|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Collectieve voorkeuren, ingegeven door de taalführer. |
|
quote: Nee, een naam is in principe niet onderhevig aan de geldende taalregels, aldus de Taalunie. www.taalunie.org |
|
quote: Cultuur? In een discotheek? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat moet je aan de führer vragen. Ontopic: taalführer.hyves.nl |
|
quote: En jij gelooft alles wat wordt geschreven? In dat geval is het te breezer voor mij je naam. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
WR, hou die de vrait. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik vraagt het jouw toch nu. |
|
quote: Multicultureel. OT.. Http:emo77.hyves.nl... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het ís me dan ook een heisa. Sjeempie, ik vraag jóu toch niet om lid te worden? Alstublieft niet zeg. Jij bent echt te kudt. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik mag daar van de führer geen antwoord op geven. |
|
quote: Maar moet je haar 'jouw' dan niet verbeteren? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Het is onbegonnen werk, vechten tegen de bierkaai! |
|
quote: Ik wordt ook geen lid. Jij geitenwollensok figuur. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Waar? |
|
Zo lid geworden van de BokitoHyves...geniaal. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat is dat gedoe sloom, zeg. En als ik het goed begrijp ben je zonder hyves niet in "touch" met je "friends"? Mooi. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou ik moet nog een beetje wennen aan dat bijhouden enzo. Ik zie nu voor het eerst dat ik op last.fm ook wat friend requests heb. Die kan je dan adden en dan met elkaar ouwehoeren en shit. Dat moet ik nog een beetje leren . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat klinkt als chatten en daar doe ik niet aan. Slap lullen kan ik hier ook wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Is best relaxed. Ik ben weer wat oude basisschool klasgenoten tegen gekomen. En heb wat andere mensen gevonden waar ik ooit mee gewerkt hebt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja man! |
|
http://karnivoor.hyves.nl for teh win! Je moeder. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Is hyves weer kapot? Ik kan vreemd genoeg alleen mijn eigen profiel benaderen en die ken ik zo onderhand wel |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |