|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Misschien aanwezig. Wel jammer dat het in Eureka is. |
|
*nee, dan popfront* (sorry... ) |
|
Die reactie verwachtte ik al ja. |
|
ook wel logisch... toch? |
|
hehehe! zal trouwens ook ophouden (deels) off topic te zijn... |
|
quote: Ej moat, moar goan wej nog kiek'n dan? Boeiender |
|
weet niet of ik naar binnen mag... jaren geleden al eens uit die tent min of meer er uit geflikkerd (a.k.a. "het lijkt ons beter dat u gaat en voorlopig niet mer terugkomt"). |
|
quote: Pandverbod mag maximaal een jaar duren Herrie. En kunnen we mooi samen gaan, dan komt het helemaal goed denk ik zo. Boeiender |
|
hehehe, gelijk effe langs docter rekening betalen... (*denkt er over na*) |
|
quote: Ik zou Mr N dit inderdaad helpen herinneren, bijna vergeten. Maar wat lees ik, hebben jullie houwerij gehad ofzo? Toegangs verbod enzo? Ik heb wat gemist geloof ik. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Niet in Eureka gekkie. Boeiender |
|
quote: we praten je binnenkort wel bij. ik ben trouwens al jaren houwerij vrij. ben lief geworden. maar euh, hoe laat spelen jullie? wil ook nog effe naar een bluesband kijken die avond... (kijken of het te combineren valt). [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 13-04-2010 7:57] |
|
quote: 21:00 Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
ah, dat komt dan iig mooi uit! |
|
weet niet of het elkaar echt bijt, maar vrijdagavond op 3 locaties in zwolle: hedon: peter pan speedrock + 2 eurka: zie poster ( ) popfront: een of ander hardroch/trash (of is het thrash?) band + blues band... fijne planning! |
|
quote: In Eureka speelt dan wel weer de vetste band. [Dit bericht is gewijzigd door Fredde Kaddeth op 15-04-2010 18:57] Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote:Exhale is leuk ja. |
|
quote: daarom kom ik om 21 uur ook even kijken! |
|
Ray en ik zijn ook van den partij. Boeiender |
|
Vanavond! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
was vet heren! nog opzoek naar 2e guitarist(e) pf blijft het zo (af en toe in solo's miste ik een 2e gitaar). |
|
quote: Dat van een 2e gitarist hoeft in eerste instantie niet. Daarnaast heeft onze band haveloze figuren, weet waaraan je begint. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
kan al amper een éénsnarige bas hanteren... (was geen open sollicitatie dus)... |
|
Album review van blackfuel.nl ‘Dystopian Prophecies’ is eind vorig jaar al verschenen, maar is simpelweg te interessant om over te slaan. Met deze plaat heeft de lekker smerige EP ‘Conflict’ na drie jaar namelijk een vervolg gekregen. In de meest letterlijke zin van het woord zelfs, want op ‘Dystopian Prophecies’ gaan de heren exact daar verder waar zij drie jaar eerder waren gebleven. Maak je borst(en) dus andermaal nat voor een woeste mix van Dismember-, Grave- en Fleshcrawl-invloeden, verwerkt in negen beulen van nummers, op en top oldschool en mod-der-vet. Met als roestige betonmolens ronkende gitaren en de machtige grunts van Jos Kracht (what’s in a name?) ploegt en maait Massive Assault als een bezetene om zich heen en boeit daarmee tot de laatste minuut. Vette shit, dit! 84 Gerco Zwiers Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |