|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
thanks voor het verplaatsen ! Blijkt dat de advertentie is verlopen, hierbij een nieuwe link ! http://cd-dvd.marktplaats.nl/cd-s-hardrock-en-metal/555881962-enorm-doek-van-soilwork-sworn-to-a-great-divide.html?complete_ad=2 |
|
Vlaggen: Blind Guardian Dio Iron Maiden (3x) Megadeth Metallica Pantera Pink Floyd S.O.D. Saxon Slayer 3 euro per stuk, 4 voor een tientje. |
|
Hele stapel oude aardschokken, geen idee welke jaargangen. De geinteresseerde kan ze gratis ophalen, vanwege gewicht wordt dit niet verstuurd. Tevens voor de reptielenliefhebber nog een doos vol tijdschriften van Lacerta en de Tilburgse terrariumvereniging. spelfout weggehaald... |
|
Te koop: Xbox 360 "slim" geloof ik. De console is zwart en heeft een harddisk van 250GB. Er zit een zwarte, draadloze controller bij. Crysis 2 staat op de harddrive. Verder krijg je er Halo 3, Gears of War 2, Forza 3 en Skyrim bij. Ow en een HDMI-kabel, hoewel ik erbij moet zeggen dat deze niet heel erg lang is. Ik schat een meter of 3-4. Er is verder niets mis met deze console, en de games. Ik wil 'm verkopen uit pure desintresse wat betreft gamen. Ongeveer 4 maanden geleden aangeschaft. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Kost dat? En waar af te halen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik zat zelf te denken aan 200 euro. Ophalen doe je in Weert. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
200 pop voor een x-box en 250.- aan bezine. Gaat hem niet worden vrees ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Verzenden kost 6,75 en een doos. |
|
Spul met een stekker er aan haal ik op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het bier is duur tegenwoordig. |
|
quote:Verkoop je bier? Of hoe precies voegt deze post iets toe aan dit topic? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Misschien doelt 'ie erop dat je vroeger alles "voor een krat bier" kon komen halen maar mensen tegenwoordig de hoofdprijs willen... . Of niet. |
|
Of niet. Eerder het vermoeden dat Girly zo zijn schijnbaar hoge bierconsumptie wil financieren. Maar goed, da's uiteraard aan hemzelf natuurlijk. |
|
Zijn hier nog mensen met grote pannen en of koperen ketels bijvoorbeeld oude koperen boiler oid? Ik wil een stookvat maken en daarvoor heb ik het liefst een ketel met een inhoud van een liter of 10-30. Koper heeft de voorkeur maar RVS is ook wel te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Noem je prijs. =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Marktplaats of eBay? |
|
Geen van beide. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wen er dan maar aan. |
|
Waaraan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Aangeboden: Markor CD/DVD/BlueRay kast (IKEA) Onderstaande foto's zijn van de kast, maar niet van mijn exemplaar (staat nu helemaal achter van alles, niet hanidg om ff foto te maken). De kast is een uitkomst voor wie zijn cd's niet graag in het zicht heeft / netjes weggewerkt wilt hebben en past ook prima in een klein huis omdat de kast zeer ondiep is (nouwelijks dieper dan een cdhoesje). Door de laden te openen kantelen ze en staan de hoesjes horizontaal. Wordt overigens niet meer gemaakt bij Ikea, maar is van het type "Markor" .. Cd-kast is ongeveer 75 cm breed, dus ik schat dat er zo'n 450 cd's in passen.... DVD's kunnen ook, dan moeten ze plat liggen ipv staand. NB: Greepjes zijn zoals op de bovenste foto. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-05-2012 22:04] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 22-05-2012 0:48] |
|
Ook nog te koop: een hoekbureau van Ikea (Mikael) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |