|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En terecht! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
http://www.metal-archives.com/~metalarc/board/viewtopic.php?f=1&t=97116 Nieuw album op komst: Blood Vaults, - The Blazing Gospels Of Heinrich Kramer Eind april, begin mei blijkbaar. |
|
signature |
|
|
|
quote: +1 |
|
quote:Rain Upon the Impure al gechecked? Toch ff doen yo, volgens vele z'n beste werk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik krijg het al jarenlang aangeraden maar kom er echt niet in. Kan je ook niet vertellen waarom niet, gezien ik alles wat de plaat heeft helemaal fantastisch zou moeten vinden. |
|
Nieuw spul voor de liefhebbers Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
WTF autotune |
|
Niet opgevallen. Ik weet wel dat ik het 'reverb' effect mis en de productie te gepolijst vindt waardoor de sfeer die op eerdere platen ten gehore werd gebracht weg valt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Dit. Valt toch ff tegen hoor. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Vanaf 1:22. Maar Foulest... is toch ook niet reverberig? Ik vind dit nummer er wel op lijken, iets meer doom dat wel. |
|
Niet mee eens. Nog genoeg reverb en echo'ende effecten te horen op die plaat. Productie juist net goed. Nu te steriel/te dichtbij ofzo. Weg sfeer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind't niet verkeerd klinken, hoor. Dat gitaartje op de achtergrond dat de gehele tijd terugkomt vind ik erg tof. Zitten wel wat hipsterachtige tonen in verwerkt. Hopelijk ook wat nummers met wat meer pit dan deze, maar ik wacht in spanning verder. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Best een aardig nummer. Het echt ruwe was er bij de vorige plaat al af. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wow! |
|
quote: +1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bij de eerste luisterbeurt was ik ook lichtjes teleurgesteld. Nadien nog een keer of 3 geluisterd en ben helemaal mee. Dit gaat verder waar Foulest... stopte en ik vind het prima Faustian Spirit of the Earth |
|
Valt me goed mee, qua sound vind ik het niet zo verschillend van Foulest. Al blijf ik vooral fan van de sound van de eerste twee. |
|
quote:Jaja, beetje in je KoK-slipje CHD luisteren en dan hier zeuren over een zogenaamd vermoorde sfeer. Bereid je voor op een duchtige afranseling vanmiddag, knul! ಠ_ಠಠ_ಠ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Een aankomende plaat op Van die tegen valt? Naaaaah, kan ik me echt niet voorstellen. |
|
quote:Mocht je serieus zijn, dat Saligia klinkt goed saai, overbodig en uitgekauwd. Selim Lemouchi... weet ik ook nog niet helemaal. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Werkelijk? Misschien moet je de plaat eens afwisselen met die laatste van Gold en Verdunkeln. ZALUG! |
|
quote:Gold heb ik helemaal overgeslagen. Die laatste Verdunkeln vind ik niets mis mee, hoor. Wellicht minder dan die twee daarvoor, maarja.. Dat is dan natuurlijk ook topklasse. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |