|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Spelen in BE op Metal Méan. |
|
Inderdaad! Daar kijk ik nu al naar uit, ook naar de rest van de line-up trouwens. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben wel benieuwd. Tijdje uit het oog verloren, nu alle cd's achter elkaar op, fijn. |
|
Nou kom op zeg. =[ Iemand nog nieuws omtrent de aankomende plaat? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja zeg. |
|
20 september las ik ergens. |
|
vorig jaar? (verleden tijd) signature |
|
Nein, 2013. |
|
Edit: dit trek ik behoorlijk goed. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 31-07-2013 8:01] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Gaaf! |
|
Klinkt erg vet! Enige bron of we die 20 september nu als officiële release datum mogen beschouwen? |
|
quote:Hub post hier niet meer, dus nee. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Eentje om naar uit te kijken! |
|
quote: Hmm, beter dan dat vorige, maar die vrouwengepraatsamples snap ik nog niet zo... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vorige was wat meer doom, wellicht beter tot zijn recht in een compleet album. Dat zat ook al in Rain Upon The Impure, niet verkeerd. Dit lijkt wel een combinatie tussen die eerdere en Unlock The Shrine. |
|
Dat vorige nummer had laffe lieve productie, dat vooral. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmmm, was me niet zo opgevallen eigenlijk. Kijk nu erg uit naar het album, deed ik al, maar na dat nieuwe stukje des te meer. |
|
Nog een nieuwe http://pitchfork.com/reviews/tracks/15840-daemon/ |
|
Wel wel, ik denk dat ik deze plaat heel leuk ga vinden. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dat vermoeden had ik al voor er iets van te horen, maar het wordt enkel nog versterkt |
|
Zo, de nieuwe vandaag besteld |
|
Ga 'm blind op vinyl bestellen. Heb alleen "Malefica" meegekregen tijdens een optreden, maar verder opzettelijk niets geluisterd. Kijk 'r naar uit om 'm binnen te krijgen en in z'n geheel voor het eerst te horen! |
|
En nu heeft Vàn Records een soort deluxe-editie van de vinyl uitgebracht die 50 euro kost maar er wel héél mooi uitziet. Note to self: genoeg muziek gekocht deze maand. En nu echt. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Haha, ik dacht vandaag exact hetzelfde! Alhoewel... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |