|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanvulling: recente foto's. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-07-2010 22:59] Je moeder. |
|
quote: je bent wat je eet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Shit |
|
quote: Hehe, +1. Maar nu toch maar weer herstart, ik ben gewoon te nieuwsgierig. :') En vandaar dat ik jou ook niet kon vinden dus. Je moeder. |
|
Weet iemand van jullie hoe je een band hyves aanmaakt? Ik zoek al een tijdje maar ik kan niets vinden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gedaan |
|
Geen Hyves, wel een aantal inactieve MySpace-accounts en mijn Facebook heb ik ook twee maanden terug weggemieterd. Last.fm is makkelijk omdat je er amper wat voor hoeft te doen. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik heb nu nog hyves, facebook en Last.fm, myspace is echt zo goed als dood dus heb die zonet maar weggedaan. |
|
Ouwe was gehacked en heb ik al een half jaar niets meer mee kunnen doen, maar een nieuwe aangemaakt: http://boergurbe.hyves.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 03-09-2010 10:20] spelfout weggehaald... |
|
gehacked, been there done that, will kill the bitch als ik haar ooit zie... Gelukkig kom ik niet vaak in Breda vilosophe.hyves.nl We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Wat een homoseksueel sigaartje rook je daar Against God and Government |
|
quote: Hij zat inderdaad samen met nog 19 sigaartjes in 1 doosje, dus dat sigaartje zou best wel eens homoseksuele neigingen kunnen hebben ja... spelfout weggehaald... |
|
|
|
Hyves is echt voor watjes. |
|
Ik ben een watje. |
|
Weet ik toch. |
|
Irritante klote reclame sinds vandaag. Dikke gele balk onderaan in beeld. O en http://buizerj.hyves.nl, heb een nieuwe aangemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-09-2010 1:37] Je moeder. |
|
facebook, slotje! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oja, die heb ik ook nog. Vriendjes worden? Je moeder. |
|
tekenend dat als ik ZM usernames aan hyves koppel er meestal een site met maximaal 50 bezoekers uit 2006 naar boven komt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Only CU2 is real! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hyves is zeeeer vermoeiend voor pc's. |
|
Ohja, crap. Ook maarderes inloggen om oud college genoten te antwoorden *oeps* Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |