|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren dus Rain Upon the Impure gekocht, had dit eerder moeten checken. Hele gave sfeervolle plaat |
|
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er dit jaar een nieuwe plaat komt, ik hoop het in ieder geval Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Werd ook wel weer tijd eigenlijk, de vorige is alweer van 2006. |
|
Ja, die ben ik maar weer aan het luister. God, wat een meestwerk. De riffs, de zang, de ondergesneeuwde productie; wát een sfeer ademt dat schijfje uit Zijn de nummers van de splits trouwens wat? Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik daar nog niet bekend mee ben. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 21:49] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
war?? signature |
|
?? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
waar gelezen? moet op FP signature |
|
Nouja, hij heeft er eentje met Urfaust en eentje met Deathgate Arkanum/Anti/Nihil Nocturne, zie ik. Beide uit 2007. Daar heb ik nog niks van gehoord, vandaar mijn vraag. Of is dit nog steeds niet wat je bedoeld? quote: Of bedoel je deze "gelezen"? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2009 22:02] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het nieuwe album van The Ruins of Beverast is al opgenomen en gemixed, alleen het artwork en de mastering moet nog worden gedaan. Tegelijk met de release van de nieuwe plaat verschijnen de eerste twee platen op normaal vinyl en komt er een re-release van het eerste album op CD. Plaat schijnt een verrassing te worden, ben nu zeer benieuwd en hopelijk heb ik mijn plaat van het jaar te pakken. |
|
quote: Hehe, toevallig kreeg ik net hetzelfde antwoord toen ik een maand geleden via mail erover informeerde Faustian Spirit of the Earth |
|
Van Sveinn? |
|
Jep, op 11/04 exact Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Late reactie, misschien heb je ondertussen al geluisterd, maar goed. Dat nummer van de split met Urfaust (The Moselle Enigma... is a Tale About All That Frightens Man) is in ieder geval erg goed. Kan er niet echt de vinger op leggen, maar klinkt wel anders dan de full-lengths. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Rain upon the Impure . Inderdaad erg goed. Het volume is wat laag maar hinderlijk is het niet. Sfeerrijk ende duister. |
|
Dat nieuwe album een tijdje geleden gehoord (ruwe verzie, zonder mastering) en het klonk op het eerste gehoor weer enorm gaaf... goed, er zat wel wat drank in de pokkel, dus mijn luisterend oor kan enigszins bedrogen zijn.. maar goed, we wachten wel op het eindproduct Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nieuws over de nieuwe plaat: quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Geweldig nieuws!! |
|
Helemaal super! |
|
Ontzettend tof! |
|
quote: Sveinn maar weer eens gemaild? Duurt niet lang meer en gelijk ook op vinyl. |
|
Ja, ik begon benieuwd te worden Faustian Spirit of the Earth |
|
Eindelijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
zo, sebiets es op FP smijten signature |
|
De nieuwe The Ruins of Beverast komt uit op 11 september en heet Foulest Semen of A Sheltered Elite: 1. I Raised this Stone as a Ghastly Memorial 10:31 2. Alu 00:51 3. God's Ensanguined Bestiaries 08:33 4. Mount Sinai Moloch 12:27 5. Transcending Saturnine Iericho Skies 00:46 6. Kain's Countenance Fell 08:37 7. The Restless Mills 12:09 8. Theriak - Baal - Theriak 01:22 9. Blood Vaults (II - Our Despots Cleanse the Levant) 09:19 10. Arcane Pharmakon Messiah 15:14 Total playing time 01:19:49 Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |