IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-08-2013 13:35 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 12:59 schreef Hérésie het volgende:Dit herken ik dan weer niet meteen... De personen achter de muziek zijn voor mij niet zo belangrijk. Enkel als ik er toevallig al interviews van gelezen heb/erover gehoord heb en ze blijken extreem irritant te zijn kan dat een weerslag hebben, maar verder zie ik de personen los van de muziek. Als er nu heel interessante personen achter schuilgaan kan dat wel een zekere meerwaarde geven, maar als je dat als voorwaarde gaat stellen ga je vaak teleurgesteld zijn denk ik ^^

Haha, dat weet ik wel zeker.
Nu is het voor mij gelukkig niet van belang dat deze personen heel interessant moeten zijn (en hiermee bedoel ik dat hun karakter overeen moet komen met wat ik als interessant ervaar, waarvan ik overigens geen flauw benul heb), maar is het vaak wel noodzakelijk dat ik enigszins begrijp wat de drijfveer voor het produceren van de muziek was. Hier hoeft geen wereldschokkende filosofie achter te steken; wanneer ik in een interview lees dat het draaide om het "creëren van het meest extreme" of slechts een voortvloeisel was uit bezopen avonden ben ik net zo geïnteresseerd als wanneer iemand beweert de tijdsgeest van Parijs anno 1789 te vangen.

Desalniettemin kan ik muziek natuurlijk ook als losstaand fenomeen ervaren en zonder enige vorm van verdere informatie een plezierige, onplezierige, verreikende, versmallende, etc. rit doormaken. Ik tracht dan ook enkel te zeggen dat juist een wat meer afwijkende verpakking/ toegevoegde informatie kan leiden tot en nog intensere ervaring.

Heeft iemand de plaat overigens al gehoord?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-08-2013 13:41 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 13:35 schreef Sisyphos het volgende:

Heeft iemand de plaat overigens al gehoord?


Dat is het belangrijkste, na al dit gemurmel.
In september uit toch?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-08-2013 13:57 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 13:41 schreef Nimbus het volgende:
Dat is het belangrijkste, na al dit gemurmel.
In september uit toch?

De zesde. Zie net dat de volledige titel schijnbaar nog langer is dan ik dacht: Blood Vaults - The Blazing Gospel of Heinrich Kramer (Cryptae Sanguinum – Evangelium Flagrans Henrici Institoris).

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-08-2013 13:58]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-08-2013 14:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 13:57 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
De zesde. Zie net dat de volledige titel schijnbaar nog langer is dan ik dacht: Blood Vaults - The Blazing Gospel of Heinrich Kramer (Cryptae Sanguinum – Evangelium Flagrans Henrici Institoris).

Is dat echt de volledige titel? Met twee keer hetzelfde, alleen in een andere taal? Dus.


I wish I was a butterfly


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 27-08-2013 14:04 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Het klinkt pedant alleszins

Ben al heel benieuwd naar de nieuwe.


Willekeur en dictatuur!


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-08-2013 15:18 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 14:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Is dat echt de volledige titel? Met twee keer hetzelfde, alleen in een andere taal? Dus.

Weet 't ook niet zeker.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-08-2013 15:31 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-08-2013 15:37 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

BM-Meisterwerk "Foulest Semen Of A Sheltered Elite" 

Uh... waar staat die BM hier voor?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-08-2013 15:39 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 15:37 schreef Sisyphos het volgende:
BM-Meisterwerk "Foulest Semen Of A Sheltered Elite" 

Uh... waar staat die BM hier voor?

Vermoedelijk zoiets als "black metal".


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-08-2013 15:41 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 15:39 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Vermoedelijk zoiets als "black metal".

Onmogelijk. Of zijn er soms meerdere versies van die plaat in omloop?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-08-2013 15:43 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 15:39 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Vermoedelijk zoiets als "black metal".


Zou je denken?

quote:
Op 27 augustus 2013 15:41 schreef Sisyphos het volgende:
Onmogelijk. Of zijn er soms meerdere versies van die plaat in omloop?


Heh?!

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-08-2013 15:46]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-08-2013 15:45 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-08-2013 15:46]


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-08-2013 16:02 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 15:43 schreef Nimbus het volgende:
Zou je denken?

Slechts een wilde gok hoor.

quote:
Op 27 augustus 2013 15:41 schreef Sisyphos het volgende:
Onmogelijk. Of zijn er soms meerdere versies van die plaat in omloop?

Dat je überhaupt in de buurt van het aanzwengelen van die discussie wil komen. Staat de weersverwachting gelijk op zeikstorm.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-08-2013 16:03]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-08-2013 16:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 16:02 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Dat je überhaupt in de buurt van het aanzwengelen van die discussie wil komen. Staat de weersverwachting gelijk op zeikstorm.

Afijn, bij deze trek ik mijn poncho aan en trek ik ten strijde tegen slechte journalistiek:

Foulest Semen of a Sheltered Elite heeft evenveel overeenkomsten met black metal als met een dood paard, namelijk niet zo veel.


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-08-2013 16:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Onmogelijke discussie. Sowieso zijn genre omschrijvingen kut.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 27-08-2013 16:39]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-08-2013 16:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Niks onmogelijke discussie, het is black metal, klaar

*rent weg*


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-08-2013 16:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik bespeur wel wat deathcore-invloeden op die plaat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-08-2013 16:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh dat zeker. En dubstep.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-08-2013 16:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga echt hard op die breakdown in Mount Sinai Moloch. Was live op Ieperfest een regelrechte chaos in die pit.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-08-2013 16:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Within the Ruins of Beverast


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-09-2013 18:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2013 16:12 schreef Sisyphos het volgende:
Afijn, bij deze trek ik mijn poncho aan en trek ik ten strijde tegen slechte journalistiek:

Foulest Semen of a Sheltered Elite heeft evenveel overeenkomsten met black metal als met een dood paard, namelijk niet zo veel.
Je hebt gelijk hoor. Death/doom dekt de lading beter.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 02-09-2013 18:41 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Die nieuwe is gewoon doom metal met death/black-invloeden. Maar dat ga ik wat uitgebreider vertellen in mijn recensie.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-09-2013 18:44]



Northward
Usericon van Northward
Posted 04-09-2013 19:29 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik kreeg em vandaag binnen. Zeker weer de moeite waard. Bevalt me tot nu toe wat beter dan de vorige plaat.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 04-09-2013 21:34 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Bevalt mij net iets minder dan de vorige. Maar wel een beestig werkje.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-09-2013 22:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik heb wel een leuke misheard lyric bij Malefica rond 5:49:

"Ikea in plantsoen"





[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-09-2013 22:03]



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen