|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica komt naar Nederland: 8 juni in Gelredome in Arnhem: We had such a great time when we did this back in the day in '95, which was . . . eh, like we had planned for '06, a year dedicated to nothing but writing and recording . . . Oh well how the best laid plans can change. So when we were asked, we figured why not do it again!!! Escape from the studio once more and spend our summer vacation hanging out at the coolest live music festivals on the planet. Here's what we have so far: June 3 Nurburgring, GER - Rock Am Ring Festival June 4 Nurnberg, GER - Rock Im Park Festival June 8 Arnhem, HOL - Gelredome June 10 Donington UK - Download Festival June 11 Dublin IRE - Download Festival Please understand that we're making this up as we go along. We wanna keep you as in the loop as possible, but this shit is literally happening as we are typing, so please watch this space for more info as we get it regarding support acts, potential additional dates, change of something or other not expected as these VERY words are being typed, etc. aldus hun website www.metallica.com |
|
Ahh je was me net voor. Ik heb wel weer zin in een Metallica gig, jammer dat het in dat kut stadion is. |
|
lijkt me wel gezellig |
|
Daar ga ik wel weer bij zijn! Paar jaar geleden ook al in Gelredome gezien, toen was ik te laat voor een staanplaats, dus dit jaar . Toch wel weer fijn om naar Metallica te gaan FREEZE |
|
Ik heb ze in '92 in de kuip gezien, met megadeth en suicidal tendencies als support.onvergetelijk! Maar ja, hun nieuwe werk boeit me niet, en ik kan ook niet wennen aan die nieuwe bassist, so I think I'll pass... |
|
Uhm een vriend van me heeft net unaniem met zichzelf besloten dat we er heen moeten dus.. Who am I to disagree? Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Yeah! HEEN! Stond daar de vorige keer in de Gelredome met ZM'er Orion helemaal vooraan, supergaaf was dat! |
|
Het staat nog helemaal niet in de Gelredome agenda....weten hun al dat Metallica komt??? Ik koop m`n tickets bij metallica zelf..al eeuwen lid vd fanclub...hehehehehe..krijg nog korting ook Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ndenk dat ik dit oversla, sterker nog, ik sla sinds 92 of 93 ofzoiets shows van Metallica over (Ok, dynamo '99 hierbuiten gelaten dan), de magie is voor mij helenmaal verdswenen na ...And justice... en het beetje wat er jnog was is definitief verdwenen met het vertrek van Jason Newsted, en het uitkomen van St. Anger, maar voor de mensen die wel gaan, have fun! |
|
Mja... het is wel zonde van St. Anger ja... Maar de vorige show in Gelredome was speciaal ter promotie van St. Anger, maar ze speelden slechts drie nummers van dat album en de rest was van de eerste 5, dus ik hoop nu weer FREEZE |
|
Dan nog, klinkt allemaal nergens naar ... |
|
quote:Het oude werk is wel cool Whiplash en Phantom Lord bv... Maar het klinkt live inderdaad wel minder, maar dat is (bijna) altijd zo FREEZE |
|
Fuck yeah, hier ga ik absoluut bij zijn. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-02-2006 17:31] |
|
De vorige keer in de Arena was zeer de moeite waard. Hopelijk komen ze ook op een festival want zo'n stadion concert midden in het seizoen drukt toch wel enigzins op het budget. |
|
quote: Ze blijven toch een legende Jenje.. Als kiss hier zou optreden of led zepplin etc zou ik er ook naartoegaan...sfeer is altijd ook erg nice bij deze concerten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oe! Gaaf. Nu hopen dat het niet weer 50 euro kost |
|
quote: Hmmm, die 1e 4 albums neemt niemand ze meer af. Maar die die er na komen variëren van 'mwoah' tot ver onder de maat. Legende of niet, ik spendeer alleen mijn geld aan muziek die ik kan waarderen (tenzij ik met mijn bezopen kop een metalmarket tegen kom ) Het vorige concert in het Gelredome was om een beetje ontopic te blijven toch erg geslaagd (zeker vanwege de gezelligheid), maar ik ga er deze keer niet bij zijn. Zo komen geheid wel weer eens terug. |
|
quote:Nha ik vind met name hun gedrag richting hun oude fans de laatste jaren zo dat ze de status legende af zijn ... beetje zeiken over kopieren en dan een beetje de zielepoot uithangen ... stelletje homo's zijn het, waar ik bijna niet kan geloven dat ze ooit topmuziek gemaakt hebben. |
|
Subjectiviteit ten top wederom alhier. |
|
quote: Heb je dan ooit een objectieve mening gehoord/gelezen dan? |
|
Ik hoef ze ook niet te zien.. ik zet master of puppets nog wel een keer op, scheelt me een hoop frustratie en een eurotje of 50. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, maar het blijft me opvallen hoe vaak meningen ontrent dit soort onderwerpen als feiten gepresenteerd worden. On topic: ik ga hier sowieso niet heen; vind Metallica een goede band (hoewel het 'drumwerk' van Lars Ulrich me over m'n nek doet gaan), maar concerten in stadia kunnen me domweg gestolen worden. :0 |
|
quote:Is anders een feit at Metallica één van de koplopers was voor de kinderachtige strijd tegen zaken als Napster. Feit dat ze janksessies houden om hun gevoelens te uiten ... Wat nou subjectief .. |
|
quote: Jij hebt ze in 1992 in de kuip gezien? Dan ben je waarschijnlijk de enige. Zo onvergetelijk was het blijkbaar niet, want het was in 1993! |
|
Wat een gezeik altijk over Metallica, niet normaal gewoon. Ik ga er zeker heen! Misschien spelen ze nog een compleet nieuw nummer (ik vond St. Anger wel goed, mag dat hier?) Nogmaals, jammer dat het in Arnhem is, pokke end rijden vanuit Rotterdam |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Volgende pagina |