IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Hyves! Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2007 17:03 schreef JaneDoe het volgende:
Ja dat is zeker leuk van Hyves, allemaal oude bekenden opzoeken!

http://tamarajane.hyves.nl
http://mindscan.hyves.nl/


Inderdaad


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 11-05-2007 18:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/



Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:09 schreef H-K het volgende:
http://haa-kaa.hyves.nl/

ftw!


Haha onwijs schattig, dat vriendinnetje van je met haar jij bent leuk, nee jij bent het leukste hihi.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht


Misty heeft ook een Hyves!


slome
Usericon van slome
Posted 11-05-2007 18:16 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:15 schreef MMayo het volgende:

Misty heeft ook een Hyves!


link?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 11-05-2007 18:17 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik heb mijn Hyves onlangs verwijderd. Bevalt prima


Verrassend triviaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:16 schreef slome het volgende:
link?



Oja das wel handig om toe te voegen

http://valsinarb.hyves.nl/


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-05-2007 18:18 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:17 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik heb mijn Hyves onlangs verwijderd. Bevalt prima


Ik ook ja, vorige week. Wat een sneue / trieste / kneuzige bedoening, net als MySpace overigens, mij niet gezien.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:18 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik ook ja, vorige week. Wat een sneue / trieste / kneuzige bedoening, net als MySpace overigens, mij niet gezien.


Zegt hij na het verwijderen van zijn Hyves, die hij eerst heeft moeten aanmaken voor hij het verwijderen kon..


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-05-2007 18:19 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:15 schreef MMayo het volgende:

Misty heeft ook een Hyves!


*Beheerst zich om Misty niet toe te voegen*


Op je knie en pijp voor genade!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-05-2007 18:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:19 schreef MMayo het volgende:
Zegt hij na het verwijderen van zijn Hyves, die hij eerst heeft moeten aanmaken voor hij het verwijderen kon..


Ja, dat klopt. Ik heb het onder lichte dwang aangemaakt, en heb pas vorige week even de moeite genomen om uit te zoeken hoe ik het kon verwijderen. Deed er geen fuck mee en ik vond mezelf ook knap triest toen ik het aanmaakte, ben ik vrij eerlijk in.


Nouja, 'triest', laat ik het eens genuanceerder brengen en het erop houden dat ik best zonder kan.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 11-05-2007 18:21]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ja, dat klopt. Ik heb het onder lichte dwang aangemaakt, en heb pas vorige week even de moeite genomen om uit te zoeken hoe ik het kon verwijderen. Deed er geen fuck mee en ik vond mezelf ook knap triest toen ik het aanmaakte.


Gaat hij het nog uitleggen ook


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 11-05-2007 18:22 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Whehe. Ik had mijn Hyves al tijden maar deed er vrij weinig mee. Wat een gezeur zeg, als je zo 'n ding wilt verwijderen. Een aantal van die kansloze mailtjes die vragen of je écht écht écht je profiel wil verwijderen. Ja natuurlijk homo, anders deed ik mijn best er toch niet voor?!
Denk je dat je eindelijk van die friendsrequests per email af bent, wordt je weer doodgegooid met iets nieuws als 'facebox' o.i.d.

Ik maak me overigens wel schuldig aan het gebruik van Myspace


Verrassend triviaal


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-05-2007 18:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:20 schreef MMayo het volgende:
Gaat hij het nog uitleggen ook



Ik ging er enigszins vanuit dat een toelichting op z'n plaats was, ja.

quote:
Op 11 mei 2007 18:22 schreef Ohneschwanz het volgende:
Whehe. Ik had mijn Hyves al tijden maar deed er vrij weinig mee. Wat een gezeur zeg, als je zo 'n ding wilt verwijderen. Een aantal van die kansloze mailtjes die vragen of je écht écht écht je profiel wil verwijderen. Ja natuurlijk homo, anders deed ik mijn best er toch niet voor?!
Denk je dat je eindelijk van die friendsrequests per email af bent, wordt je weer doodgegooid met iets nieuws als 'facebox' o.i.d.

Ik maak me overigens wel schuldig aan het gebruik van Myspace


Mwa, bij MySpace heb ik het idee dat het er alleen maar draait om 'netwerken' met volslagen onbekenden, aangezien 85-90% van de berichten daar volgens mij een cheesy "THANKS FOR THE ADD!"-achtig tekstje / plaatje zijn.

Ik snap het idee achter 'profielensites' gewoon niet.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik had eerst een Hyves, ooit eens aangemaakt omdat mijn nichtje dat graag wilde. Toen vergat ik dat ik dat ding had en kreeg ik steeds mailtjes in de junkmail. Later een paar mailtjes van mensen die vroegen of ik hyves had, weer eentje aangemaakt en als een van de eerste comments te horen gekregen van het nichtje.. dat ik er al eentje had. Maarja die maildingen komen op ander mailadres binnen, dus geen last van hehe. Nu gebruik ik eindelijk Hyves (als ik het niet vergeet), verschillende oud klasgenoten en oud collega's terug gevonden, harstikke geinig wel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 18:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Mwa, bij MySpace heb ik het idee dat het er alleen maar draait om 'netwerken' met volslagen onbekenden,


My space vind ik handig vanwege dat netwerken en er zitten veel bands op die je op deze manier makkelijk kunt "ontdekken". Tevens is het een snelle manier van contact maken en info vinden. En het is gezellig om berichtjes van vrienden te ontvangen via mail en berichtending.


Edit: OMG ik ben een profielslet!
Gelukkig heb ik geen Cu2, dacht ik.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2007 18:28]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-05-2007 20:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:25 schreef MMayo het volgende:
Nu gebruik ik eindelijk Hyves (als ik het niet vergeet), verschillende oud klasgenoten en oud collega's terug gevonden, harstikke geinig wel.


Same here. Heb nu via hyves weer contact met mensen die ik soms al 10 jaar niet gesproken had en waar ik destijds echt veel mee om ging bijvoorbeeld. Dat vind ik echt heel erg tof!

En ik ben ook een ontzettend schaamteloze blogger. Schreef eerst in mijn dagboek, maar ik vind bloggen makkelijker. Dat maagdelijk witte papier voor mijn neus en er komt geen letter uit. Met een beeldscherm echter...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-05-2007 20:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ook! Ik heb een oude vriendin weer gezien, erg gaaf!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 11-05-2007 20:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 18:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Mwa, bij MySpace heb ik het idee dat het er alleen maar draait om 'netwerken' met volslagen onbekenden, aangezien 85-90% van de berichten daar volgens mij een cheesy "THANKS FOR THE ADD!"-achtig tekstje / plaatje zijn.

Ik snap het idee achter 'profielensites' gewoon niet.


Wellicht moet je eens proberen vrienden te maken of te vinden. Dan valt de balans wat anders uit
(niet dat ik een hyves heb (geen muziek))


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-05-2007 20:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Al 50 vriendjes. Gaat hard



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 20:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 20:10 schreef Snaack het volgende:
Same here. Heb nu via hyves weer contact met mensen die ik soms al 10 jaar niet gesproken had en waar ik destijds echt veel mee om ging bijvoorbeeld. Dat vind ik echt heel erg tof!


Gister vriendin gezien die ik al lange tijd niet meer gezien had, via Hyves weer afspraak gemaakt. Super! En met klasgenootjes verhalen ophalen van middelbare school

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2007 20:46]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2007 22:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 20:44 schreef Judge M. het volgende:
Al 50 vriendjes. Gaat hard
Ik 60

http://schrobbertje.hyves.nl



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2007 22:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-05-2007 22:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nu 51


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2007 22:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hehehe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen