IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Volbeat Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 07-10-2005 14:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Check www.vpro.nl --> 3 voor 12 en dan luisterpaal, daar kun je een cd beluisteren van Volbeat! Erg vette stoner/metal!

www.volbeat.dk voor meer info!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 07-10-2005 14:25]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-10-2005 9:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

ps: Hebben ook nog in het voorprogramma (een aantal avonden) van Nevermore en Mercenary gestaan


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-10-2005 11:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

*SCHOP*

Mensen, deze band is echt de moeite waard, give it a try!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-10-2005 12:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klinkt idd best aardig


Je moeder.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-10-2005 13:37 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Vorig jaar als voorprogramma van Helmet gezien. Volbeat was echt tenenkrommend slecht...


We don't take it, we just fake it...


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 15-01-2007 14:34 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

*schop*
op hun mygaysite staan 2 nieuwe nummers van hun aankomende album. tha shit! erg gaaf.


You can either agree with me, or be wrong.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-01-2007 17:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

SHWEEEEETTT CAAAARRROOLIIIIINNAAAAHHHH!!!

Ontzettende kankerlui en ik vind ook geen rait aan de muziek vrees ik.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-02-2007 12:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die hele nieuwe plaat is te gek!!! Wat een klasbak, absoluut waardige opvolger voor het toch al niet misselijke debuut!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 15-02-2007 14:07 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Stonden 2 jaar terug ook op het amm festival, Vond het wel een van de betere bands op de dag


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-02-2007 14:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2007 17:02 schreef jbassist het volgende:
Ontzettende kankerlui

Vertel


Dear dirty delightful old drunken old days


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-02-2007 14:43 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Iets met een Soundcheck ergens.. En men bleek niet samen met de localbands in de "backstage" tewillen

En verder hoorde ik van een stel denen waar me een weekje mee tourden ook niet echt positiefe verhalen over deze lui

OH!

En een leuk detail was ook wel dat ze ons er van beschuldigden dat we al het vlees hadden opgegeten terwijl van 6 mensen die mee waren 5 vega waren
Leuk geprobeerd iig!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 15-02-2007 14:48]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-02-2007 16:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 12:30 schreef Staalman het volgende:
Die hele nieuwe plaat is te gek!!! Wat een klasbak, absoluut waardige opvolger voor het toch al niet misselijke debuut!


Oei, gauw zoeken



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-02-2007 16:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 14:43 schreef jbassist het volgende:
Iets met een Soundcheck ergens.. En men bleek niet samen met de localbands in de "backstage" tewillen

En verder hoorde ik van een stel denen waar me een weekje mee tourden ook niet echt positiefe verhalen over deze lui

OH!

En een leuk detail was ook wel dat ze ons er van beschuldigden dat we al het vlees hadden opgegeten terwijl van 6 mensen die mee waren 5 vega waren
Leuk geprobeerd iig!

*hmpf* beetje arrogant dus? 't Zijn nog geen verhalen waar jan en alleman in elkaar wordt gemept gelukkig...


Dear dirty delightful old drunken old days


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-02-2007 16:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Neeeuuu, maar moet dat? ik vond dit al erg zat.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-02-2007 19:38 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Leuk bandje, maar persoonlijk vind ik het een behoorlijke Life of Agony rip-off...


Inter faeces et urinam nascimur


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-02-2007 19:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ken LOA niet echt, maar Volbeat vind ik erg gaaf. Binnenkort LOA ook maar eens checken dan



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-03-2007 0:01 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Volbeat is eigenlijk een soort 'vrolijke' life of agony... ik vind het erg vet in ieder geval



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 0:11 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 16:49 schreef Schaffelaer het volgende:
*hmpf* beetje arrogant dus? 't Zijn nog geen verhalen waar jan en alleman in elkaar wordt gemept gelukkig...


Je moet wel arrogant zijn in de metal scene anders hoor je er niet bij


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2007 0:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind er niks aan


waar gaat het eigenlijk over

en WTF is een volbeat?

Beat Zberg is een Zwitser toch, geen Deen?


signature


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 0:18 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 0:16 schreef Hypnos het volgende:
ik vind er niks aan


waar gaat het eigenlijk over

en WTF is een volbeat?

Beat Zberg is een Zwitser toch, geen Deen?


Het gaat over de beat op een hip hop plaat..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2007 0:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 0:18 schreef waterfiets het volgende:
Het gaat over de beat op een hip hop plaat..




signature


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 0:25 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 0:19 schreef Hypnos het volgende:





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-03-2007 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


hammer
Usericon van hammer
Posted 01-03-2007 9:55 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

14 April speelt Volbeat samen met Non-Divine op het Beukrock festival!
www.beukrock.nl www.myspace.com/beukrock




waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 01-03-2007 14:48 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2007 0:28 schreef Hypnos het volgende:



ZOMFG


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 30-06-2007 20:42 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Die plaat is niet uit m'n cdspeler weg te slaan! Wat een lekkere beukplaat!!


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen