|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat wil je Ze hebben een nummer van The Ramones gecoverd Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Ik vind alleen de eerste 2 goed van COB, maar daarna vind ik het bagger! Something Wild kick ass |
|
quote: Awel, da's beginnen stijl ontwikkelen zie... |
|
quote: Somebody Put Something In My Drink! Ge-wel-dige cover! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:is dat Belgisch |
|
VLAAMS zeggen we daartegen vent |
|
quote: damn, daar heb je me te pakken. Nu verder on-topic |
|
Something Wild is een te gekke CD, vooral touch like angel of death . Bij de twee andere albums is wel erg duidelijk te merken dat de heren flink in herhaling vallen. Follow the reaper is gewoon te blij voor woorden |
|
Ze kunnen natuurlijk niet tippen aan Dimmu Borgir, maar Children of Bodom is zeker een goeje band (Soilwork is in dit genre ook erg aan te raden). Dat nieuwe nummer vind ik niet zo geweldig, maar ik ben sowieso niet zo'n liefhebber van covers. Ze zijn zelf goed genoeg, waarom zouden ze dan nummers van anderen naspelen? Maar ik toch moet zeggen dat die cover van de Scorpions van 't vorige album toch best goed klonk. |
|
quote: Nee, klopt... Geen enkele band kan zulke slechte albums maken als Dimmu's laatste... |
|
"Alexander Kuoppala left Children Of Bodom Alexander "Aku" Kuoppala played at Tuska-metal festival his last gig in Children Of Bodom. Any conflits with the band didn't affect to Ale's decision. Children Of Bodom will inform about the new guitarist later. Ale's leaving is not affecting to forthcoming gigs" Neeeeeeeeeeeeeeeeeeh |
|
quote: Soilwork en CoB zelfde genre |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Children of Bodom is stukken beter als Dimmu Borgir, zeker op technisch vlak. |
|
DAN |
|
quote:Zijn echte reden is dat ie niet kon ophouden met lullen over 2 belgisch meiden en dat ze er zo ziek van worden dat ie op moet tieffe |
|
quote: Nee, dat was henka |
|
quote:Kan niet, die is gay. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:waar hebt ge dees informatie vandaan ghaald? want op hun site ziek der nix van staan ofzo. . . |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1488.html |
|
hm haddet nogni zien staan... swat.. rottigheid |
|
die taal Edit: Ow sorry, was offtopic, even ontopic: Vind Children of Bodom [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 15-07-2003 11:27] |
|
quote: Lijkt wel Fins (Suomi ? ) |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |