|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk die reacties van mensen... het is dus niet eens waar dat het een pedo is.. *zucht* arme kind |
|
Alle krabbels zijn weg. Against God and Government |
|
Ik zag pas nog joran van der sloot op hyves. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ook, die flikker heeft mij gebanned van zijn hyves, ik mocht blijkbaar zijn maat niet zijn Against God and Government |
|
quote: Ik ook, "we know what you did last summer!" |
|
wel wazig dat ie daar nog zit..wel veel mokkels op z'n friends space, hehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is echt heel ziek hoor, hordes van die naieve wijven nemen het gewoon steeds op voor die mafkees. Against God and Government |
|
quote:klopt zie je dingen staan als hey moordenaartje...LOL! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die vond ik wel heel droog ja |
|
Welke ik helemaal geniaal vond, een gast die zich voor deed Als DJ nogwat, op die Joran hyve openen met: Goedenmorgen mensen, dit plaatje brengt ons terug naar de prille zommer van 2005, dit nummer gaat over Joran en dan een clipje van seks on the beach van T Spoon er in plakken. Against God and Government |
|
*hihi* ik ben vriendjes met Raymond van Barneveld *hihi* spelfout weggehaald... |
|
quote: Die wil z`n pijltje wel eens in jouw bulls eye gooien wed ik.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
waarom is die als personen hyves aangemaakt en niet als thema hyves anyway, vriendjes! Je moeder. |
|
quote: Thema ding werkte gister niet en geen zin om te wachten. |
|
hehe goed punt hopen dat het trouwens geen groot succes wordt, kan je mooi 20x per dag vriendjes gaan goedkeuren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-03-2008 23:01] Je moeder. |
|
Wel veel tijd hoor, want moet natuurlijk wel goed kijken of die vriendjes wel metal genoeg zijn. |
|
oe shit, begin je daar dan morgen mee? dan mag je mij nog even snel goedkeuren nu Je moeder. |
|
zal ik me maar niet aanmelden als niet metal held kwam wel vanochtend in de vriendjes voorstelbak opeens ll tegen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hehehehe, ik word te melig hiervan. edit: sorry voor de flauwheid dus Als alle teergevoeligen zich nu eens op deze HIVS aanmelden en daar lekker verder theeleuten kunnen we hier weer wat regeltjes laten vallen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-03-2008 12:51] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: de tering, aan het niveau te zien zit half zm er al op :') Je moeder. |
|
Ik wist ook niet dat WR eigelijk Marinus heet: http://stopscheldenmetkanker.hyves.nl/forum/1429108/rK-5/Nederlandse_taal/ hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehehehehe las het ja. en damn. die mensen :') Je moeder. |
|
Ja, geweldig, he? Ik vind de manier van spreken op ZM nog meevallen ten opzichte van de manier van spreken op dit soort algemene hyves. Interpunctie en dergelijke is wel beter, maar de woorkeuze, verbasteringen en formuleringen Goed, nu maar weer wat kansrijkere dingen doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |