|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat Mental hierboven mijn ad, die op de vorige pagina stond, in de vergetelheid dreigt te doen raken: Iemand hier interesse in twee boeken van Herman Brusselmans? Het gaat om de volgende titels: Het spook van Toetegaai Ik ben rijk en beroemd en ik heb nekpijn |
|
quote: Ik wel. wil je ervoor hebben? |
|
Fanboy zoekt nog van alles van Paradise Lost. Bied maar aan wat je hebt. Bootlegs, promomateriaal, PD´s, posters, afgeknipte nagels of haren van bandleden, niks is gek genoeg... spelfout weggehaald... |
|
quote: Foto van Tivoli eergisteren op A2 formaat voor aan de muur? |
|
quote:Een patch? |
|
Een torrent? Boeiender |
|
@Judge: @Meneer N: spelfout weggehaald... |
|
quote:Mail je adres maar |
|
spelfout weggehaald... |
|
Aangekomen Michiel? spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Ipod 4G 16 gig te koop, inclusief garantie bewijs en beschermhoes, limegroen van kleur, helaas zonder oordopjes, die zijn reeds gesneuveld. 100 euro! inclusief aangetekend opgestuurd. Amper een jaar oud Daarnaast Een samsung touchwiz telefoon, in zeer goede staat en amper een jaar oud. 80 Euro inclusief aangetekende verzending Against God and Government |
|
quote: Uit welke tuin heb je die nu weer opgeduikelt afgelopen weekend? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: haha nergens, over één week krijg ik m'n Iphone binnen dus ik kan mijn oude ipod en telefoon weg doen. Against God and Government |
|
quote: Daar heb ik wel intresse in. Ik bel je daar morgen wel effe over. |
|
quote: Handig! Kun je meteen checken of 'ie het nog wel doet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: check je Hives Against God and Government |
|
quote: :') Against God and Government |
|
Ivm. de aanschaf van een Iphone doe ik mijn ipod weg, het is een lime groene Ipod generatie 4 voorzien van 16 gigabite geheugen, de ipod is amper 7 maand oud en heeft altijd in de beschermhoes gezeten en dus in zeer goede staat, daarnaast is het originele garantiebewijs aanwezig en de garantie van Bol.com, want daar heb ik hem toen de tijd besteld. Uiteraard is ook de oplaad kabel aanwezig. PS. De oor telefoontjes zijn niet inbegrepen! Omdat ik deze gebruik voor mijn laptop! Beschermhoes inbegrepen. 100 Euro! [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 15-11-2009 21:05] Against God and Government |
|
quote: |
|
Rotzak die iets in goede staat aanbied? |
|
Aangeboden, voor de Wii: Metroid Prime 3: Corruption - 10 euro Zo goed als nieuw, inclusief doos en boekje. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-11-2009 18:08] |
|
Ah, toe? Een tientje maar. |
|
Als ik een wii zou hebben, graag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |