|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er ook Slayer schoenen dan? |
|
quote: Of Burzum... signature |
|
Zekers, vind 'm een goede toetsenist. Maar dan nog, die orchestra hits obsessie is wat teveel naar mijn smaak. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Overheersend gepiel is tha word ... |
|
quote: Tja, dat vind je leuk of niet. Met 'goed' bedoel ik meer dat ie een goede techniek heeft. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Dat zal best Jammer dat ie zijn techniek en talent kennelijk ommeunig verbrast |
|
quote: Jij daarintegen bent waarschijnlijk een extreem groot talent terzake. signature |
|
quote:De dingen die ik doe .... doe ik imho goed. |
|
quote: En jij bent een botmongool met een vreselijk irritante avatar. |
|
quote: Als je idd hoofdredacteur bent of enige betrokkenheid hebt bij zwaremetalen.com moet ik je hierin gelijk geven prima site Maar je sppelt dus ook een betere versie van Children Of Bodom. De link met Crowbar ontgaat me een beetje... signature |
|
Ik vermoed dat Yanni (spelling ?) inderdaad beter kan dan wat je bij CoB hoort, maar dat is al zeker niet slecht. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yup. Hier is een link. |
|
quote:Dank je .. idd al zo'n beetje vanaf begin hier aan het bijbeunen quote:Dat heb je mij nergens zien zeggen, alleen in de jaren veel muziek gehoord en bands als COB en alle klonen daarvan irriteren mij mateloos door de overdosis aan toetsengepiel (en gitaargejengel). Ook die sfeer die mensen het toedichten ontgaat mij compleet ... En Crowbar rost de eventueel aanwezige ballen uit de broek van heel COB |
|
quote: neeee! komaan zeg, skateschoenen dan nog. Wat dragen die mannen zelf eigenlijk van COB en Slayer? En Jenje? Jij kunt hierin ook een goed voorbeeld geven! signature |
|
Ik draag louter kisten, van die oude skeetschoentjes, sloffen en balletschoentjes |
|
juk, ze staan vrijdag ook op rock hard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
t nummer Blooddrunk klinkt best ok. Beter dan het gemiddelde AYTY nummer gelukkig. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Lol, deze topic wordt ook na 3 jaar weer eens omhoog geschopt. :') Maar ik ben inderdaad wat meer te spreken over het nieuwe spul dan over AYDY?. 't Zal mij toch wel benieuwen. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 20-02-2008 0:11] |
|
Deze band benieuwt mij al heel lang niet meer. Na Follow the Reaper was de rest geen aankoop meer waard. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hatecrew Deathroll was nog wel aardig.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vond HCD wel gewoon gaaf en dit klinkt over het algemeen toch weer meer als die plaat. |
|
quote: idd en de eerste 2 vr de rest shite! signature |
|
Hatecrew Deathroll had wel een paar leuke nummertjes ja, niet meer dan dat. Op Graspop vond ik het een verschrikking; de band speelde lekker strak daar niet van maar de presentatie was afschuwelijk, met zijn overdaad aan "fucks" ("Alllright motherfuckers, the next fucking song is fucking called fuck you fucking mother in her fucking ass!!"... ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb ze live gezien toen AYDY? net uit was. :') Geweldig, die oude nummers, maar het waren er zo weinig... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |