|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wel . |
|
Irritante toetsenbord gepingel.. |
|
Something wild vind ik opzich best goed te pruimen hoor.... alleen je moet het niet te vaak draaien Ik, Wil Schuurman |
|
Het gitaarwerk van die Alexi mag er wel wezen eerlijk gezegd. |
|
volgens mij is cob gewoon een stel bijeengeraapte blije nichten... No meat is sweater |
|
Hoe kan het ook anders als je de Final Countdown gaat coveren? |
|
Ho is ff!!! Er is helemaal niks mis mee met de Final Countdown ja! |
|
meen je dat nou, zal niet te pruimen zijn Let´s bring back the METAL |
|
nie gecovered door cob Don't touch me. I'm evil. |
|
die cover heb ik nog nooit gehoord en dat wil graag zo houden ook! |
|
je zal wel in de war zijn met dispatched Don't touch me. I'm evil. |
|
Niet door cob? mijn excuses. |
|
ow bestaat die cover door CoB nog nie eens..MOOI! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 27-05-2002 21:45] |
|
Jeps rammoth heeft gelijk dispatched heeft final countdown gecoverd. Als je het verschil niet eens kan horen dan ken je beter naar R&B gaan luisteren Oeps tiepvaut [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 27-05-2002 21:46] Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zag het staan toen ik zocht naar de cover van The Trooper van cob op audiogalaxy, schijnen dus meer het verschil niet te weten. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-05-2002 22:07] |
|
dispatched - the final countdown (CoB metl version) Zo staat het op AG..dus de fout is te begrijpen..Ikzelf vind CoB zeer de moeite waard..zij zijn ook de rede dat ik naar DoA ga Ik krijg echt kippevel van hun nummers |
|
Je was me net voor witchking |
|
Die trooper cover is ok niet van COB anders hor Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Da's bij mij nou precies hetzelfde!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Children Of Bodom is gaaf. Echter zoals anderen hier terecht opmerken, de eentonigheid in de muziek speelt mij soms ook parten. Ik kan geen heel album van deze heren uitzitten. |
|
quote: Hmm.. Ik ben ook niet gek van toetsen, maar Janne Warman is toch best aanhoorbare kwaliteit. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Jij bent me maar een dom kereltje. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Pseudo-metal? Hahaha... over (jouw gebrek aan) smaak valt niet te twisten, dus ... [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 28-05-2002 0:32] Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: eg wel |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |