|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe was Nifelheim? Je kan me de bout hachelen! |
|
de 2 nieuwe nummers die ze speelden zijn ook weer gewoon puur nifelheim. goed feesje verder met uiteraard gave bands en rukbands. |
|
quote: Op Wacken waren ook van die mongolen de camping aan het rondstruinen op zoek naar ene Helga. Het zullen je buren maar zijn... |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jaaaaaa, dat was een vreemdsoortig complimentje ja signature |
|
Hier nog maar eens: He, Mayo, waarom staat het merendeel van je foto's in spiegelbeeld? |
|
quote: Geen idee. edit: oh toch wel, niet goed opgelet met draaien van de foto's hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-08-2006 20:00] |
|
Ik wil langer partysan!!! |
|
quote: Nog langer en ik zou doodgaan van ellende.. of er zouden doden vallen. Volgend jaar maar nog langer party san |
|
quote: inderdaad ja, ik hing vanmorgen nog steeds boven de wc. Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Teveel White russian ofzoiets? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-08-2006 20:16] |
|
Watjes! |
|
quote: Hehehe gelukkig nu thuis Kill modus uit Anyway, doe jij eens msn aan voor een foooootoooooo. Ya know.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-08-2006 20:19] |
|
twee dagen niet slapen, constant zuipen, teveel in de pit staan..... zuipen. Heerlijk bier tegen goede prijs Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Aight! |
|
Volgend jaar met roze shirt + Duitse vlag als rok gheghegheghe. Soooo... Oja: ennem editslet: meer white russian [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-08-2006 20:35] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
AARGGGHHH *the horror* |
|
quote: Alcoholische koffiemelk toch? |
|
quote: Bier? Geen bier gehad daar. Ze hadden er geweldige cocktails, van die Havana club zooi tot en met klap voor je kop mix met rum, wodka en sinaasappelsap. De vrijdag de hele lijst gehad plus nog wat extra drankjes Who the fuck drinks this kinda shit, it's fucking tomato juice with some alcohol and it taste like fucking shit! Fuck it, I don't want this shit.. it's kinda healthy, take it away! Mooi was dat. |
|
LOL Ik heb ook helemaal niet gedronken. Niemand die ik ken daar geloof ik |
|
quote: Whaaaaait rrrrrruziaaaaaaaaan... Soooooooooooooo, na een paar van die dingen ging mijn maag ook wel salto's maken zeg. |
|
quote: En ineens was mijn sloveense rum op en begon Oscura aan haar legendarische rondje campingknuffelen. |
|
campingknuffelen. met oscura ??? Fuck the world and fuck you |
|
Aha! Dus daar kwam die rum vandaan. Hebben we meteen de hoofdschuldige te pakken voor het vreemde gedrag dat één van mijn reisgenoten ineens vertoonde... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |