|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, heb hem al weggegeven aan een collega die zijn ouders blij gaat maken. Maar als je er echt een wilt kun je ze vanaf ongeveer 10 a 15 euro ook van marktplaats halen, er zijn er nogal veel van verkocht destijds en niemand lijkt ze nog te willen hebben omdat ze vrij gedateerd zijn. Voor films zijn ze prima bruikbaar als je er een ethernetkabel aan hangt, de draadloze verbinding is daar te gammel voor (is nog de 'b' standaard geloof ik), of je moet een nieuwere versie scoren. Voor muziek zou ik hem afraden, de interface is erg sloom, bij films geen probleem maar als je door muziek wil bladeren om de paar nummers dan wordt het wel irritant.. |
|
Voor de liefhebber, ik heb nog een stel mcd's liggen. Voor het luttele bedrag van 1 euro + verzendkosten de uwe. Hier een 3/4 mp3 van één van de nummers. http://www.judgementday.nl/images/disco_march.gif Mail naar weeveebee apedinges gmail.com En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
TEAB: 17" Iiyama Vision Master Pro 410 CRT monitor met vlakke beeldbuis, goede staat heeft tevens BNC aansluitingen. Asus A8N-SLI moederbord, helaas een kapotte northbridge koeler, veel voorkomend euvel bij dit type moederbord, te verhelpen met een after market stuk, is ie meteen stiller. 2GB DDR SDRAM PC3200 AMD 64 3500+ CPU XFX Geforce 6800GT 256MB PCI-E 16x 160GB HDD Samsung Sata Western Digital Caviar Green 1TB 64MB Sata II Recom Pro Engine A500 80+ bronze 500 watt voeding Aopen H600B super midi tower plus 300 watt voeding dvd rw writer floppy drive Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Creative Sound Blaster 5.1 Live! Scythe Infinity heatsink + 120mm fan Scythe PWM fan 120mm Logitech Wingman formula force GP stuurtje, force feedback is dodgy, kan ook alleen aan de voeding liggen die is dan ook al kapot, even proberen met een 12V voeding en je weet het. |
|
*OPGEHAALD* Gratis: VHS films Comedy/Horror/Thriller/SciFi/Anime/etc. Bij grote zolderopruiming kwam ik mn oude vhs verzameling tegen. Omdat ik al jaren geen vhs speler meer heb, bied ik alles gratis aan. Alles is origineel en met compleet met doos. Een paar banden zijn ex-rentals Bij interesse mag deze hele partij in zn geheel opgehaald worden. Check hier voor de complete lijst: http://link.marktplaats.nl/366983607 Interesse? Mail me @ richardppostma(at)gmail(dot)com [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 08-08-2010 13:15] |
|
Te koop: Citroën Saxo 1.4 SX 3-deurs, 5 versn. bak, 74.000 originele kilometers. Specificaties: Bouwjaar: augustus 1996. Kleur: rood / bruin metallic. KM-stand: 74.000 originele kilometers. APK tot 21 juli 2011. 2e eigenaar. Radio/cd-speler met 4 luidsprekers. Elektrische ramen. Onderhoud: 11 november 2009: koppeling vervangen. 30 juni 2010: 75.000 km beurt uitgevoerd. Algemene staat van de auto: goed. Vraagprijs: € 1895,- Interesse? svartekunst AT gmail DOT com voor meer info. |
|
Aangeboden: Games: Beowulf the Game (Xbox 360) Brothers in Arms: Hell's Highway (Xbox 360) Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360) Call of Duty met United Offensive Expansion Pack (PC) Soldier of Fortune II: Gold Edition Boeken: Geert Mak - De eeuw van mijn vader Hele Harry Potter reeks (deel 1 t/m 7) Interesse? svartekunst AT gmail DOT com |
|
Gevraagd: Een snare drum, ik wil er max 25 euro aan kwijt. Vel hoeft niet goed te zijn maar het is fijn als er wel één op zit :') De snare aan de onderkant moet werken! mail: spectre et controlhumandelete punt kwam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
dvd te koop gevraagd: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Aangeboden: Ikea hoogslaper inclusief matras van 140 bij 200 voor 150 euro. Bij interesse of als je nog iemand weet, mailen naar ingridkroes[@]gmail[punt]com [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 15-09-2010 17:45] |
|
quote: Nog steeds in de aanbieding. |
|
GEVRAAGD: AD&D (2ND) EDITION Ik zoek met name Forgotten Realms, Planescape en Al-Qadim. Mail me als je iets hebt! Groetjes, Joost |
|
quote: Kick! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-10-2010 0:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
HTC Hero te koop. Erg goede staat, iets meer dan een jaar oud. Krasvrij, inclusief lader, micro-usb kabel, ongebruikte oordopjes en 2gb micro-sd kaartje. Gaat weg omdat ik mocht verlengen en nu een nieuw toestel heb. Kleur is trouwens Urban Brown. Is echt een geniale telefoon. Android 2.1, GPS, bluetooth, wifi, 5mp camera (al is die kwalitatief niet héél erg hoogstaand), capacitatief touchscreen, noem maar op. Kan evt op verzoek wel foto maken, for now even een plaatje van het web: 125 pleuro. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 14-11-2010 9:50] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Als iemand nog een leuke tweepersoons slaapbank in de aanbieding heeft, hou ik mij aanbevolen! |
|
Met of zonder Begleitperson? Bruce Banner |
|
quote: Zonder, ik importeer er al een uit Londen. Daar schijnt de kwaliteit beter te zijn, muhaha. |
|
quote: Inmiddels wat fotootjes gemaakt: Eventuele interesse mag trouwens naar koen punt spronk apelulletje upcmail punt n l. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Aangeboden: dikke kater, gratis af te halen. Bruce Banner |
|
Hoooi ik heb op marktplaats een advertentie van 2 METALLICA flags + een gratis poster erbij! Voor 8 euro! de ene flag is van And Justice For All, de andere is zwart met het Metallica logo met flaming skull van Pushead. Op de poster staan de bandleden. tp://link.marktplaats.nl/409187522 tp://link.marktplaats.nl/409187522 tp://link.marktplaats.nl/409187522 tadaaaa! |
|
quote: Oepsie, de link die ik zo mooi 3x achter elkaar gezet hebt werkt niet! http://link.marktplaats.nl/409187522 http://link.marktplaats.nl/409187522 http://link.marktplaats.nl/409187522 Nog een keer! |
|
signature |
|
Aangeboden: iPhone 3G 8 gigabyte, zwarte versie. Aangezien ik een nieuwe telefoon heb gekregen bij het verlengen van mijn abonnement, gaat deze in de verkoop. Het apparaat is reeds 2 jaar in mijn bezet, maar voor de rest in perfecte staat (altijd in hoesjes gehad en een screenprotector gebruikt). Er zit nog een simlock op deze telefoon, dus deze dient verwijderd te worden alvorens het apparaat door andere providers dan T-Mobile gebruikt kan worden. Het apparaat wordt geleverd in de originele doos met oplader en een hoge kwaliteits hoesje van leer. Vraagprijs: €150,- inc. verzending. Interesse of meer vragen? Mailen kan naar svartekunst AT hotmail DOT com. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 07-02-2011 14:53] |
|
Al eens eerder gevraagd, maar ben nog steeds opzoek naar een kast/rek voor mijn audio cassettes. Heb al op veel plekken gezocht, maar nog steeds niets kunnen vinden. Mocht iemand weten waar deze nog te krijgen zijn of als iemand er zelf nog een heeft liggen hoor ik het graag. Moet wel gaan om een kast/rek waar behoorlijk (300+) wat tapejes in kunnen. Out now: GRAVE002 Obskure Torture - Spilling The Blood Of The World CD |
|
Aangeboden: in nieuwstaat verkerende Xbox 360 Core (20 gb geheugen) met 9 games en dvd afstandsbediening. Vanwege het niet meer gebruiken van mijn Xbox360 (wit, 20 gb harddisk), bied ik hem bij deze aan. De Xbox is 2 jaar geleden aangeschaft, en verkeerd nog in goede staat. Bij de Xbox360 zitten twee controllers (met batterypack en de bijbehorende kabels), en de volgende games: *Assassin's Creed 2. *Assassin's Creed. *DragonAge: Origins. *Beowulf: The Game. *Halo 3. *BioShock 2: Rapture Editie. *Call of Duty 4: Modern Warfare. *The Elder Scrolls IV: Oblivion. *Brothers In Arms: Hell's Highway. Er zit tevens een afstandsbediening bij voor het bekijken van dvd's. Prijs: 175 euro. Interesse? svartekunst AT hotmail DOT com. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |