|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom moet dit nu weer samenvallen met Summer Darkness? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je weet dat WOA, Party San & Summerbreeze in 3 weken elk weekend achter elkaar volgen? |
|
Dat is toch perfect! Als ze maar niet op mekaar vallen heb ik no worries... Je vergeet Hole in The Sky nog trouwens hahaha! Net als juni: Rockhard, Extreme Agression, Night Of The Sick, Graspop en Waldrock achter mekaar, dát maakt weer een heerlijke maand Alhoewel ze niet allemaal van hetzelfde kaliber zijn natuurlijk.... Bla |
|
quote: Loterij gewonnen ofzo? |
|
quote: waar doe jij dat allemaal van??? |
|
quote: Was t maar waar... It doesn't come that easy! 50 uur p/w werken wil ook wel helpen... Meer € en meer overuren om in het festivalseizoen lange weekenden te nemen! [edit] Woehoe, ik heb net toestemming van m'n werk binnen om die dagen vrij te nemen dus ik kan met jullie mee Regeer! Yippie!!!! We mailen nog wel even over de praktische dingen... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 15-06-2006 17:04] Bla |
|
Knappe line-up, Desaster en Deströyer 666 op één affiche ...maar mijn vakantie voor Wacken was al krap te regelen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nifelheim!! |
|
quote: ZM redactie, pers enzo en uiteraard sparen hehe Jij ook heen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2006 8:40] |
|
quote: Ga jij wel dan? De rest van je groep gaat toch weer afhaken |
|
quote: stonehenge wel. de rest niet. geen redactie en andere steekpenningen om aan te nemen helaas. |
|
toch besloten te gaan!! wordt gaaf, maar deze keer ZONDER glas. bij deze dus ook een waarschuwing voor degene die voor het eerst gaan! |
|
Blik FTW!!!111!!!eleven!!!1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wellicht ga ik nog wel, in mijn uppie. Enne STFU Overigens Waldrock, heeeuj! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2006 22:58] |
|
quote: Hey, MMayo. Ik ga ook maar weet nog niet hoe en met wie, mag ik wel met jou mee hihihihih www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Lekker zoepn! Moet nog even proberen vervoer te regelen, kut is dat.. geen auto meer hebben. |
|
quote: I know waj bedoelt qua ooootoooooo. K'zal ook m'n best doen veur ne ooootooooooo en we houden contact of zow www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ik heb een auto zoals jullie weten. samen rijden (ik heb nl. ook geen vrienden)...? ps: verlepte theedoek: auto is weer gekeurd, deuken er uit, helemaal safety dus. |
|
...ook maar eens een keer kijken daar !! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: OwKaYy hOorRrr |
|
Ik heb net geboekt, wat een lief systeem dat je per internet reserveert zonder creditcard bullshit en dat je daar gewoon terplekke betaalt! Bla |
|
1 plek in de auto over vanaf Groningen. Wie? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oef wat aardig! Ga je ook naar Summerbreeze toevallig? Ik rij met Regeer en Til mee naar Party-San. Bla |
|
quote: Rij je via Zwolle? @Renee: Kom eens op msn joh! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |