|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
spelfout weggehaald... |
|
quote: Vrienden worden? |
|
quote: Ja man spelfout weggehaald... |
|
quote: En ik wou je ook als digitale vriend hebben Toe, leer het dan even, kunnen we naast real life ook digitaal elkander liefhebben spelfout weggehaald... |
|
quote: tsjek/....... http://ranzigeroel.hyves.nl/ Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Accepteer me, penis! |
|
quote: +1 !!! spelfout weggehaald... |
|
hoe dan snikkol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ja, zo ver was ik ook nog niet spelfout weggehaald... |
|
Het is jullie allebei gelukt, gefeliciteerd. |
|
Is deze beschrijving van Roel waar? Jullie zijn chronisch met elkaar vreemd gegaan [bevestig] [bewerk] |
|
hehe gurbe en ik hebben alleen platonisch op elkaar gelegen...wurrie niet..hij lag bovenop.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 22-07-2007 9:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Euh...tijd om maar weer te stoppen met Hyves Roel? Ze beginnen "dingen" van ons te denken spelfout weggehaald... |
|
Maaruh, best grappig dat Hyves spelfout weggehaald... |
|
quote: quote: *voegt toe* |
|
geacceptdinges Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wij hebben toch geen geheimen voor de buitenwereld Gurbe btw ik nog steeds het maatschappelijk nut niet van dit soort programma`s.. aarschijnlijk vergeet ik het binnen een week..net zoals Live.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hoera! En @ vergeten: Ik had ook al een Hyves en steeds maar van die mailtjes dat mensen me wilde toevoegen en alles, snapte er geen reet van. Bleek dus dat ik ooit zo'n profiel had aangemaakt. Maarja wachtwoord kwijt, dus maar een nieuwe gemaakt hehe. Moet zeggen, het is erg geinig. Al veel oude schoolvriendinnen, collega's terug gevonden. Oh en lol @ je beschrijving! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2007 8:54] |
|
quote: Joer welkom.....moet de naam Ranzige Roel toch waarmaken he Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als je maar geen geurfilmpjes van de ranzigheid gaat uploaden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat heb ik gemerkt ja |
|
|
|
Hell_Awaits heeft ook hyves, ze is alleen voor de 735675632485 keer haar ZM wachtwoord kwijt....dus..: http://artemis3.hyves.nl spelfout weggehaald... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |