|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
ach, ik heb gewoon een teringbende op mn kamer waardoor de bank gewoon lelijk lijkt Je moeder. |
|
hij had gewoon niet gepast bij de rest van mijn smaakvol ingerichte woonkamer. Fuck the world and fuck you |
|
tuurlijk! quote: ook even op deze pagina Je moeder. |
|
oh ja, ik zoek nog een ( niet lachen alsjeblieft ) boekenkast.een grote. anyone ? Fuck the world and fuck you |
|
he said 'speelgoedvliegtuig' [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-11-2007 22:19] |
|
quote: doe mij er maar 2 Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Altijd binnen gestaan zeker, van een oud vrouwtje geweest, zgan. Omg... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: quote: De verzendkosten zijn voor jou. Twee euro neem ik aan. Helaas heb ik maar één hand in de aanbieding. quote: Dus dat. Hij is nog niet weg hoor. |
|
Vlaggen: Venom, cronos in een circel van vlammen. Noorse vlag. Videobanden: Venom, Alive in Hammersmith '85 Lp's: Old mans child - the pagan prosperity foto lp Mayhem - Deathcrush foto lp roze |
|
Update: Videobanden: 40 stuks Verder: Vaas Weckvles Bakje Potje Speelgoedvliegtuig Fiets (de handremmen werken niet, de achterband moet worden geplakt en er moet licht op worden gezet, maar verder in een perfecte staat) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-11-2007 11:43] |
|
Heb je geen badeentje in de aanbieding? Die zocht ik nou net ps, badschaapjes zijn ook prima hoor |
|
Hmm, ik zou nog wat vlaggen op het plafond van de thuiskroeg willen hangen. Maiden en Venom vlaggen zouden daar goed staan.... hmm.. twijfel... Prijzen? spelfout weggehaald... |
|
quote: Helaas, die heb ik zelf nodig. quote: De Maiden vlaggen zijn helaas al weg, sorry. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Welk ZM-lid is de nieuwe, gelukkige eigenaar van de penispomp? |
|
*kan het niet laten* Mental!! Sorry Mental spelfout weggehaald... |
|
quote: Volgens mij moet die hem dan eerst van schaep zijn genotsknop af komen halen |
|
quote: Haha, ik had zóóó de neiging om dit feit bekend te maken, maar ik vond het te gemeen, dus ik ben blij dat jij het zegt. |
|
quote:gemenerd! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik zei toch sorry spelfout weggehaald... |
|
quote: Moet je bij de Goddess Of Desire mailorder kijken, die hebben zat shit, vooral van Maiden. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor een tientje mag je hem wel hebben, moet alleen even zien of ik zo'n vlag in een klein pakketje weet te krijgen. |
|
quote: Joh, ik probeer hier iets te verkopen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |