IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San Metal Open Air 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-06-2006 21:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik wil ook! Nog even vrij proberen te vragen van het werk... Baas vast niet blij na met moeite honoreren van verzoekjes voor Rockhard, Graspop, Wacken, Hole In the Sky...

Bla

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-06-2006 15:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Waarom moet dit nu weer samenvallen met Summer Darkness?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 14-06-2006 15:16 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 12 juni 2006 21:22 schreef MischiefMira het volgende:
Ik wil ook! Nog even vrij proberen te vragen van het werk... Baas vast niet blij na met moeite honoreren van verzoekjes voor Rockhard, Graspop, Wacken, Hole In the Sky...

Je weet dat WOA, Party San & Summerbreeze in 3 weken elk weekend achter elkaar volgen?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 14-06-2006 18:38 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dat is toch perfect! Als ze maar niet op mekaar vallen heb ik no worries... Je vergeet Hole in The Sky nog trouwens hahaha!
Net als juni: Rockhard, Extreme Agression, Night Of The Sick, Graspop en Waldrock achter mekaar, dát maakt weer een heerlijke maand
Alhoewel ze niet allemaal van hetzelfde kaliber zijn natuurlijk....

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 15-06-2006 11:55 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 14 juni 2006 18:38 schreef MischiefMira het volgende:
Dat is toch perfect! Als ze maar niet op mekaar vallen heb ik no worries... Je vergeet Hole in The Sky nog trouwens hahaha!
Net als juni: Rockhard, Extreme Agression, Night Of The Sick, Graspop en Waldrock achter mekaar, dát maakt weer een heerlijke maand
Alhoewel ze niet allemaal van hetzelfde kaliber zijn natuurlijk....

Loterij gewonnen ofzo?

herrie
Usericon van herrie
Posted 15-06-2006 16:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2006 23:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Zit dat het aftellen in de weg dan?
Ik ook eerst nog Waldrock, Stonehenge, Wacken (tevens Duits en geil) en nog wat losse flodders van concerten....

waar doe jij dat allemaal van???

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 15-06-2006 16:23 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 11:55 schreef Regeer het volgende:
Loterij gewonnen ofzo?

Was t maar waar... It doesn't come that easy!
50 uur p/w werken wil ook wel helpen...
Meer € en meer overuren om in het festivalseizoen lange weekenden te nemen!

[edit] Woehoe, ik heb net toestemming van m'n werk binnen om die dagen vrij te nemen dus ik kan met jullie mee Regeer! Yippie!!!! We mailen nog wel even over de praktische dingen...

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 15-06-2006 17:04]

Bla

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2006 1:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Knappe line-up, Desaster en Deströyer 666 op één affiche ...maar mijn vakantie voor Wacken was al krap te regelen

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-06-2006 1:42 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Nifelheim!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 8:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 16:15 schreef herrie het volgende:
waar doe jij dat allemaal van???

ZM redactie, pers enzo en uiteraard sparen hehe
Jij ook heen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2006 8:40]

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 16-06-2006 14:33 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 16 juni 2006 8:40 schreef MMayo het volgende:
Jij ook heen?

Ga jij wel dan?
De rest van je groep gaat toch weer afhaken

herrie
Usericon van herrie
Posted 16-06-2006 15:39 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2006 8:40 schreef MMayo het volgende:
Jij ook heen?

stonehenge wel. de rest niet. geen redactie en andere steekpenningen om aan te nemen helaas.

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 16-06-2006 21:39 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

toch besloten te gaan!!
wordt gaaf, maar deze keer ZONDER glas. bij deze dus ook een waarschuwing voor degene die voor het eerst gaan!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2006 22:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Blik FTW!!!111!!!eleven!!!1

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2006 22:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2006 14:33 schreef Regeer het volgende:
Ga jij wel dan?
De rest van je groep gaat toch weer afhaken

Wellicht ga ik nog wel, in mijn uppie. Enne STFU

Overigens Waldrock, heeeuj!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2006 22:58]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 17-06-2006 8:29 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 16 juni 2006 22:57 schreef MMayo het volgende:
Wellicht ga ik nog wel, in mijn uppie. Enne STFU

Overigens Waldrock, heeeuj!

Hey, MMayo. Ik ga ook maar weet nog niet hoe en met wie, mag ik wel met jou mee hihihihih

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-06-2006 11:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 8:29 schreef verlepte theedoek het volgende:
Hey, MMayo. Ik ga ook maar weet nog niet hoe en met wie, mag ik wel met jou mee hihihihih

Lekker zoepn! Moet nog even proberen vervoer te regelen, kut is dat.. geen auto meer hebben.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 17-06-2006 16:57 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 17 juni 2006 11:28 schreef MMayo het volgende:

Lekker zoepn! Moet nog even proberen vervoer te regelen, kut is dat.. geen auto meer hebben.

I know waj bedoelt qua ooootoooooo. K'zal ook m'n best doen veur ne ooootooooooo en we houden contact of zow

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

herrie
Usericon van herrie
Posted 19-06-2006 9:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik heb een auto zoals jullie weten. samen rijden (ik heb nl. ook geen vrienden)...?

ps: verlepte theedoek: auto is weer gekeurd, deuken er uit, helemaal safety dus.

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 19-06-2006 16:28 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

...ook maar eens een keer kijken daar !!

YES WEL deeeenk!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-06-2006 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 16:57 schreef verlepte theedoek het volgende:
I know waj bedoelt qua ooootoooooo. K'zal ook m'n best doen veur ne ooootooooooo en we houden contact of zow

OwKaYy hOorRrr

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-06-2006 18:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik heb net geboekt, wat een lief systeem dat je per internet reserveert zonder creditcard bullshit en dat je daar gewoon terplekke betaalt!

Bla

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-06-2006 20:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

1 plek in de auto over vanaf Groningen.

Wie?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 21-06-2006 22:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Oef wat aardig! Ga je ook naar Summerbreeze toevallig?
Ik rij met Regeer en Til mee naar Party-San.

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-06-2006 22:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 20:36 schreef Greycloak het volgende:
1 plek in de auto over vanaf Groningen.

Wie?

Rij je via Zwolle?
@Renee: Kom eens op msn joh!

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com