IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Children of Bodom / Bodom after midnight Volgende pagina
Zash
Usericon van Zash
Posted 17-12-2001 11:54 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Ik heb t idee dat de meeste mensjes op dit forum CoB niet zo goed vinden. IK WEL. Wat vinden jullie dat er mis mee is. Volgens mij zijn ze gewoon een goede metal band.

Zash

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2020 21:28]


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-12-2001 11:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb et al te vaak gehoord.. maar tis wel een goeie band.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-12-2001 12:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Teveel van't zelfde misschien, hoewel das boltthrower ook wel een beetje en dat vinnik weer , conclusie, geen idee waarschijnlijk kwestie van smaak


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-12-2001 12:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 11:54 schreef Zash het volgende:
Ik heb t idee dat de meeste mensjes op dit forum CoB niet zo goed vinden. IK WEL. Wat vinden jullie dat er mis mee is. Volgens mij zijn ze gewoon een goede metal band.

Zash


Da's toch niet zo moeilijk te bedenken?

- ze jatten (alles gejat van In Flames en dergelijke die het weer gejat hebben van o.a. Dissection en uiteindelijk gewoon van MAIDEN)
- ze zijn wel technisch, maar het zijn allemaal bekende loopjes
- het is vre-se-lijk BLIJ
- ze herhalen zichzelf elk album

Klaar!

P.S. Mensjes??? Heu....


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 12:11 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Cob is wel ok.. maar te vaak gehoort


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-12-2001 12:27 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Tja, ik heb ook niks tegen Children of Bodom.

Het feit dat ze te vrolijk worden bevonden zal me aan m'n spreekwoordelijk reet roesten.

Verder vind ik het een beetje een dertien-in-een-dozijn band... Technisch niet slecht, maar ook weer niet wereldschokkend.

Mijn Conclusie: Tis best lekkere muziek, maar ik zal d'r nooit eenc d van kopen.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Ares
Usericon van Ares
Posted 17-12-2001 12:35 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Knap gespeeld, maar is me te blij voor dagelijks gebruik. (maandelijks ook eigelijk )


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 17-12-2001 12:39 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Dat snap ik nou niet he, dat mensen CoB blij vinden
Alexi zingt nou niet bepaald over mooie bloemetjesgordijnen.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 17-12-2001 12:49 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vond dat laatste album helemaal te gek ... maar toch draai ik het nooit meer. Blijkbaar heeft het gewoon niet genoeg diepgang. (Hetzelfde heb ik met dimmu borgir)


Ares
Usericon van Ares
Posted 17-12-2001 12:50 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 12:39 schreef Bodom het volgende:
Dat snap ik nou niet he, dat mensen CoB blij vinden
Alexi zingt nou niet bepaald over mooie bloemetjesgordijnen.

Ik bedoel niet de texten, maar de muziek..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-12-2001 12:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Inderdaad, de gitaren klinken gewoon erg 'blij'


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2001 13:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat betreft muzikanten is children of bodom erg goed. maar helaas wil de zanger/gitarist dit te vaak laten merken waarddor de nummers volldig zijn volgepropt met solo's/gitaarloopjes etc. daardoor vind ik de muziek te volgepropt. verder vind ik zijn zang niet echt bij de muziek passen. ik denk dat C.O.B. de enige band op aarde is waarin ik de zang te agressief vind


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 13:11 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

CoB mag eens wat meer aan sfeer denken, i.p.v. alleen hoe snel je je vingertjes over je frets kan laten glijden.



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-12-2001 22:53 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik vond de eerste 2 cds wel goed maar maar op die derde cd werd het me allemaal iets te blij, vooral die gitaarsolos en die keyboard dingen, het lijkt wel alsof die kerel maar een geluidje heeft. Ook de van de zang ben ik niet bijster gecharmeerd.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2001 23:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat 'blije' is natuurlijk hun powermetal invloed (Helloween e.d.)

Die leadgitarist is gewoon een virtuoos!!
Kwestie van smaak dus....de band draait om hem heen eigenlijk.

Verder is elke cd niet hetzelfde; op het laatste album zijn bijvoorbeeld de hakstukken verdwenen.

Ook zijn ze juist behoorlijk origineel in hun combinatie van blacky zang & powermetal leads. Welke band doet dat nog meer op dat niveau????

Ik vind COB dus een prima band!!! (Vooral het tweede album en het live album: geweldige sfeer!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-12-2001 23:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-12-2001 1:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Mja, af en toe een nummer kan ik wel waarderen, niet te lang, dan gaat het me vervelen.
Das denk ik ook het euvel van COB, het kent gewoon te weinig variatie, mooie technische muziek, maar op den duur gewoon erg saai.


Life doesn't get much better than this!


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 27-05-2002 20:59 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

shiiiiiiiiit, zoveel depressieve mensen op dit forum!!!! Hoe kan COB nu te blij zijn??!!! Dat slaat nergens op. Old man's child is ook te blij zekers, en de ritmepartij onder de solo op Where the slime live? tssss...
Affin, das mijn visie hierop (mening dus).
No hard feelings guyz


"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-05-2002 21:04 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

ENGL heeft gelijk, CoB is heavy metal? Hoe kan heavy metal nu te blij of te saai zijn?
Pff...


Tum podem extulit horridulum...


Koud
Usericon van Koud
Posted 27-05-2002 21:05 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

COB vind ik gewoon saai. Dt constante gepiel op die gitaar gaat op mijn zenuwen werken. Ik kan Powermetal dan ook niet uitstaan.

Als ik in een melodieuse bui ben zet ik wel In Flames op.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 27-05-2002 21:06 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2001 1:49 schreef H-K het volgende:
Mja, af en toe een nummer kan ik wel waarderen, niet te lang, dan gaat het me vervelen.
Das denk ik ook het euvel van COB, het kent gewoon te weinig variatie, mooie technische muziek, maar op den duur gewoon erg saai.

Te weinig variatie, maar je hebt wel een Darkthrone shirt aan, moet je maar eens uitleggen...


Tum podem extulit horridulum...


Koud
Usericon van Koud
Posted 27-05-2002 21:06 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 21:04 schreef Nihil het volgende:
ENGL heeft gelijk, CoB is heavy metal? Hoe kan heavy metal nu te blij of te saai zijn?
Pff...


Het heeft een hele blije uitstraling. Dat krijg je als je zo melodieus probeert te spelen. En afwisseling kan ook heel saai zijn...


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-05-2002 21:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tuurlijk is CoB te blij. Ik krijg al jeuk als ik het 10 seconden hoor. Allemaal blije 'neo-klassieke' gitaar- en keyboardloopjes en dan zo'n algemene krijserd erbij waarvan er pas 1.000.000.000 in Scandinavië rondlopen. Gerecycleerde rock-stijl opbouw van songs en hoplaa we hebben weer een plaatje klaar waar we lekker veertig minuten op heen en weer kunnen dansen. Boeh, val me alsjeblieft niet lastig met dit soort pseudo-metal wanprodukten....

P.S. Old Man's Child is kut.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-05-2002 21:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 21:06 schreef Nihil het volgende:
Te weinig variatie, maar je hebt wel een Darkthrone shirt aan, moet je maar eens uitleggen...


Hoe durf je in godsnaam onheil met darkthrone te vergelijken ?


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-05-2002 21:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 21:07 schreef Snagger het volgende:
Hoe durf je in godsnaam onheil met darkthrone te vergelijken ?
Hehe go Snagger!


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 27-05-2002 21:15 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

lol@Nihil (Darkthrone)

Koud, ze proberen het niet alleen, ze slagen er ook in...



"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 27-05-2002 21:18 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 21:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Tuurlijk is CoB te blij. Ik krijg al jeuk als ik het 10 seconden hoor. Allemaal blije 'neo-klassieke' gitaar- en keyboardloopjes en dan zo'n algemene krijserd erbij waarvan er pas 1.000.000.000 in Scandinavië rondlopen. Gerecycleerde rock-stijl opbouw van songs en hoplaa we hebben weer een plaatje klaar waar we lekker veertig minuten op heen en weer kunnen dansen. Boeh, val me alsjeblieft niet lastig met dit soort pseudo-metal wanprodukten....

P.S. Old Man's Child is kut.



No comment.


"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen