|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Slim om je mailadres (op de vorige pagina) zo te vermelden Scheelt weer spam Bruce Banner |
|
Hoe moeten mensen anders contact met me opnemen? Ik ben niet telepatisch. |
|
quote: Ik heb wel intresse in dat geintje.. wil nogsteeds zon spel computertje kopen dus denk dat dit de kans is om zon ding te proberen.. wat is je mail adres.. Of mail mij op bleedingfist@yahoo.com |
|
quote: [offtopic]Hey Steef, zit je tegenwoordig ook hier? [/offtopic] |
|
quote: Mocht deze koop niet doorgaan dan wil ik hem wel! En anders wens ik DbF veel gameplezier Evt mail staat in profiel... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 13-02-2006 13:22] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Te koop aangeboden: 1 glazen bak van 150x50x50, ideaal als terrarium of aquarium, is alleen de glazen bak met stalen onderframe, €50,- 1 antiek koloniaals gelakt drssoir: dat ding is dus antiek en heb ik zelf koloniaals gelakt) Ding is in uitstekende staat, maar snoeizwaar.... €50,- |
|
quote: Fucking hell, wat een aanbieding. Voor Baten Kaitos had je de helft van dat geld denk ik al wel gekregen! |
|
quote: Hoeveel bedragen de verzendkosten? This is Zodiac speaking... |
|
|
|
quote: Als je in de buurt van ehvn woont nie zoveel, dan geef ik het wel af, anders moet je al gauw aan een koeriersdienst inschakelen, en da's meestal duurder dan een van die dingen. Om welke van de twee gaat het? |
|
Kwoon niet bij je in de buurt dus ik pas. This is Zodiac speaking... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4360 zoek daar eens..staat er al 1 tussen uit rotterdam Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
http://users.telenet.be/incarnate365/shirts/ if you're interested, send an email to blood_of_kvasir@hotmail.com and throw me an offer i can't refuse highest bid gets it greetz kat jouw moeder is HOER!!! |
|
lugubre anti human black metal t-shirt te koop/te ruil legatius yahoo DOT com Je kan me de bout hachelen! |
|
ok ff iets heel anders in dit topic aanbieden: jack russel puppy's kortbenig en kortharig. kleinste soort van het jack russel ras mijn zus heeft 2 jack russels, het mannetje vond het vrouwtje lief, hup erop en daarom hebben wij nu binnen 2 weken puppy's de jack russel pups kosten 200 euro per stuk, dit omdat het rashonden zijn en hun grootouders stamboekhonden zijn. ik grijp elke mogelijkheid aan om ze te verkopen want we kunnen ze echt niet houden. vader Thygo: moeder Chelsey: chelsey & thygo als pups: dan heb je een idee hoe klein ze zijn als pup. (dat op de linker foto is een tuitbeker!) dus mocht iemand interesse hebben of iemand kennen die interesse heeft. mailen kan of bieden op marktplaats. bekijk de advertentie: Advertentienr.:2423010013 in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Hoeveel frikandellen haal je uit zo'n hond? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: o ja. edit: types als jij hoeven niet te reageren in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
they're soooooooooooooooo cute! ik heb al een hond sorry... zorg maar dat ze bij lieve mensen terechtkomen! katje jouw moeder is HOER!!! |
|
Mijn ouders gaan een nieuw interieur kopen. Wellicht is iemand van jullie geinteresseerd in onze oude meubels en troep: Klik HIER |
|
quote: Hij was in principe verkocht aan mij. Controller lag nog bij iemand anders dus hij zou hem opsturen als hij die terug had. Vandaag contact gezocht, lijkt hij hem verkocht te hebben aan een klasgenoot want dat was toch makkelijker. Laat dan op zijn minst iets horen voordat ik dvd's verkoop om genoeg geld te hebben, damn! |
|
Dat is behoorlijk onvriendelijk ja! Het was wel een hele vette aanbieding. |
|
quote: Jup, zeker aangezien ik al een poosje zo'n ding wil. Ben er best kwaad over haha. |
|
Terecht! Maar ik denk dat de prijs alleen maar meer zal gaan dalen nu de Gamecube dood aan het bloeden is, hoewel hij niet zal sterven voordat de nieuwe Zelda is uitgebracht en door iedereen is uitgespeeldt! Ik heb ook nog genoeg al uitgebrachte spellen die ik wil hebben op mijn lijstje staan. Edit voor Greycloak! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-03-2006 0:25] |
|
quote:t? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |