg zwak. ik betwijfel of we die Mister MetallicA nog snel terug zullen zien en de drums van St. Anger zijn wel strak knaapje en als je solo's in je muziek gebruikt word je daardoor opeens beroemd? kom op zeg... |
|
quote:Je vergeet dat de solo's ook niet op St. Wanker aanwezig zijn.. Maar goed. Komt goed allemaal |
|
quote: Alleen maar erger |
|
Ai ai ai, en wat is dat met die geban,de versie enoz, ik zag nog niks. Benieuwd hoe die gaat klinken, soms weten die gasten positief te verrassen...terug een beetje minder orchestraal? Niet dat niet goed was, alleen mag het wel weer eens "scherper" worden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Tja, Jezus' hoofd afgehakt in de handen van (ik denk) Lilith, het wassende maantje (teken van de Islam) erbij, Jezus' cribbe in de vorm van een doodskist (denk dat dat het is links op het plaatje) met een duivel (zo lijkt het erin), die ekster (teken van ongeluk en deze spotte volgens een franse sage met de gekruisigde Jezus en kreeg daardoor zijn rouw-kleurige verenpatroon). Tja, daar krijg je die Amerikanen wel mee op stang hoor... Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Dit is trouwens niet de 'banned' cover...op de 'banned' cover zat schijnbaar Jezus' hoofd nog 'wat meer tussen de benen'. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote:Klinkt vermakelijk. Ergens te bezichtigen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, zie de FP |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En nu de gebande, iemand? |
|
De ''banned'' albumcover is/word niet vrijgegeven. |
|
Boeiend. Dat wisten ze van te voren, ze doen het erom. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dikke kans dat ie nooit bestaan heeft ,, SHANANIGAN! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-05-2006 16:15] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |