|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
IK luisterde ooit naar Cob & Norther maar je hoort toch echt wel verschil. Cob zit veel beter in elkaar en is afwisselender vind ik. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Koop dan eens een Aardschok of zo. Faerghail heb ik zelf uit de Aardschok en da's nou niet bepaald een underground-blad... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik zeg ook niet dat er helemaal geen verschil is. Ik zeg dat er heel weinig verschillen zijn. En dan krijgt zo'n band van mij het predicaat "kloon" opgeplakt of ze nu willen of niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: In het kader van het feit dat een dag maar 24 uur heeft en een groot deel daarvan verloren gaat aan werken,slapen,eten,schijten etc. is het voor mij onmogelijk om alles wat in de aardschok staat te beluisteren. Veel bands heb ik bij stom toeval ontdekt omdat ze toevallig op een festival of voorprogramma speelden. |
|
quote: Neem je mp3-speler dan mee naar de plee of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Children HEERST!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik wil het geloven. |
|
quote: Mooi. Dan zijn we daar ook weer uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
WTF, val bijna van mn stoel door reacties als: ze jatten (alles gejat van In Flames en dergelijke), het is vreselijk blij, ze herhalen zichzelf elk album, te weinig variatie, het ontbreken aan echt sterke riffs, mooie solo's etc. Noem eens iets wat gejat is van In Flames en dergelijken.. verzin niet van die domme argumenten als je niks beters weet te zeggen dan dit. Dat het blij zou zijn is een mening, maar wat is blij. de meeste teksten gaan over haat en dood. Toen ik de opmerkingen van te weinig variatie en het ontbreken aan sterkre riffs en solos las zakte ik helemaal door de grond. Als er een band is die variatie in zn muziek stopt dan is het Chldren of Bodom. Neem de nrs Warheart, You're better of Dead en Angels don't Kill. 3 nummers die niks op elkaar lijken.. Neem de cd Hatebreeder en Hate Crew Deathroll, totaal verschillend. Maar de nummers zelf zitten ook vol aan variatie. Over het ontbreken aan sterke riffs wil ik het niet eens hebben, die opmerking slaat 1000x nergens op, of je van de muziek houdt of niet. You're better off dead than fucking with children of bodom. |
|
quote: Hihi. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
loop niet te janken, cob zuigt, dat is mijn mening... |
|
het enigste wat jij zou kunnen zeggen is dat het niet jouw muziek is. Niemand kan ontkennen dat children of bodom een band is met super talenten die samen muziek schrijven van hoog niveau. als ik mensen zoals jou zo hoor kan ik alleen denken: dat is iemand die muziek probeerd te maken maar er geen fuck van kan. Dan ben je gewoon fucking jaloers en ga dan aub ergens anders onzin posten [Dit bericht is gewijzigd door fallen_from_grace op 13-02-2005 16:23] |
|
quote: Wat een onzin. Als je niet kan zeggen dat het klote is, kun je ook niet stellen als een feit dat het goed is. |
|
dat het niet mijn muziek is kan je er makkelijk uithalen, ik heb geen zin in subtiliteit. Dat zegt in feite idd meer over mij dan over cob. Loop niet te janken. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-02-2005 16:25] |
|
Tuurlijk wel, dat heb ik zonet nog gedaan. (voor chriz bedoeld dus he) [Dit bericht is gewijzigd door fallen_from_grace op 13-02-2005 16:26] |
|
quote: lol, kan hier alleen maar om lachen anders |
|
quote: ah, kijk, duidelijk ik ga je verder maar negeren denk ik zo |
|
quote: als je niet kunt zeggen dat het klote is zeg je automatisch het tegenovergestelde. |
|
2 jaar geleden heb ik COB zien optreden in Podium. De show was echt strak. Als ze weer komen ga ik er zeker weer naartoe. Het is trouwens ook lekkere muziek om op te sporten en ik word er meestal vrolijk van. the only pleasure is pain |
|
quote: sjeez, zal het ff wat simpeler zeggen: jij zegt dat je cob niet slecht kan noemen, enkel dat het niet je smaak is dus kun je niet zeggen dat het goed is, enkel dat het wel je smaak is hoppa en nou ga ik me ergens anders irriteren |
|
quote: Children of Bodom zuigt dikke negerpiemels Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
sjezus op wat voor niveau zit jij. Ik bedoel gewoon dat die mensen in Cob super getalenteerd zijn of je die muziek nou LEUK vindt of niet.. waarom ontkennen jullie dat zo hard. Je wilt t gewoon niet weten of toegeven ofzo.. en ga je idd ergens anders irriteren, want zulke reacties die nergens over gaan zijn nergens goed voor quote: |
|
het is strak goed gecomponeerd en met de grootste muzikaliteit in elkaar gedraaid. MAAR HET ZUIGT ENORM. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-02-2005 16:50] |
|
quote: juist |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |