|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie zelf niet hoe Nagelfar of Darkspace of TROB lijken. Kwestie van perceptie dusch. Die andere bands ken ik - op TBOTA na - niet en ga ik derhalve opzoeken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: :') Unlock The Shrine en Rain Upon The Impure vindt ik zo geniaal en uniek dat ik Foulest... nog steeds niet heb "durven" luisteren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die is ook behoorlijk anders dan Unlock en Rain, maar ik zou hem toch zeker eens een kans geven. Heerlijke plaat namelijk Faustian Spirit of the Earth |
|
beste van de 3 zou ik zeggen. nieuwe compilatie is wat minder vind ik tot nu toe, maar slechts 2 maal gehoord nog... |
|
Tip gekregen van een of andere lekkere boi op Last.fm, de demo uit 2003: The Furious Waves of Damnation. Is ook gewoon gaaf. Tot nu toe. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dûhh, het is TRoB! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja. Wat maakt die man gave shit zeg. Vet verbloemetjesed dat ik niet naar Roadburn ga. Volgens mij wordt dat gewoon vastgeplakt aan de grond staan door alle jizz-dripping. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 15-03-2013 11:06] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: zeker weten ja..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Dat is de eerste keer live ever, toch? Welke muzikanten neemt hij mee? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De Grindbashers. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: maar even serieus, het zou me niets verbazen als het een oude Nagelfar line-up is die live gaat spelen aangezien Svenn de huidige man achter Van Records is, en dat label, waar TRoB op staat, is oorspronelijk door Von Meilenwald begonnen. Maar, dit is pure speculatie van mijn kant. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik zit ook die kant op te denken. De Lunar Aurora-broeders zullen wel geen zin hebben, maar de gehele laatste line-up van Nagelfar (bron: M-A) is nog (live) actief in o.a. Endstille en Simple Existenz. Sveinn speelt overigens ook nog in een band. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oh ja dat is waar ook, zo'n black folk band met een IJslandse naam. Maar het zou me echt niets verbazen als hij in de live line-up van TRoB zit aangezien hij vorig jaar op Roadburn een veelbetekende knipoog gaf toen hij verteld de TRoB zo goed als zeker op Roadburn 2013 zou staan en ik vroeg of hij in de live line-up zou zitten. Maar ja, zowel Sven, Von Meilenwald als ikzelf hadden al redelijk veel bier op tijdens dat Year Of The Goat optreden Maar ik ben in ieder geval erg benieuwd. Dit is een optreden waar ik sowieso naar uitkijk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Graupel toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Volgens mij niet meer. Hij staat iig op MA als lid van Arstidir Lifsins (hier even zonder alle rare diacritische tekens) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Combinatie van kwaliteit van de muziek en exclusiviteit van het optreden maken dat optreden denk ik voor mij het állerbelangrijkste optreden van RB. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk voor mij ook. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Absolutely. Kan daarom ook enorm tegenvallen, maar aan de andere kant kan het met nummers als God's Ensanguined Bestiaries of I Raised This Stone as a Ghastly Memorial bijna niet misgaan. Vreselijk benieuwd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Voor mij ook en ik ben er niet eens bij... |
|
Voor mij niet, nexten die hap. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Nee, man. Bier gooien en kut roepen. |
|
quote:TRoB nexten? Ga tweeten, schavuit! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Homo! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Simpel, volgende keer als ik M. in het wild in de stad tegenkom, krijgt hij gewoon een ouderwetse muilpeer [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 16-03-2013 1:28] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |