IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Ruins of Beverast Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-08-2009 15:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Opvallende cover en veel speelminuten.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-08-2009 13:06 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Sample van de nieuwe plaat: http://www.myspace.com/vanrecords

I like


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2009 13:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Vet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-08-2009 14:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Vet


ZelThoR die The Ruins of Beverast vet vindt, vet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2009 14:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 14:05 schreef Lionheart het volgende:
ZelThoR die The Ruins of Beverast vet vindt, vet.



Wat een onzin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-08-2009 14:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Normaal gesproken wel ja, maar nu niet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2009 14:12 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2009 14:10 schreef Lionheart het volgende:
Normaal gesproken wel ja, maar nu niet.

Je bent moeilijk te geloven met dit soort dingen

Dus; leg eens uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 27-08-2009 14:17 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Super goed !


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-08-2009 14:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat jij The Ruins of Beverast vet vindt klinkt oprecht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2009 14:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah zo, haha.

In muziektopics ben ik altijd oprecht


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-08-2009 14:42 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 27 augustus 2009 14:26 schreef ZelThoR het volgende:
Ah zo, haha.

In muziektopics ben ik altijd oprecht
Vandaar dat je daar niet zo vaak post


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2009 14:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehe

Nu on-topic


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2009 8:51 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ok dan. Nieuw album is weer geweldig en zit opnieuw complex in elkaar, maar toch ben ik van mening dat het album wat minder is dan voorganger Rain On The Impure. Productie is weliswaar beter, maar er staan teveel trage stukken op die ook aan de te lange kant duren. Gelukkig maakt de sfeer veel goed. Het debuut Unlock The Shrine blijft onovertroffen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-09-2009 10:54 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2009 8:51 schreef Lionheart het volgende:
Ok dan. Nieuw album is weer geweldig en zit opnieuw complex in elkaar, maar toch ben ik van mening dat het album wat minder is dan voorganger Rain On The Impure. Productie is weliswaar beter, maar er staan teveel trage stukken op die ook aan de te lange kant duren. Gelukkig maakt de sfeer veel goed.


Ik moet het album sowieso nog meer luisterbeurten geven, maar bovenstaande is ook mijn mening.
Eigenlijk had ik meer van het album verwacht...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-09-2009 19:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ondanks dat opnieuw een nieuwe plaat van The Ruins of Beverast minder is dan zijn voorganger, begint hij langzaamaan toch te groeien. Opener "I Raised This Stone As A Ghastly Memorial" behoort zelfs tot de beste nummers van TROB, heerlijke depri sfeer waart op dat nummer rond. Vergelijkbaar met het briljante "The Mine".


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-09-2009 21:56 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

God's Ensanguined Bestiaries



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-09-2009 19:12 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Schiet eens op met de review NecRobert.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2009 11:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Review staat er op.

Ik vind het een leuke CD, maar zoals LH zei iets teveel/te lange langzame stukken. Begint wel meer en meer te groeien.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-09-2009 19:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik begin steeds enthousiaster te worden betreffende het nieuwe album. Heb het album een paar keer via de koptelefoon beluisterd in absolute duisternis. Pas toen is het me opgevallen hoe gelaagd deze plaat wel niet is en de manier hoe de nummers in elkaar steken is vakwerk eerste klas. Prachtig om bepaalde details van links naar rechts te horen trekken om je zo nog meer erin te zuigen. De vele details zorgen ervoor dat de lange en trage stukken niet te traag en te lang klinken. "God's Ensanguined Bestiaries" rost als een malle en "The Restless Mills" klinkt lekker geschift. Let vooral op het constante 'klappende' geluid in dat nummer die je vanaf het begin tot aan het eind hoort, schitterende metafoor van de titel van het nummer. Dit wordt zeker (black) metal plaat van het jaar!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2009 21:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Stiekem begint dat groeien wel erg snel te gaan, omdat LH deze CD zo vet vindt natuurlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-09-2009 21:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dat vind ik nou oprecht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2009 22:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

"I want to believe", maar ik snap hier dus helemaal niets van. En dit is de black metal sensatie van 2009?

Maf...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-09-2009 23:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 21 september 2009 22:57 schreef M. het volgende:
"I want to believe", maar ik snap hier dus helemaal niets van. En dit is de black metal sensatie van 2009?

Maf...


Eh, nee. Dit is niet de black metal sensatie van 2009. Dit is al een "sensatie" sinds 2004 toen de klassieker Unlock the shrine uitkwam. Als je niks met het nieuwe album kunt dan zou je Unlock the shrine eens moeten proberen.

Jij hebt geen slechte smaak dus het kan bijna niet anders dan dat dat album na enkele luisterbeurten wel onder je huid moet gaan kruipen. En als je dat kwartje eenmaal is gevallen dan zul je de andere 2 albums ook wel kunnen waarderen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2009 23:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat is het punt weet je. Ik heb die "Unlock The Shrine" hier liggen, die ligt dus stof te happen.

En inderdaad, allemaal mensen wiens smaak ik wel vertrouw zijn hier weg van. Behalve ik .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-09-2009 23:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Vaag. Ik vind The Ruins of Beverast een van de beste black metal bands/projecten ooit. Die sfeer die neergezet wordt is zo uniek en zo ziekelijk duister, zo hoort het gewoon bij black metal.

Maar goed, black metal draait nou eenmaal om sfeer en gevoel en dat valt bij iedereen anders.

Nou moet ik wel zeggen dat ik het nieuwe album ook niet het beste black metal album van dit jaar vind. Die titel gaat momenteel nog naar Hate procession van Bloodline. (Maar daar ben ik dan weer de enige in )


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen