![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
nee ![]() |
|
Hoppa...weer een vriendje erbij ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ja, en dan? ![]() |
|
rukken ![]() |
|
Mijn hyve: http://impalerlord.hyves.nl/ Hyve van het Nederlands Tolkien Genootschap (onder mijn beheer): http://unquendortolkien.hyves.nl/ Dus leef jullie uit... ![]() ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
hoe moet je je profiel op 'niet zichtbaar voor iedereen' zetten? Ben maar aan het klooien ermee ![]() ![]() |
|
quote: Mijn menu -> Instellingen En dan bijna helemaal onderaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Thanks! ![]() |
|
quote: haha, mijn tantes stalken me ook al ![]() |
|
![]() |
|
Death is just the beginning ![]() |
|
Heb sinds kort een facebook ccount. Dat begint hier aardig groot te worden. Is dat inmiddels ook al tot de lage landen doorgedrongen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Ik heb al wel wat uitnodigingen gehad maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb het al zo druk met mijn Hyves en Myspace ![]() ![]() |
|
Er wordt hier ook wel op aangedrongen, maar ik vind MySpace genoeg rotzooi op internet achterlaten, ik hoef niet zo nodig over 20 jaar openbaar bezit te zijn (para). ![]() |
|
Ik heb zondag mijn hyves verwijderd, rotsite. ![]() |
|
quote: In Finland is het ook uitermate populair. Ik heb een account, maar ben niet zo enthousiast. Het is bijna net zo sneu als Hyves, mss nog wel sneuerder. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Die privacy-hype begint een beetje de spuigaten uit te lopen. Van het College Bescherming Persoonsgegevens mogen we nu zelfs ook al geen sociaal leven meer hebben! Profielensites als Hyves, Sugababes en Superdudes schenden namelijk op grote schaal de wet, door de ditjes en datjes van miljoenen breezers zomaar te publiceren. Dat deze info door de scholieren zelf online wordt gezet doet er nu even niet toe, het MAG gewoon niet. We hebben het hier namelijk over minderjarigen en die moet je tegen zichzelf beschermen in plaats van hun lievelingseten wereldkundig te maken. Het CBP doet overigens niks zolang er geen klacht is, met andere woorden er hoeft maar een iemand op te staan en dat hele Hyves ligt morgen offline. Daarom hierbij alvast een uitvalsbasis voor als het zo ver is. En de eerste die beweert dat deze informatie niet online hoort, googlen we dood. www.geenstijl.nl Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
"Deaud" dus. ![]() Maar meerderjarigen mogen wel? Wat een grap. ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Gewoon bommetje op heel hyves ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Sociaal leven en Hyves? Wat een grap. ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door slome op 29-11-2007 17:07] ![]() |
|
Ja hyves is nog steeds gay! En het blijft gay!!!!!!! Kuddedier hehe Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |