|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2009 VIDEO Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Vet |
|
quote: Danke Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
was 't verschil met m.a.? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Weinig. Dit hadden we ook net zo goed voor Massive kunnen gebruiken. Maar al enige tijd komt juist Massive Assault niet toe aan het oefenen/uitwerken van nieuwe songs. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
gewoon voor m.a. gebruiken... I am mine own redeemer...! |
|
quote: haha, tja dan duurt het 3 jaar voordat we dit kunnen uitbrengen. M.A. is op 1 of andere manier traaaaaaaaag met het oppakken van nieuw materiaal. De creativiteit en uitlaatklep van Carl en mij kan nu mooi doorgaan. En als de rest van massive er aan toe is dan bedenk ik wel weer songs daarvoor. Gewoon omdat het kan Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik zeg: Goood busy! Boeiender |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
nieuwe line-up en nummers!!! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
gtns flasbackje... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 31-03-2013 14:16] I am mine own redeemer...! |
|
quote: genau, Das war Spass Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
|
Interview. http://extremehorde.blogspot.com.es/search/label/massive%20assault Heren van Grindbashers valt jullie al iets op? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Joh! Boeiender |
|
direct! knappe mannen! I am mine own redeemer...! |
|
|
Schets voor de split ep met Entrapment. Artist Marald http://maraldart.tumblr.com/post/47966466182/entrapment-massive-assault-ep-in-progress Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Poster aangepast Anarchos wordt vervangen door The Devils 3th. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Partytime [Dit bericht is gewijzigd door Fredde Kaddeth op 28-04-2013 20:25] Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Met dank aan Anja Zilvervisje gig data. 4 May - Little Devil - Tilburg @ the Afterparty Neuroctic Deathfest. 9 May - Cafe 545 - Ede@ Hemelvaart metalfest 13 Jun - SVJH Ost Wolfsburg - Deutschland mit CRYPTIC BROOD 14 Jun - Torgau - Deutchland @ GTNS FEST 2013 7 Sept - Großefehn - Deutschland @ .2 Full HD Festival 5 Okt - Cheech & Chong - Dedemsvaart with Senseless, Hufterbuks + DJ Draaikont Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |