|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
pfff ik weetnie wat ik nog allemaal moet vullen/gebruiken/doen.. heb bijna een dagtaak aan myspace, hyves, youtube en msn... en: hyves is zó ontieglijk kut in het gebruik! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: moh, er is zoiets als vrije keus hoor.. damn |
|
quote: Als de site lelijk is, komen je foto's beter uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hoe kom je daar nu weer bij? Ik moet, dus ik ben ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 18-06-2007 19:21] |
|
"Sehnsucht" |
|
quote: Woohoo! touché Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:sarcasme is ook niet aan iedereen besteed er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The trend is dead. |
|
Hyves is focking gay "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Na vele uitnodigingen van vrienden,familie, kennissen ben ik ook opgenomen in de hyvehype. http://emo77.hyves.nl/ SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ze hebben hyyves op mijn werk geblokkeerd!!! dag erna nam collega ontslag: 'ja, als ik al niet meer kan hyven hier..' |
|
quote: |
|
Heb een paar foto´s geuploaded maar hoelang duurt dat voordat ze er daadwerkelijk ook opstaan? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zou gelijk gebeurd moeten zijn. |
|
quote:Blijven proberen. Eerst zie je niks en vervolgens staan ze er 4 keer op (no shit ) |
|
Ah nee dus ik kan weer alles intypen en zooi.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik zou gewoon effe wachten, ik heb gister nog foto's op m'n Hyves gezet. Ging vlekkeloos en was zo gebeurd, maar je moet wel even wachten. |
|
Yeah, Hyves is een brakke bende. Achja, zo af en toe is het wel vermakelijk tijdens momentjes van verveling. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Is al meer dan een uur geleden SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Probeer het nog maar eens. Doe er dan 1 of 2 tegelijk ofzo. |
|
Ik had geen album geselecteerd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
... |
|
Maar doe ik later wel even weer. Geen zin in nu. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |