|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is VETTER! |
|
Is ook niet lief van jou.... Boeiender |
|
Boeiender |
|
Cousin of Cousin It? |
|
Haha, ja. Zo sta ik meestal op live-foto's gelukkig. Boeiender |
|
quote: Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Foto's online van herriefest Deze zijn geschoten door Shield of Thor, http://www.shieldofthor.nl/gallery/thumbnails.php?album=154 Verder staan er nog meer foto's op de heriiefest myspace, http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=526986907 Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Ronken ja. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Fredde en co, zeer mooi shirt ik mail je van het weekend wel ff voor mijn bestelling van dit shirt!! |
|
quote: Gave band, gaaf shirt, houd er voor mij aub ook maar eentje achter!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Volgens mij moeten we ff een huishoudboekje bijhouden |
|
Geen maat S, jammer. |
|
Ach, wanneer draag jij nou een shirt... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: We willen wel een schaar, een naald en zwart draad meeleveren. Moet je wel zelf de afmetingen van een "S" opzoeken.... |
|
Maak van die M een S met een stift. Klaar! Hij heeft 'em toch nooit aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Inertia Creeping is hun beste nummer signature |
|
quote: ?! LOL.... We hebben nog nooit een nummer geschreven die zo heet..... |
|
quote: ... We kunnen ook gewoon het labeltje eruit knippen :D (of een biertje aanbieden de volgende keer als we hem tegenkomen.... groeit ie er wel langzamerhand in! Shirtjes op de groei kopen...) |
|
Hypnos heeft een octopus, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Of heeft zichzelf teveel ge-hypnos-iseerd.... |
|
oei, ik dacht dat dit het Massive Attack topic was [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-07-2010 22:26] signature |
|
quote: LOL... jaja.... Nuclear Assault..... |
|
just hate me signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |