|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad |
|
Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha onwijs schattig, dat vriendinnetje van je met haar jij bent leuk, nee jij bent het leukste hihi. |
|
Misty heeft ook een Hyves! |
|
quote: link? |
|
Ik heb mijn Hyves onlangs verwijderd. Bevalt prima Verrassend triviaal |
|
quote: Oja das wel handig om toe te voegen http://valsinarb.hyves.nl/ |
|
quote: Zegt hij na het verwijderen van zijn Hyves, die hij eerst heeft moeten aanmaken voor hij het verwijderen kon.. |
|
quote: *Beheerst zich om Misty niet toe te voegen* Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ja, dat klopt. Ik heb het onder lichte dwang aangemaakt, en heb pas vorige week even de moeite genomen om uit te zoeken hoe ik het kon verwijderen. Deed er geen fuck mee en ik vond mezelf ook knap triest toen ik het aanmaakte, ben ik vrij eerlijk in. Nouja, 'triest', laat ik het eens genuanceerder brengen en het erop houden dat ik best zonder kan. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 11-05-2007 18:21] |
|
quote: Gaat hij het nog uitleggen ook |
|
Whehe. Ik had mijn Hyves al tijden maar deed er vrij weinig mee. Wat een gezeur zeg, als je zo 'n ding wilt verwijderen. Een aantal van die kansloze mailtjes die vragen of je écht écht écht je profiel wil verwijderen. Ja natuurlijk homo, anders deed ik mijn best er toch niet voor?! Denk je dat je eindelijk van die friendsrequests per email af bent, wordt je weer doodgegooid met iets nieuws als 'facebox' o.i.d. Ik maak me overigens wel schuldig aan het gebruik van Myspace Verrassend triviaal |
|
quote: Ik ging er enigszins vanuit dat een toelichting op z'n plaats was, ja. quote: Mwa, bij MySpace heb ik het idee dat het er alleen maar draait om 'netwerken' met volslagen onbekenden, aangezien 85-90% van de berichten daar volgens mij een cheesy "THANKS FOR THE ADD!"-achtig tekstje / plaatje zijn. Ik snap het idee achter 'profielensites' gewoon niet. |
|
Ik had eerst een Hyves, ooit eens aangemaakt omdat mijn nichtje dat graag wilde. Toen vergat ik dat ik dat ding had en kreeg ik steeds mailtjes in de junkmail. Later een paar mailtjes van mensen die vroegen of ik hyves had, weer eentje aangemaakt en als een van de eerste comments te horen gekregen van het nichtje.. dat ik er al eentje had. Maarja die maildingen komen op ander mailadres binnen, dus geen last van hehe. Nu gebruik ik eindelijk Hyves (als ik het niet vergeet), verschillende oud klasgenoten en oud collega's terug gevonden, harstikke geinig wel. |
|
quote: My space vind ik handig vanwege dat netwerken en er zitten veel bands op die je op deze manier makkelijk kunt "ontdekken". Tevens is het een snelle manier van contact maken en info vinden. En het is gezellig om berichtjes van vrienden te ontvangen via mail en berichtending. Edit: OMG ik ben een profielslet! Gelukkig heb ik geen Cu2, dacht ik. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2007 18:28] |
|
quote: Same here. Heb nu via hyves weer contact met mensen die ik soms al 10 jaar niet gesproken had en waar ik destijds echt veel mee om ging bijvoorbeeld. Dat vind ik echt heel erg tof! En ik ben ook een ontzettend schaamteloze blogger. Schreef eerst in mijn dagboek, maar ik vind bloggen makkelijker. Dat maagdelijk witte papier voor mijn neus en er komt geen letter uit. Met een beeldscherm echter... |
|
Ik ook! Ik heb een oude vriendin weer gezien, erg gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wellicht moet je eens proberen vrienden te maken of te vinden. Dan valt de balans wat anders uit (niet dat ik een hyves heb (geen muziek)) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Al 50 vriendjes. Gaat hard |
|
quote: Gister vriendin gezien die ik al lange tijd niet meer gezien had, via Hyves weer afspraak gemaakt. Super! En met klasgenootjes verhalen ophalen van middelbare school [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2007 20:46] |
|
quote:Ik 60 http://schrobbertje.hyves.nl Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nu 51 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehehe. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |