|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom speelt Tankard op zondagnacht terwijl er zondag overdag al niks meer te doen is? Of bedoelt men 01.30 's middags, nee zeker.... Zou het de moeite zijn hiervoor te blijven hangen? Wordt het nog feest zondag? Haast hebben we toch niet, karren na afloop op ons gemakje door naar Summerbreeze. Bla |
|
Ik hoop dat men 's middags bedoelt... Een mini afterparty is altijd leuk... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Volgens mij bedoelen ze gewoon de nacht van zaterdag op zondag hoor... afsluiter dus van de 3de dag! Officieel is het dan al zondag natuurlijk en mss hebben ze het daarom apart gezet op de "affiche". De overige dagen is de laatste groep steeds gestart voor 12u en is dat dus niet nodig... begrijp je? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Yep, natuurlijk, ik vond het al zo raar. Het programma zet Tankard op een aparte pagina alsof het een aparte festivaldag is. Het is gewoon 's nachts in de tentstage natuurlijk als men het grote podium aan het afbreken is... Bla |
|
Tering zag vanmiddag de line-up, gaaf Watain en Nifelheim alleen al, tering. Maarja volgende keer beter |
|
Nog even zien of we woensdag of donderdag gaan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lijkt me ook, hoewel het dan wel weer vaag is dat Six Feet Under wel bij de zaterdag staat terwijl dat ook om 00.00 tot 01.00 is. |
|
quote: Inderdaad, maar Hypocrisy speelt bv vrijdag ook van 00:00 tot 01:00 en staat ook nog op vrijdag... Denk dat ze pas van startuur ná 00:00 andere officiële dag rekenen é Member of the iso-betawuste crew!! |
|
bier, bier, geen tent, drie dagen de tering zuipen en een vette lineup, wat moet je nog meer Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
gaat allen Turisas bekijken, erg vet live |
|
quote: Koffie. |
|
Is er al wat meer bekend wat te gaan doen enzo? Lijkt me niet onbelangrijk wat betreft vervoer? Reneeeeeeeeeeeee!!! |
|
quote: inderdaad dit jaar is de line up wat mij betreft echt perfect Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Ja! zijn er nog mensen die plaats nodig hebben? in de auto? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-08-2006 21:12] signature |
|
Tomorrow night: Considerable cloudiness. Low 54F. Winds W at 5 to 10 mph. Thursday: A few showers in the morning, becoming a steady light rain in the afternoon. High 64F. Winds WSW at 5 to 10 mph. Chance of rain 70%. Friday: Light rain. Highs in the mid 60s and lows in the low 50s. Saturday: Chance of showers. Highs in the upper 60s and lows in the low 50s |
|
its raining man |
|
quote:Poncho. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kanarie gele poncho of legergroene poncho.. hmmmmmm |
|
Gecamoufleerde. Dan valt mn bier beter op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ghehehe, ik vraag me af.. zou mijn tent eventuele regenbuien deze keer wel aankunnen? edit: oja nieuw luchtbed kopen voor de zekerheid, mijn vorige ging nogal ehhh.. beetje leeglopen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-08-2006 20:58] |
|
quote: Enig idee of mijn camera mee naar binnen mag? |
|
quote: Nee... misschien even website checken? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kon het niet vinden? Door die tyfus banner van party san op zm wordt mijn pc ook teringtraag trouwens. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |