|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Stapel dvd films te koop: Gebruikt en in goede staat. 2 euro per stuk. Alles mag ook in één keer. Neem dan even contact op met je bod. 12 Monkeys Lola Rennt (verkocht) Layer Cake TranceSouth Park the Movie Prophecy The Mothman Prophecies Zombie 3 Jeepers Creepers 2 Gacy The Original Ring Ju-On / The Grudge High Fidelity (verkocht) Matchstick Men Sjakie & de Chocolade Fabriek (engels) Interview with a Vampire Four RoomsDon Quixote Terminator 3 Pulp Fiction The Lawnmower Man Final Destination Dreamcatcher mailen naarrr richardppostma [at] gmail [dot] com |
|
quote:Ideaal voor in de auto of op de camping als er geen elektriciteit voorhanden is. |
|
*proest* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Jezustering Maargoed, is inmiddels opgehaald! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ook maar even hier: Prima werkende Xbox 360 in de aanbieding. Gaat weg vanwege gewenste aanschaf Xbox360 Slim. Is een oud model, nog zonder HDMI. Nooit last gehad van RROD, speelt en werkt prima! Enige mankementje is het DVD-laatje dat af en toe blijft hangen als je deze wil openen, maar een klein duwtje hier tegenaan verhelpt dat direct. Zit een bedraadde controller bij. Memory unit aanwezig, evenals voeding en luxe scartkabel (dus met optische uitgang voor het geluid.) Doe er ook een 20 GB HDD bij. Xbox is origineel, niet omgebouwd, nooit open geweest. Games zitten er ook bij: Fuel Kameo: Elements of Power Pro Evolution Soccer 6 Sega Superstars Tennis 6 tientjes + eventuele verzendkosten. Beestje is van 2006.. Is dus een risico op een nabije RROD, maargoed, daar is de prijs dan ook naar. Alleen de HDD, games en de controller zijn al wel 6 tientjes waard. Met een beetje mazzel kun je hier echter nog jaren op gamen.. koen punt spronk at upcmail punt en el! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ticket Boom Festival 2012 voor 125 euro. De overschrijving van het ticket naar een nieuwe naam is daarbij inbegrepen. |
|
Te koop bij www.legerartikelen.nl: Legerkisten Legerbroeken Legerjassen Werkkleding Werkbroeken Legerkleding Sniper boots Slaapzakken Legertenten |
|
wat televisies te koop: http://data.mediamarkt.de/devices/tiefpreisliste Groeten aan Retardo en Sjon! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Onder het mom: "Wie niet waagt, wie niet wint". Gevraagd R. Nozick - Anarchy, state and Utopia M. Foulcault - Discipline, toezicht en straf [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 19-06-2012 23:36] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
TKA: XBOX 360 met wat randzooi. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ruilen voor 1000 scenepoints? |
|
quote:Met scenepoints kan ik niks. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Niets is minder waar. |
|
quote:Dan nog niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Lijkt me een gaaf festivalletje. Vroeg of laat.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Drie patches van diverse bands te koop. (Heidevolk, Burzum, Austere) http://i49.tinypic.com/33w12z8.jpg €2,- per stuk, alle drie voor €5,-. Verzendkosten koper á €2,-. Mailen naar RodeGraaf (at) Gmail (punt) com |
|
Te koop aangeboden: In verband met aanschaf van een auto, staat mijn Vespa'tje te verstoffen in de schuur. Daarom bied ik 'm bij deze te koop aan. Het gaat om een Vespa Ciao met bromkenteken (dus helmplicht). De brommer is aangepast (andere voorvork, stang tussen het frame gelast en Puch koplamp), waardoor de brommer er retro uit ziet. De brommer rijdt +/- 55 km per uur. Het motorblok heeft pas 350 km gelopen. Voor de rest loopt de brommer ongegeveer 1 op 25 / 1 op 30, en rijdt op mengsmering. Als extra zit er een broodjeszitje op de bagagedrager, en extra stepjes voor degene die achterop zit. Daarnaast zit er een ART4 slot en een retro dop helm bij. Richtprijs: 500 euro. Foto's: Betere foto's op aanvraag. Bij interesse kan er gemailed worden naar svartekunst AT hotmail DOT com. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 27-08-2012 23:05] |
|
gezocht; Nidrosian Black Mass IV 3 Day Pass will pay good! denhenkens @ hotmail . com [Dit bericht is gewijzigd door muddevil op 04-09-2012 17:26] |
|
2 kaarten te koop voor Jeff Wayne's War of the Worlds vanwege algehele verhinderdheid van mijn ouders.. 19 december, Ahoy, Zitplaatsen op de Arenavloer, rij10. 69 euro per stuk! (= normale verkoopprijs min de administratiekosten). Ben vorig jaar geweest, absoluut waanzinnig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Hetzelfde hier. |
|
B Movie Campaign Boxset (12 disc) Aangeboden voor 20 euro exclusief verzendkosten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Te koop aangeboden: Asus Transformer TF300 32 gb tablet, witte uitvoering, zonder dock. Aangeschaft op 7 juli 2012. Ik heb de tablet maar een stuk of tien keer aan gehad, dus hij verkeerd in absolute nieuwstaat. De tablet draait op Android 4.0 (Icecream Sandwich) en heeft een opslagcapaciteit van 32 gb. De nieuwprijs bedraagt €399,99. Naast de tablet krijg je er ook nog de volgende accessoires bij: - Opzetstukje HDMI naar mini-HDMI (t.w.v. 20 euro). - Micro sd-kaart van 32 gb (t.w.v. 25 euro). - Luxe imitatie-leren hoes (t.w.v. 20 euro). - Sleeve met ruimte voor accessoires (t.w.v. 20 euro). De aankoopbon (met nog anderhalf jaar garantie) en de originele doos zijn aanwezig. Vraagprijs is 300 euro. Interesse? Mailen kan naar svartekunst AT hotmail DOT com. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 02-02-2013 23:50] |
|
signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |