|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Running Order online! http://www.party-san.net/neu/news/index.php?shownews=31 "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mooi, kunnen we zondags weer terug hoef Tankard niet zonodig te zien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
snoodie, weet je al iets voor wanneer en hoe? signature |
|
quote: Soooo, Hypnos ook die kant op? Kan ik je eindelijk in het echt zien? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Heb t uitgelegd gekregen als dat Tankard dus zaterdagnacht speelt; officieel zondag dus. Ik ga t ook niet kijken hoor... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Man man man, Tankard is best lachen.. Vooral met Duitsers als publiek Maar wat wil je dan wél zien? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
MASTER HYPOCRISY KATAKLYSM CRYPTOPSY DEW SCENTED SEVERE TOTURE SIX FEET UNDER ILLDISPOSED Zoiets..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ghegheghe, weegt weer mooi op tegen je Tankard-gezeur "Hebben we er zin in?" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: HEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEYYYYY "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Tankard FTF!!!! Spel vouten zijn cool! |
|
Ook heen Flappie? Bla |
|
quote: ela Hyppie... enige wat ik al zeker weet vrlopig is dat ik wel degelijk vervoer heb mr dat de auto wel vol zit... Er zijn wel nog een paar gasten die wrsch ook gaan, maar die rijden pas vrijdagmiddag naar Duitsland... iig zin in!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Anders krijg ik mijn luxe bolide echt nooit vol, dus moet het maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wordt gezellie Bla |
|
quote: do'h zal vragen hoe Bloh gaat signature |
|
quote: kan ik hieruit afleiden dat je voorlopig geen vervoer hebt? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja! Annus heeft de auto nodig maar er is nog altijd de trein! signature |
|
Ik zal iig nog eens rondvragen... Bloh gaat dus ook zeker?? Bleh? niet dachtek é? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Bleh niet dachtek , bloh wel hoop ik, maar met een vriend ... afwachten dus signature |
|
jammer van Bleh? maar we maken er sowieso een feestje van!!! Kijk hier echt enorm naar uit!! Oja, vraagje... kan dat zijn dat je rekening moet houden met een uurverschil van één uur in vergelijking met hier? Dacht zoiets te kn afleiden uit de "aftelklok" naar party san op de site... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
damn ja, niet aan gedacht! grmbl eens nakijken zal es smsmsmsen naar bleh vr vervoerdingend signature |
|
Nou, ik ga ook gezellig met M. en Generaal Schedelneuker op bezoek komen en jullie uitlachen. Ha ha ha! |
|
Met wie? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |