IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Gevraagd/Aangeboden - Algemeen. Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-01-2006 17:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2006 14:34 schreef JaneDoe het volgende:
Aangeboden;

Dvd-tje van Hans Teeuwen, show 'Hard en zielig' tegen verzendkosten.

1 x gekeken


Weet je 't zeker, dat je er alleen verzendkosten voor wilt? Zo ja, ik wil 'm graag hebben, wat is je mailadres?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-01-2006 12:09 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 januari 2006 17:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Weet je 't zeker, dat je er alleen verzendkosten voor wilt? Zo ja, ik wil 'm graag hebben, wat is je mailadres?
Dat weet ik zeker, ik heb er zelf nl niets voor betaald. (cadeau via werk)
Stuur ff een mailtje naar mindscanmetalcore@gmail.com



Don't blush when I rip you open


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-01-2006 19:43 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2006 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
Dat weet ik zeker, ik heb er zelf nl niets voor betaald. (cadeau via werk)
Stuur ff een mailtje naar *knip*




Tss, een cadeautje verkopen... iets met 'paard', 'bek' en 'kijken'

Mail komt eraan

Ik zou je post aanpassen en je mailadres eruithalen, ivm spam enzo


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2006 10:43 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 januari 2006 10:42 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wie heeft voor mij/weet waar ik kan kopen:

Ik zoek een poster van de hoes van Powerslave van Maiden. Niet de poster waar de bandleden met die sarcofaag op de foto staan maar de hoes van Eddie voor de piramide.

Large, metal mania en de Goddesmerch hebben hen niet. Wie of wie?




Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-01-2006 1:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 januari 2006 22:00 schreef rienkhhk het volgende:
Is er iemand die zin en tijd heeft om mij gitaarles te geven? Stijl Iron Maiden, ACDC, Gun´s n Roses etc. Ik heb in verschillende punkbands gespeeld, maar wil mn niveau wat opkrikken en alleen kom ik even niet veel verder. Serieuze reacties graag naar rienkhhk@hotmail.com. Dank u!


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-01-2006 1:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hey Lainedil, mijn berichten kwamen niet meer aan, ik zei "Heuj ( B )" maar ik zal verder niet off topic gaan.


rienkhhk
Usericon van rienkhhk
Posted 28-01-2006 17:00 by rienkhhk Wijzig reactieProfiel van rienkhhkQuote dit bericht

Die vraag over gitaarles gaat trouwens over Rotterdam he. Maar potjandorie, is er dan helemaal niemand????


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-01-2006 17:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee, in Balkbrug hebben ze 60 gitaarleraren, maar in Rotterdam niet één.


rienkhhk
Usericon van rienkhhk
Posted 03-02-2006 7:38 by rienkhhk Wijzig reactieProfiel van rienkhhkQuote dit bericht

Behoorlijk vaag inderdad, in zo´n reusachtige wereldstad. Nou mooi is dat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-02-2006 12:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op 13 januari 2006 10:42 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wie heeft voor mij/weet waar ik kan kopen:

Ik zoek een poster van de hoes van Powerslave van Maiden. Niet de poster waar de bandleden met die sarcofaag op de foto staan maar de hoes van Eddie voor de piramide.

Large, metal mania en de Goddesmerch hebben hen niet. Wie of wie?




Ik heb em hier hangen; hoeveel heb je er voor over?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-02-2006 12:46]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-02-2006 21:54 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Hier zijn vast wel meer Gaiman fans! Iemand interesse in deze prachtige serie, Black Orchid? Gekocht voor 30 euro per stuk, vraagprijs 35 voor alle drie.







Hoekjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-02-2006 22:30]


Krisiun
Usericon van Krisiun
Posted 06-02-2006 11:23 by Krisiun Wijzig reactieProfiel van KrisiunQuote dit bericht

Anton Laveyhe nine Satanic statements-shirt 8 euro
Dark Throne: Taakeferd 15 euro
Descerebration: (Brasilian death Metal) 10 euro
Genocide: pré-Repulsion 15 euro
RuneMagickhe supreme force of eternity-shirt 15 euro
Soulgrind:Lust & Death-shirt(Cyber-industrial Black Metal) 8 euro
Spermbirds-shirt 6 euro
Terror:Charles Manson-T-shirt 10 euro
Yattering:Human’s pain-shirt(with sleeveprints!!) 10 euro


Prullaria:

Judas Priest-Scarf:Defenders of the faith-tour ’83!!(Black/White & exclusive!!) 15 euro
Metallica-Scarf:Ride the lightening-Europian tour ’84!! (Blue/white & exclusive) 15 euro


krisiun666@pandora.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2006 11:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jammer dat die Gaimans in het Nederlands zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-02-2006 12:53 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 11:36 schreef Chelman het volgende:
Jammer dat die Gaimans in het Nederlands zijn.


Jaja dat weten we nou wel Pas zeven keer gehoord vandaag.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2006 17:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

GEVRAAGD:

ik ben op zoek naar een AGP Radeon videokaart 9800xt of Geforce6600GT; weet iemand een goedkope goeie behalve van marktplaats ed?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-02-2006 14:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 februari 2006 14:05 schreef Ktulu het volgende:
Ik bied hierbij een tweedehands leren jack aan. Gedragen, maar verder nog in erg goede staat. Maat M en de kleur is héél erg donker bruin. Vraagprijs is €40,- (nieuwprijs ca. €150,-), maar mocht je geïnteresseerd zijn kun je altijd je eigen bod geven aan me. PM of mailen naar koenmattheeuws [at] hotmail [punt] com

Voorkant:



Achterkant:




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-02-2006 15:34 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Thanks man.

Nog wat zooi:

Te koop aangeboden:
Worker shirt (bloesje met korte mouwen) van Slipknot:

Voorkant:


Achterkant:


Maat is eruitgeknipt, maar het is gewoon een L denk ik. Hij past mij perfect (1m92, normaal postuur). 8 euro of een leuke cd ofzo.

Erg gaaf ID&T (gabber, hardcore, etc.) shirt:

Voorkant:


Achterkant:


Maatje lijkt me gewoon een L, maar het labeltje is er uitgeknipt. Hij past mij iig nog perfect (1m92 met een normaal postuur). 6 euro of een leuke cd ofzo.


Korte broek van Metallica:




One size fits all. Is niet erg vaak gedragen. 6 euro of een leuke cd ofzo.

Bij interesse e.d. mailen naar koenmattheeuws [at] hotmail [punt] com


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-02-2006 16:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Gaaf! ...




..."Hate can only create more hate"...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2006 16:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm die van id&t is wel geinig, had die ook ooit maar weggemikt door mama toen ik uit huis ging hehe

jammer dat het geen S is


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-02-2006 16:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jij moet eens meer gaan eten!


..."Hate can only create more hate"...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2006 16:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik vreet al genoeg maar die slobbershirts zijn zowiezo gay en overrated


Je moeder.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-02-2006 16:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Maar die hele strakke shirtjes zijn helemaal gay

Zeker bij hele magere jongetjes


..."Hate can only create more hate"...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2006 16:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

niet


Je moeder.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 10-02-2006 16:26 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Hmm, ik heb ook nog wel wat shirts te koop.

Children of bodom - thrashed, lost & strungout
Caliban - opposite from within

Beide zwart, XL, vrij gave staat nog.

Foto's komen misschien ooit nog.

10tje per stuk?



crying devil
Usericon van crying devil
Posted 11-02-2006 11:23 by crying devil Wijzig reactieProfiel van crying devilQuote dit bericht

edit: VERKOCHT!

[Dit bericht is gewijzigd door crying devil op 13-02-2006 12:03]


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen