|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf! Toch wel gezellig tentenkampie opbouwen of niet? |
|
quote: Was zelf van plan de dag voor het fest heen te gaan, jullie dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En mijn reservering is ook een feit geworden Zin aan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hè je kunt ook nergens meer ontkomen aan Zwollenaeren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jawel... in Zwolle zelf. |
|
..Niet! Moet je gewoon bepaalde plekken in Zwolle vermijden "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: jij ging toch ook? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2006 20:34] |
|
Ha m'n kaartje is net binnen! Met een mooie gigagrote poster d'r bij! Zoveel zin in.... Bla |
|
quote: ik ga jou proberen te kietelen signature |
|
quote: Nog een paar weekjes wachten |
|
quote: denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben. STONEHENGE is wat ik (vermoedelijk) ga bezoeken. |
|
nog maar vier weekjes ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die |
|
quote: Ahaa daar de boel op stelten komen zetten |
|
Yesssss yesssss toegangsbewijs hier ook binnnen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
lineup is maar matig, alleen cryptopsy eigenlijk. Pas. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bedankt voor deze nuttige informatie, zou je zo vriendelijk willen zijn in alle festival topics even te komen vermelden of je wel of niet heen gaat? Alvast bedankt. |
|
quote: Ja doe ik al "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Volgens mij moet jij nog een hele hoop leren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dan ben je vast een aantal topics vergeten. |
|
quote: Ah, jij bent er niet bij? Dikke prima, ik maakte me al een beetje zorgen of ik daar wel normaal kon schijten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maarten, op je tenen getrapt? |
|
ok, ik ga niet al die vuile praat is slecht voor mn blonde mêchen signature |
|
quote: Toch wel Bartje!!! Jij gaat gewoon lekker mee! Feestje bouwen!! Euhm, vraagje nog, ik zie dat hier al een aantal mensen toegangsbewijs hebben ontvangen... is het niet gewoon makkelijker en goedkoper om te reserveren op de site en dan aan de kassa te betalen? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Word wel geadviseerd op de sait en is lijkt mij ook goedkoper(heb ik wel gedaan tenminste) Hollander hé www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |