|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goeie zaak gasten! |
|
Gefeliciteerd jongs! |
|
quote: Ah, gaafheid zeg, dat is toch ook de organisatie van het festival? Mooi dat ik jullie heb aangeraden dan. Boeiender |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik zag Jos toch liever op zang, stuk energieker, maar dat komt vast wel wanneer hij wat meer gewend is op de bass met MA neem ik aan . Bedankt voor de show op Beukfeest, was té gek! [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 22-11-2010 18:19] |
|
quote: Mooi filmpje waarop je mee deed. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote:Zit er nou, behalve jij, nog iemand van de eerste line-up in? Of ben jij zo'n lastpost dat iedereen afhaakt? Vette muziek trouwens, dat blijft mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben best wel een lastpost. Carl is ook van de 1e line-up. In de huidige line-up heeft iedereen tijd voor de band. Zo hoort het. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Boeiender |
|
quote:Wel handig ja, als de neuzen dezelfde kant opstaan. Is in mijn huidige band eindelijk ook weer het geval. Het klinkt goed in elk geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Welke festival? |
|
quote: Grind The Nazi Scum festival |
|
Nog een platendeal voor Massive Assault. Massive Assault brengt binnenkort hun MCD uit bij Herrie Records (http://www.myspace.com/herrierecordsinc). Deze zal begin 2011 uitkomen en zal "Slayer" gaan heten. Massive Assault is inmiddels begonnen met de opnames voor de MCD bij Dirty Bird Productions (http://www.myspace.com/freddesdirtybirdproductions). Herrie Records wordt gerund door Herrie van de Grindbashers (die ook al een aantal keer bij Dirty Bird hebben opgenomen). We zijn al een poosje in bespreking over deze release en die zal dan ook snel het licht zien. De band heeft inmiddels 2 platendeals voor 2011. In de zomer van 2011 wil de band starten met de opnames voor hun tweede Full Length. Deze zal uitgebracht worden F.D.A Rekotz (http://www.fda-rekotz.com/gx). We zijn erg blij met beide deals! [Dit bericht is gewijzigd door C. Christ op 30-11-2010 20:39] |
|
Boeiender |
|
|
|
Cheerz guyzz |
|
Studio Report: drums voor de MCD getiteld "Slayer" zijn klaar. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
sleeeeeeeeeeejur! co-operation not competition! |
|
HRI? Haa-ir-ie? signature |
|
quote: H.E.R.R.I.E. Boeiender |
|
Gitaren zijn ook opgenomen. HM-2 madness! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
co-operation not competition! |
|
quote: |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |