![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: 4 snaren herrie, en een tattoo van een lijk op je buik. Dan kom je al aardig in de buurt. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
*start direct met oefenen* ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Ja we gaan met Gideon verder, gewoon een beetje minder oefenen. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
...bedoelde "iemand" anders... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
minder oefenen, niet minder hard beuken ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: ik niet Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
dat heb ik door! alles goed tuus? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Ja, nee precies. Roos is nog steeds intern aan het revalideren. De gevel is bijna af. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
HM-2 kickstart. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Soms zou ik willen dat alle muziek zo vet was als hierboven op 0:36 ![]() MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
bah, Jos met t-shirt... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Het is godverdomme niet altijd feest! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Hier ![]() deze ook ![]() jow Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Opname split single Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
quote: Wordt nooit verkocht Her. Ben er destijds voor naar Tsjechiƫ gereden, de gek die ik ben. ![]() Maar ik heb wel een foto voor je. ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
Ons volledige Dystopian Prophecies album is gratis te downloaden om ons 10 jarig jubileum te vieren download sites. https://soundcloud.com/massive-assault http://massiveassault.bandcamp.com http://www.last.fm/music/Massive+Assault Verder een goed 2013! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
![]() En al weer 10 jaar bezig, gefeliciteerd keerl! Boeiender ![]() |
|
Nog vele zware jare! MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
quote: quote: thanks! ![]() Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |