IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Hyves! Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-01-2010 18:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je papa!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-01-2010 18:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ook mooi dat Hyves nu alle profiel gegevens gelinkt heeft aan Google.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 11-01-2010 18:50]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 11-01-2010 19:09 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 11 januari 2010 12:40 schreef *Sander* het volgende:
Ik vind het he-le-maal niks dat Hyves! Onoverzichtelijke klotesite. Lelijke lay-out. Daarbij al dat irritante gespam met onzinnige shit. We hebben er me de band eentje, gelukkig hoef ik dat kreng niet te beheren. Geef mij maar Facebook.

+1
-laatste zin
+hekel aan de hele 'hoe meer (vrienden, krabbels, respect, vul maar in...) hoe beter' mentaliteit, én die stomme smileys


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 14-01-2010 9:47 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 11 januari 2010 12:40 schreef *Sander* het volgende:
Ik vind het he-le-maal niks dat Hyves! Onoverzichtelijke klotesite. Lelijke lay-out. Daarbij al dat irritante gespam met onzinnige shit. We hebben er me de band eentje, gelukkig hoef ik dat kreng niet te beheren. Geef mij maar Facebook.


Die spamberichten kun je voorkomen door dingen uit te zetten.

Wat dat street reputation gedoe betreft, dat vind ik ook niks. Ik installeer die zooi gewoon niet en zeg gewoon dat ik niet aan meedoe.

quote:
Ook mooi dat Hyves nu alle profiel gegevens gelinkt heeft aan Google.



Dat is iets waar ik ook niet blij van wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 14-01-2010 9:47]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2010 10:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 19:09 schreef Alterprince het volgende:
+hekel aan de hele 'hoe meer (vrienden, krabbels, respect, vul maar in...) hoe beter' mentaliteit



Dat is toch alleen bij de pubertjes zo?

Hier geen leden verzamelwoede, ook niet bij mijn hyves vriendjes. Maarja tis dan ook een klein groepje mensen die ik ken en waar ik om wat voor reden ook contact mee wil houden. Ik vind Hyves nog steeds gewoon leuk en handig.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 14-01-2010 11:18 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

hier idem.. Ik vraag me altijd af bij mensen met 250+ "vrienden", hoeveel ze daarvan nu echt kennen... ik bedoel, ja, ik heb gerard ekdom tussen mijn kennissen staan omdat ik het een dj met verstand vind, maar gerard joling of mr balkenende hoef ik er ook niet bij hoor...


Vind ik ook niet


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2010 13:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als je Gerard Ekdom in je vriendenlijst hebt staan ben je geen haar beter!


R.
Usericon van R.
Posted 14-01-2010 13:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben vriendjes met Jody Bernal


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 14-01-2010 13:14 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Volgens mij hebben jullie allemaal behoefte aan deze hyve: http://wookiees.hyves.nl/



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2010 13:14 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ben vriendjes met R.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 14-01-2010 14:10 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 14 januari 2010 13:09 schreef Schaep het volgende:
Als je Gerard Ekdom in je vriendenlijst hebt staan ben je geen haar beter!

dank !


Vind ik ook niet


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-01-2010 14:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 januari 2010 13:09 schreef Schaep het volgende:
Als je Gerard Ekdom in je vriendenlijst hebt staan ben je geen haar beter!


Psies! Die gast moeten ze met ducttape de bek snoeren, wat een lul zeg.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 14-01-2010 14:37 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hyves boeit me voor geen meter... heb nu 3 jaar hyves en nog steeds 0 vrienden...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-01-2010 14:46 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Damn. Jij bent echt wel de allercoolste poster hier gewoon omdat je helemaal geen vriendjes op je hyve hebt.


Wil je muilperen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2010 14:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 11:18 schreef underkoffer het volgende:
ja, ik heb gerard ekdom tussen mijn kennissen staan


Wie?
Is het heel erg als ik geen idee heb wie dat zou moeten zijn? Mis ik iets belangrijks?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-01-2010 14:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 14:47 schreef MMayo het volgende:
Wie?
Is het heel erg als ik geen idee heb wie dat zou moeten zijn? Mis ik iets belangrijks?


Moeten wij nu zeggen: "10 scenepoints omdat je onbekend bent met een relatief bekende Nederlander"?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2010 14:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 14:11 schreef MR. N het volgende:
Psies! Die gast moeten ze met ducttape de bek snoeren, wat een lul zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2010 14:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 14:50 schreef WhiteRider het volgende:
Moeten wij nu zeggen: "10 scenepoints omdat je onbekend bent met een relatief bekende Nederlander"?


Maar natuurlijk, dat is immers belangrijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2010 15:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gerard Ekdom presenteert al een paar jaar Arbeidsvitaminen. Bekend om zijn extreem flauwe grappen, die hij ook nog eens tot in den treure herhaalt. Weten jullie meteen waarom ik hem zo gaaf vind.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2010 15:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 15:00 schreef bastianus het volgende:
Gerard Ekdom presenteert al een paar jaar Arbeidsvitaminen. Bekend om zijn extreem flauwe grappen, die hij ook nog eens tot in den treure herhaalt. Weten jullie meteen waarom ik hem zo gaaf vind.


Oh dat is waar 7th fallen angel heeft gesolliciteerd voor stage, vandaar dat die naam me bekend voor kwam. Ken hem niet, maarja luister ook geen radio behalve radio Veronica in de auto.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2010 15:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 15:01 schreef MMayo het volgende:
Oh dat is waar 7th fallen angel heeft gesolliciteerd voor stage, vandaar dat die naam me bekend voor kwam. Ken hem niet, maarja luister ook geen radio behalve radio Veronica in de auto.



Sinds Arrow Rock weg is ben ik ook wel een beetje klaar met de radio ja. M.n. Giel Beelen (die presenteert op zeer irritante wijze een ochtendprogramma) en Ruud de Wild (idem) zorgen er voor dat ik het meestal niet langer dan twee minuten volhoudt. En dan toch weer luisteren altijd, weet niet waarom ik dat doe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2010 15:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 12:30 schreef MR. N het volgende:
Damn, kan iemand die Streetreputation onzin de nek omdraaien, strontvervelend, en wat maakt mij het uit wat iemand van mij vind op Hyves?

Ja. Voor mij de reden geweest om er een eind aan te breien qua Hyves.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 14-01-2010 15:18 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 11 januari 2010 12:30 schreef MR. N het volgende:
Damn, kan iemand die Streetreputation onzin de nek omdraaien, strontvervelend, en wat maakt mij het uit wat iemand van mij vind op Hyves?


+1000



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2010 19:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 12:30 schreef MR. N het volgende:
Damn, kan iemand die Streetreputation onzin de nek omdraaien, strontvervelend, en wat maakt mij het uit wat iemand van mij vind op Hyves?


Terwijl je hier op het forum nog zo je best doet om street credibility op te bouwen.


quote:
Op 14 januari 2010 15:04 schreef bastianus het volgende:
Sinds Arrow Rock weg is ben ik ook wel een beetje klaar met de radio ja. M.n. Giel Beelen (die presenteert op zeer irritante wijze een ochtendprogramma) en Ruud de Wild (idem) zorgen er voor dat ik het meestal niet langer dan twee minuten volhoudt. En dan toch weer luisteren altijd, weet niet waarom ik dat doe.


Omdat constant ergeren aan iemand soms best lekker kan zijn?


nakooma
Usericon van nakooma
Posted 14-01-2010 19:24 by nakooma Wijzig reactieProfiel van nakoomaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nakooma .  http://nakooma666.hyves.nl/

quote:
Op 14 januari 2010 14:37 schreef herrie het volgende:
hyves boeit me voor geen meter... heb nu 3 jaar hyves en nog steeds 0 vrienden...


Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Wijs je dan iedereen af ofzo Want ik bedoel.....zelfs ik heb het nog voor elkaar gekregen om 58 vrienden bij elkaar te sprokkelen het half jaar dat ik op hyves zit. Sta dr zelf van te kijken


www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen