|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Check www.vpro.nl --> 3 voor 12 en dan luisterpaal, daar kun je een cd beluisteren van Volbeat! Erg vette stoner/metal! www.volbeat.dk voor meer info! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 07-10-2005 14:25] |
|
ps: Hebben ook nog in het voorprogramma (een aantal avonden) van Nevermore en Mercenary gestaan |
|
*SCHOP* Mensen, deze band is echt de moeite waard, give it a try! |
|
klinkt idd best aardig Je moeder. |
|
Vorig jaar als voorprogramma van Helmet gezien. Volbeat was echt tenenkrommend slecht... We don't take it, we just fake it... |
|
SHWEEEEETTT CAAAARRROOLIIIIINNAAAAHHHH!!! Ontzettende kankerlui en ik vind ook geen rait aan de muziek vrees ik. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die hele nieuwe plaat is te gek!!! Wat een klasbak, absoluut waardige opvolger voor het toch al niet misselijke debuut! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Stonden 2 jaar terug ook op het amm festival, Vond het wel een van de betere bands op de dag |
|
quote: Vertel Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Iets met een Soundcheck ergens.. En men bleek niet samen met de localbands in de "backstage" tewillen En verder hoorde ik van een stel denen waar me een weekje mee tourden ook niet echt positiefe verhalen over deze lui OH! En een leuk detail was ook wel dat ze ons er van beschuldigden dat we al het vlees hadden opgegeten terwijl van 6 mensen die mee waren 5 vega waren Leuk geprobeerd iig! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 15-02-2007 14:48] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Oei, gauw zoeken |
|
quote: *hmpf* beetje arrogant dus? 't Zijn nog geen verhalen waar jan en alleman in elkaar wordt gemept gelukkig... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Neeeuuu, maar moet dat? ik vond dit al erg zat. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Leuk bandje, maar persoonlijk vind ik het een behoorlijke Life of Agony rip-off... Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik ken LOA niet echt, maar Volbeat vind ik erg gaaf. Binnenkort LOA ook maar eens checken dan |
|
Volbeat is eigenlijk een soort 'vrolijke' life of agony... ik vind het erg vet in ieder geval |
|
quote: Je moet wel arrogant zijn in de metal scene anders hoor je er niet bij |
|
ik vind er niks aan waar gaat het eigenlijk over en WTF is een volbeat? Beat Zberg is een Zwitser toch, geen Deen? signature |
|
quote: Het gaat over de beat op een hip hop plaat.. |
|
quote: signature |
|
quote: |
|
signature |
|
14 April speelt Volbeat samen met Non-Divine op het Beukrock festival! www.beukrock.nl www.myspace.com/beukrock |
|
quote: ZOMFG |
|
Die plaat is niet uit m'n cdspeler weg te slaan! Wat een lekkere beukplaat!! Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |