|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 4 snaren herrie, en een tattoo van een lijk op je buik. Dan kom je al aardig in de buurt. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
*start direct met oefenen* mooi dat jullie weer "on the road" zijn! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ja we gaan met Gideon verder, gewoon een beetje minder oefenen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
...bedoelde "iemand" anders... I am mine own redeemer...! |
|
minder oefenen, niet minder hard beuken Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: ik niet Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
dat heb ik door! alles goed tuus? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ja, nee precies. Roos is nog steeds intern aan het revalideren. De gevel is bijna af. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
HM-2 kickstart. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Soms zou ik willen dat alle muziek zo vet was als hierboven op 0:36 MC Hammer Smashed Face |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
bah, Jos met t-shirt... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Het is godverdomme niet altijd feest! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
was het maar zo'n feest, Fredde! I am mine own redeemer...! |
|
Hier deze ook jow Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Opname split single Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Wordt nooit verkocht Her. Ben er destijds voor naar Tsjechiƫ gereden, de gek die ik ben. Maar ik heb wel een foto voor je. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
|
Ons volledige Dystopian Prophecies album is gratis te downloaden om ons 10 jarig jubileum te vieren download sites. https://soundcloud.com/massive-assault http://massiveassault.bandcamp.com http://www.last.fm/music/Massive+Assault Verder een goed 2013! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
En al weer 10 jaar bezig, gefeliciteerd keerl! Boeiender |
|
Nog vele zware jare! MC Hammer Smashed Face |
|
quote: quote: thanks! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |