IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Children of Bodom / Bodom after midnight Vorige pagina | Volgende pagina
CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 9:47 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Gelukkig is CoB de enige in zijn soort. Verdomme, gelukkig is er nog niemand anders op het idee gekomen om dergelijke kutmetal te gaan spelen. Kankerbands zijn er al genoeg.
Origineel? Nou en, alsof dat een garantie is voor goed. In dit geval zeker niet, CoB is een matige overrated kutband die wel kunnen spelen maar kutmuziek maken.


Lenin
RAH
Usericon van Lenin
Posted 26-01-2005 10:51 by Lenin Wijzig reactieProfiel van LeninQuote dit bericht

nou overrated en kut zou ik cob niet noemen... sommige nummers zijn nog best aardig. alleen die friggin wannabe's van de oe oe oe we zitten in de "hate crew" oe moeten maar allemaal dood enzo


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 13:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 9:47 schreef CoenV het volgende:
Gelukkig is CoB de enige in zijn soort. (...)


Ik moet je toch teleurstellen. Ik kan zo uit mijn hoofd al 2 CoB-klonen opnoemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 14:47 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

HAHAHAHA, leuk man. Maar noem ze eens?? ben wel benieuwd


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 14:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:47 schreef Flamehead het volgende:
HAHAHAHA, leuk man. Maar noem ze eens?? ben wel benieuwd


Norther en Faerghail.


En een band als Kalmah komt aardig in de buurt, maar is dan weer geen kloon.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 14:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vind Norther er ook geen kloon van.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 14:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:52 schreef Schaep het volgende:
Ik vind Norther er ook geen kloon van.


Moet je beter luisteren...


(En Hate Crew Deathroll even buiten de vergelijking laten.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 14:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:55 schreef altx het volgende:
Moet je beter luisteren...


(En Hate Crew Deathroll even buiten de vergelijking laten.)


Hehe, ik vind het wel dezelfde stijl als Children of Bodom maar een kloon vind ik het niet, ze hebben toch wel een eigen geluid.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 14:58 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:51 schreef altx het volgende:
Norther en Faerghail.


En een band als Kalmah komt aardig in de buurt, maar is dan weer geen kloon.


Norther ken ik wel, maar dat vind ik geen kloon. Wel een zaadband, dat dan weer wel. En gezien de naamsbekendheid van Faerghail zal die kloon wel niet zo geslaagd zijn.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:04 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

norther vind ik minder vrolijker en iets zwaarder klinken dan CoB.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:57 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik vind het wel dezelfde stijl als Children of Bodom maar een kloon vind ik het niet, ze hebben toch wel een eigen geluid.


Ow, vandaar dat iedereen die het mp3'tje van Final Countdown tegenkwam, dacht dat die cover door CoB gespeeld werd...


Maar als Norther dan geen kloon zou zijn, wanneer is een band dan pas een kloon volgens jou? Veel meer kunnen ze niet doen om op CoB te lijken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:04 schreef Audiophile het volgende:
norther vind ik minder vrolijker en iets zwaarder klinken dan CoB.


Zwaarder?


Wat voor f**king hoge resolutie hanteer jij om bands met elkaar te vergelijken?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 15:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:06 schreef altx het volgende:
Ow, vandaar dat iedereen die het mp3'tje van Final Countdown tegenkwam, dacht dat die cover door CoB gespeeld werd...


Maar als Norther dan geen kloon zou zijn, wanneer is een band dan pas een kloon volgens jou? Veel meer kunnen ze niet doen om op CoB te lijken...


Ik kan het verschil tussen Norther en Children of Bodom duidelijk horen, aan de manier waarop het in elkaar zit en aan de sfeer van de muziek. Als het hetzelfde in elkaar zou zitten en dezelfde sfeer zou hebben zou ik het een kloon vinden.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-01-2005 15:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 januari 2005 15:08 schreef altx het volgende:
Zwaarder?


Wat voor f**king hoge resolutie hanteer jij om bands met elkaar te vergelijken?

wat heeft mijn beeldscherm resolutie daar nou weer mee te maken?
Ik vind CoB meer stuiteren en Norther meer beuken...
Maar ik luister het beide niet voor mijn plezier.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 15:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb naar beide bands wel redelijk veel geluisterd, tot ik ze saai vond worden.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:11 schreef Audiophile het volgende:
wat heeft mijn beeldscherm resolutie daar nou weer mee te maken?
Ik vind CoB meer stuiteren en Norther meer beuken...
Maar ik luister het beide niet voor mijn plezier.


D'OH!

Hoe hoger de resolutie, des te beter je onderscheid kan maken. Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn...


En Norther beuken? Ga jij je eens in een hoekje zitten schamen...

Maar ja, met die laatste opmerking zeg je eigenlijk wel genoeg. Ikzelf luister ze allebei namelijk *wel* voor mijn plezier. Alleen de een wat meer dan de ander dus...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:09 schreef Schaep het volgende:
Ik kan het verschil tussen Norther en Children of Bodom duidelijk horen, aan de manier waarop het in elkaar zit en aan de sfeer van de muziek. Als het hetzelfde in elkaar zou zitten en dezelfde sfeer zou hebben zou ik het een kloon vinden.


Bij jou is het onderscheid tussen een kloon en een cover-band dan wel ver te zoeken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:31 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

quote:
Op 26 januari 2005 14:51 schreef altx het volgende:
Norther en Faerghail.

Norther???? sorry maar das toch echt ff anders.
Faerghail kent ik nie zal het eens ff gaan luisteren

En een band als Kalmah komt aardig in de buurt, maar is dan weer geen kloon.


Kalmah is idd een redelijk endje in de buurt maar is idd behoorlijk anders. (net alle albums gedownload, erg leuk)


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 15:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:26 schreef altx het volgende:
Bij jou is het onderscheid tussen een kloon en een cover-band dan wel ver te zoeken...


Het ligt er maar net aan wat je onder kloon verstaat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:32 schreef Schaep het volgende:
Het ligt er maar net aan wat je onder kloon verstaat.


Simpel. Stel het volgende: Als jij een compleet nieuw nummer hoort waarvan je nog niet weet van welke band het is, kun jij dan horen of het van CoB is of van Norther?
Ik wens je veel succes.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 14:58 schreef CoenV het volgende:
Norther ken ik wel, maar dat vind ik geen kloon. Wel een zaadband, dat dan weer wel. En gezien de naamsbekendheid van Faerghail zal die kloon wel niet zo geslaagd zijn.


Tsja, dat jouw kennis van bands niet verder rijkt dan de mainstream-zooi kan ik ook niet helpen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 15:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:32 schreef Schaep het volgende:
Het ligt er maar net aan wat je onder kloon verstaat.


genetisch identiek???


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2005 15:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:35 schreef altx het volgende:
Simpel. Stel het volgende: Als jij een compleet nieuw nummer hoort waarvan je nog niet weet van welke band het is, kun jij dan horen of het van CoB is of van Norther?
Ik wens je veel succes.


quote:
Op 26 januari 2005 15:09 schreef Schaep het volgende:
Ik kan het verschil tussen Norther en Children of Bodom duidelijk horen, aan de manier waarop het in elkaar zit en aan de sfeer van de muziek. Als het hetzelfde in elkaar zou zitten en dezelfde sfeer zou hebben zou ik het een kloon vinden.


quote:
Op 26 januari 2005 15:37 schreef attila_de_hun het volgende:
genetisch identiek???


Zoiets inderdaad.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2005 15:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

@Schaep: Ik denk toch dat je jezelf 'n beetje overschat, maar da's slechts mijn bescheiden mening. Als jij dat wil geloven, be my guest.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 15:59 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 15:36 schreef altx het volgende:
Tsja, dat jouw kennis van bands niet verder rijkt dan de mainstream-zooi kan ik ook niet helpen...


Mja, sorry daarvoor.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen