![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat weet ik zeker, ik heb er zelf nl niets voor betaald. ![]() Stuur ff een mailtje naar mindscanmetalcore@gmail.com ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Tss, een cadeautje verkopen... iets met 'paard', 'bek' en 'kijken' ![]() Mail komt eraan ![]() Ik zou je post aanpassen en je mailadres eruithalen, ivm spam enzo ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Bruce Banner ![]() |
|
Hey Lainedil, mijn berichten kwamen niet meer aan, ik zei "Heuj ( B )" maar ik zal verder niet off topic gaan. ![]() ![]() |
|
Die vraag over gitaarles gaat trouwens over Rotterdam he. Maar potjandorie, is er dan helemaal niemand???? ![]() |
|
Nee, in Balkbrug hebben ze 60 gitaarleraren, maar in Rotterdam niet één. ![]() |
|
Behoorlijk vaag inderdad, in zo´n reusachtige wereldstad. Nou mooi is dat. ![]() |
|
Op 13 januari 2006 10:42 schreef TMDC wordfuhrer het volgende: Wie heeft voor mij/weet waar ik kan kopen: Ik zoek een poster van de hoes van Powerslave van Maiden. Niet de poster waar de bandleden met die sarcofaag op de foto staan maar de hoes van Eddie voor de piramide. Large, metal mania en de Goddesmerch hebben hen niet. Wie of wie? Ik heb em hier hangen; hoeveel heb je er voor over? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-02-2006 12:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hier zijn vast wel meer Gaiman fans! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoekjes. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-02-2006 22:30] ![]() |
|
Anton Lavey ![]() Dark Throne: Taakeferd 15 euro Descerebration: (Brasilian death Metal) 10 euro Genocide: pré-Repulsion 15 euro RuneMagick ![]() Soulgrind:Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro Spermbirds-shirt 6 euro Terror:Charles Manson-T-shirt 10 euro Yattering:Human’s pain-shirt(with sleeveprints!!) 10 euro Prullaria: Judas Priest-Scarf:Defenders of the faith-tour ’83!!(Black/White & exclusive!!) 15 euro Metallica-Scarf:Ride the lightening-Europian tour ’84!! (Blue/white & exclusive) 15 euro krisiun666@pandora.be ![]() |
|
Jammer dat die Gaimans in het Nederlands zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Jaja dat weten we nou wel ![]() ![]() |
|
GEVRAAGD: ik ben op zoek naar een AGP Radeon videokaart 9800xt of Geforce6600GT; weet iemand een goedkope goeie behalve van marktplaats ed? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Thanks man. ![]() Nog wat zooi: Te koop aangeboden: Worker shirt (bloesje met korte mouwen) van Slipknot: Voorkant: ![]() Achterkant: ![]() Maat is eruitgeknipt, maar het is gewoon een L denk ik. Hij past mij perfect (1m92, normaal postuur). 8 euro of een leuke cd ofzo. Erg gaaf ID&T (gabber, hardcore, etc.) shirt: Voorkant: ![]() Achterkant: ![]() Maatje lijkt me gewoon een L, maar het labeltje is er uitgeknipt. Hij past mij iig nog perfect (1m92 met een normaal postuur). 6 euro of een leuke cd ofzo. Korte broek van Metallica: ![]() One size fits all. Is niet erg vaak gedragen. 6 euro of een leuke cd ofzo. Bij interesse e.d. mailen naar koenmattheeuws [at] hotmail [punt] com Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Gaaf! ... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
hm die van id&t is wel geinig, had die ook ooit maar weggemikt door mama toen ik uit huis ging hehe jammer dat het geen S is ![]() Je moeder. ![]() |
|
Jij moet eens meer gaan eten! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
ik vreet al genoeg maar die slobbershirts zijn zowiezo gay en overrated ![]() Je moeder. ![]() |
|
Maar die hele strakke shirtjes zijn helemaal gay ![]() Zeker bij hele magere jongetjes ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
niet ![]() Je moeder. ![]() |
|
Hmm, ik heb ook nog wel wat shirts te koop. Children of bodom - thrashed, lost & strungout Caliban - opposite from within Beide zwart, XL, vrij gave staat nog. Foto's komen misschien ooit nog. 10tje per stuk? ![]() |
|
edit: VERKOCHT! [Dit bericht is gewijzigd door crying devil op 13-02-2006 12:03] ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |