|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Je papa! |
|
quote: +1 -laatste zin +hekel aan de hele 'hoe meer (vrienden, krabbels, respect, vul maar in...) hoe beter' mentaliteit, én die stomme smileys "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Die spamberichten kun je voorkomen door dingen uit te zetten. Wat dat street reputation gedoe betreft, dat vind ik ook niks. Ik installeer die zooi gewoon niet en zeg gewoon dat ik niet aan meedoe. quote: Dat is iets waar ik ook niet blij van wordt. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 14-01-2010 9:47] |
|
quote: Dat is toch alleen bij de pubertjes zo? Hier geen leden verzamelwoede, ook niet bij mijn hyves vriendjes. Maarja tis dan ook een klein groepje mensen die ik ken en waar ik om wat voor reden ook contact mee wil houden. Ik vind Hyves nog steeds gewoon leuk en handig. |
|
hier idem.. Ik vraag me altijd af bij mensen met 250+ "vrienden", hoeveel ze daarvan nu echt kennen... ik bedoel, ja, ik heb gerard ekdom tussen mijn kennissen staan omdat ik het een dj met verstand vind, maar gerard joling of mr balkenende hoef ik er ook niet bij hoor... Vind ik ook niet |
|
Als je Gerard Ekdom in je vriendenlijst hebt staan ben je geen haar beter! |
|
Ik ben vriendjes met Jody Bernal |
|
Volgens mij hebben jullie allemaal behoefte aan deze hyve: http://wookiees.hyves.nl/ |
|
Ik ben vriendjes met R. |
|
quote: dank ! Vind ik ook niet |
|
quote: Psies! Die gast moeten ze met ducttape de bek snoeren, wat een lul zeg. Boeiender |
|
hyves boeit me voor geen meter... heb nu 3 jaar hyves en nog steeds 0 vrienden... |
|
Damn. Jij bent echt wel de allercoolste poster hier gewoon omdat je helemaal geen vriendjes op je hyve hebt. Wil je muilperen? |
|
quote: Wie? Is het heel erg als ik geen idee heb wie dat zou moeten zijn? Mis ik iets belangrijks? |
|
quote: Moeten wij nu zeggen: "10 scenepoints omdat je onbekend bent met een relatief bekende Nederlander"? |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maar natuurlijk, dat is immers belangrijk. |
|
Gerard Ekdom presenteert al een paar jaar Arbeidsvitaminen. Bekend om zijn extreem flauwe grappen, die hij ook nog eens tot in den treure herhaalt. Weten jullie meteen waarom ik hem zo gaaf vind. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oh dat is waar 7th fallen angel heeft gesolliciteerd voor stage, vandaar dat die naam me bekend voor kwam. Ken hem niet, maarja luister ook geen radio behalve radio Veronica in de auto. |
|
quote: Sinds Arrow Rock weg is ben ik ook wel een beetje klaar met de radio ja. M.n. Giel Beelen (die presenteert op zeer irritante wijze een ochtendprogramma) en Ruud de Wild (idem) zorgen er voor dat ik het meestal niet langer dan twee minuten volhoudt. En dan toch weer luisteren altijd, weet niet waarom ik dat doe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja. Voor mij de reden geweest om er een eind aan te breien qua Hyves. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1000 |
|
quote: Terwijl je hier op het forum nog zo je best doet om street credibility op te bouwen. quote: Omdat constant ergeren aan iemand soms best lekker kan zijn? |
|
quote: Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Wijs je dan iedereen af ofzo Want ik bedoel.....zelfs ik heb het nog voor elkaar gekregen om 58 vrienden bij elkaar te sprokkelen het half jaar dat ik op hyves zit. Sta dr zelf van te kijken www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |