IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San Metal Open Air 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-07-2006 18:17 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 10 juli 2006 14:11 schreef zillah-morte het volgende:
Ja maar de plannen waren er niet echt. Het waren slechts gedachtenspinsels. Ik heb ook nog een wederhelft waar ik rekening mee kan houden. Hij kan sowieso niet, dus dat zijn dingen die je meeneemt in het eventueel overwegen...

Ga mee joh! En mau smokkelen we ook wel mee in een koffer of zo

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-07-2006 21:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 14:09 schreef Greycloak het volgende:
Had je eerder moeten wezen; nu gaat theedoekie mee!

Gaaf!
Toch wel gezellig tentenkampie opbouwen of niet?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-07-2006 21:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 21:06 schreef MMayo het volgende:
Gaaf!
Toch wel gezellig tentenkampie opbouwen of niet?

Was zelf van plan de dag voor het fest heen te gaan, jullie dan?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 11-07-2006 0:58 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

En mijn reservering is ook een feit geworden
Zin aan

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 11-07-2006 23:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hè je kunt ook nergens meer ontkomen aan Zwollenaeren

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

herrie
Usericon van herrie
Posted 12-07-2006 15:53 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

jawel... in Zwolle zelf.

AngelOfDeath
Posted 12-07-2006 16:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

..Niet! Moet je gewoon bepaalde plekken in Zwolle vermijden

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2006 20:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2006 15:53 schreef herrie het volgende:
jawel... in Zwolle zelf.

jij ging toch ook?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-07-2006 20:34]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-07-2006 22:33 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ha m'n kaartje is net binnen! Met een mooie gigagrote poster d'r bij! Zoveel zin in....

Bla

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2006 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2006 22:33 schreef MischiefMira het volgende:
Ha m'n kaartje is net binnen! Met een mooie gigagrote poster d'r bij! Zoveel zin in....

ik ga jou proberen te kietelen

signature

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-07-2006 22:46 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 12 juli 2006 22:33 schreef MischiefMira het volgende:

Nog een paar weekjes wachten

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

herrie
Usericon van herrie
Posted 12-07-2006 23:18 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2006 20:34 schreef MMayo het volgende:
jij ging toch ook?

denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben. STONEHENGE is wat ik (vermoedelijk) ga bezoeken.

Dorstig
Usericon van Dorstig
Posted 13-07-2006 14:02 by Dorstig Wijzig reactieProfiel van DorstigQuote dit bericht

nog maar vier weekjes

ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-07-2006 22:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2006 23:18 schreef herrie het volgende:
denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben. STONEHENGE is wat ik (vermoedelijk) ga bezoeken.

Ahaa daar de boel op stelten komen zetten

AngelOfDeath
Posted 13-07-2006 22:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Yesssss yesssss toegangsbewijs hier ook binnnen

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2006 22:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lineup is maar matig, alleen cryptopsy eigenlijk. Pas.

"This one is older than shit, heavier than time!"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-07-2006 22:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:19 schreef 0Tolerence het volgende:

Bedankt voor deze nuttige informatie, zou je zo vriendelijk willen zijn in alle festival topics even te komen vermelden of je wel of niet heen gaat? Alvast bedankt.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2006 22:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:26 schreef MMayo het volgende:
Bedankt voor deze nuttige informatie, zou je zo vriendelijk willen zijn in alle festival topics even te komen vermelden of je wel of niet heen gaat? Alvast bedankt.

Ja doe ik al

"This one is older than shit, heavier than time!"

AngelOfDeath
Posted 13-07-2006 22:39 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:34 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja doe ik al

Volgens mij moet jij nog een hele hoop leren

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-07-2006 0:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:34 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja doe ik al

Dan ben je vast een aantal topics vergeten.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 0:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:19 schreef 0Tolerence het volgende:

Ah, jij bent er niet bij? Dikke prima, ik maakte me al een beetje zorgen of ik daar wel normaal kon schijten.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 1:05 by Nioth Korgai Wijzig reactieProfiel van Nioth KorgaiQuote dit bericht

Maarten, op je tenen getrapt?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2006 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, ik ga niet

al die vuile praat

is slecht voor mn blonde mêchen

signature

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 14-07-2006 13:22 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 1:05 schreef Hypnos het volgende:
ok, ik ga niet

al die vuile praat

is slecht voor mn blonde mêchen

Toch wel Bartje!!! Jij gaat gewoon lekker mee! Feestje bouwen!!

Euhm, vraagje nog, ik zie dat hier al een aantal mensen toegangsbewijs hebben ontvangen... is het niet gewoon makkelijker en goedkoper om te reserveren op de site en dan aan de kassa te betalen?

Member of the iso-betawuste crew!!

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 14-07-2006 13:30 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 14 juli 2006 13:22 schreef Snoodaerdt het volgende:
Toch wel Bartje!!! Jij gaat gewoon lekker mee! Feestje bouwen!!

Euhm, vraagje nog, ik zie dat hier al een aantal mensen toegangsbewijs hebben ontvangen... is het niet gewoon makkelijker en goedkoper om te reserveren op de site en dan aan de kassa te betalen?

Word wel geadviseerd op de sait en is lijkt mij ook goedkoper(heb ik wel gedaan tenminste) Hollander hé

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com