IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San Metal Open Air 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2006 20:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 20:50 schreef AngelOfDeath het volgende:
Van jou?

ja, das moeilijk, er moet minstens 2 meter tussen zijn hé

signature

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 21:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 20:55 schreef Hypnos het volgende:
ja, das moeilijk, er moet minstens 2 meter tussen zijn hé

oja? waarom?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-08-2006 21:09 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

soooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeee, hij heeft er 1 van 2 meter

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2006 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 21:05 schreef AngelOfDeath het volgende:
oja? waarom?

closeness é mokke

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-08-2006 21:39 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 20:37 schreef Hypnos het volgende:
HYPNOS NAAR PARTY SAN!!

Toch nog, goed! Veel plezier enzo!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2006 11:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

MAN Het was beestig

ik distancieer me nu al van alle foto's die genomen zijn

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2006 12:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Uhuh...jullie hebben allemaal Dokk'em Open Air gemist

spelfout weggehaald...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2006 12:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ohnee!

is dat niet Rimpelrock voor metal-heads

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-08-2006 13:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, ridiculiseer het maar weer. Maar Dokk'em was wel effe heerschend ja!

spelfout weggehaald...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-08-2006 14:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gaaf.

Echt het EERSTE wat ik zag toen we het terrein donderdag tegen zessen opkwamen was het volgende: Duitser 1 met broek op de enkels in z'n blote reet voorovergebogen, Duitser 2 ook broek op de enkels die Duitser 1 in z'n reet aan het pissen is.

Echt.....

Nou ja, dan heb je het dieptepunt meteen maar gehad, hè?
Qua bands vond ik in de tent vooral Watain erg goed (alleen die stank van die dode beesten of die mestvaalt (weet ik veel) die ze bij zich hadden was werkelijk niet te harden). Op het mainstage waren Cryptopsy en Enslaved de hoogtepunten wat mij betreft, verder goede gigs gezien van Destroyer, Nifelheim (LOL), Severe Torture en Kaamos. Line-up zaterdag was ZO veel minder interessant dan de dag ervoor en het gezelschap was dermate verrot dat we besloten na Rompeprop (wat tegenviel) naar huis te karren. Raja for teh win!!!11!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-08-2006 15:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 augustus 2006 14:59 schreef M. het volgende:
Gaaf.

Echt het EERSTE wat ik zag toen we het terrein donderdag tegen zessen opkwamen was het volgende: Duitser 1 met broek op de enkels in z'n blote reet voorovergebogen, Duitser 2 ook broek op de enkels die Duitser 1 in z'n reet aan het pissen is.

Echt.....

Allemachtig, wat minder!!

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 13-08-2006 15:04 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Party San was echt heel erg vet! Eerste keer dat ik Hate zag spelen en op diezelfde dag ook nog Watain en Master meegepikt.
De vrijdag was echt geniaal. Met uitzondering van wat mindere bands veel gaafs gezien.
Ik blijf het zonde vinden dat Rompeprop niet meer in het bezit is van de zanger die ze eerst hadden. Matige grindbands zijn er in mijn beleving namelijk voldoende. Verder, zoals M. al vermeldde: "Raj for the win!!!!!!1"

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 13-08-2006 15:42 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Tnx guys

Maar idd een heerschend fest. Leuk ook dat het zo lekker klein is waardoor je bekenden lekker vaak tegen komt. Echt een heel gezellig festival.

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 13-08-2006 17:54 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

yes en vooral kaamos

En de 1/2 Há waren

YES WEL deeeenk!!

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 13-08-2006 18:30 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Juist terug thuis zie... en het was vééééétttt!!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Dorstig
Usericon van Dorstig
Posted 13-08-2006 19:03 by Dorstig Wijzig reactieProfiel van DorstigQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2006 15:42 schreef rajackar het volgende:
Tnx guys

Maar idd een heerschend fest. Leuk ook dat het zo lekker klein is waardoor je bekenden lekker vaak tegen komt. Echt een heel gezellig festival.

klein idd maar het word wel elk jaar drukker
4 jaar geleden waren er maar de helft van de mensen die er dit jaar waren
maar het blijft wel een heersend festival

ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-08-2006 19:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hypnos!

Is die meid nou wel of niet met jullie meegereden?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 13-08-2006 19:12 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

...alleen de nacht van zat. op zond.was erg rumoerig(zelf geen last van gehad),maar ze zochten een e.a. zweedse HELGA zodat mijn buurman er zo gek van werd van dat lawaai dat ie 's morgens om 5.00u de bende afgebroken heeft en naar huis is gegaan

YES WEL deeeenk!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2006 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2006 19:09 schreef Greycloak het volgende:
Hypnos!

Is die meid nou wel of niet met jullie meegereden?

shiiiiiiiiiiit! nee... oei, straks is ze daar nog damn, kheb nog niks van haar gehoord!?

Snoody???!!!

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2006 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, eventjes verslag Hiepnos:

Hate HELAAS gemist?!

Watain amper gezien maar zag er zeer aardig uit in het tentje. weer zieltjes gewonnen waarschijnlijk.

Master al genoeg gezien, not my piece of cake

Eroded niet gezien
Rompeprop was zaaaaaaaaaalig. Het missen van Smegma is blijkbaar onaards erg, maar hield alleszins mij niet tegen

Mourning Beloveth speelde veelst te vroeg, de slaap was net verdreven en het was weeral zover...

Killing Spree leek me wel wat... achteraf bekeken beetje te average
Cryptopsy was supervet! miljaardedieu zeg, de vocalen klinken gans anders dan op cd but who fukkin cares?!
Nekpijn alom

Kaamos gemist

Hypocrisy klonk beetje standaard. sterke nummers wel, maar het wordt een beetje ouwe getrouwe Hypocrisy. Drums stonden wel héél hard in de sound
Deströyer 666 ... ja, Destroyer 666 hé. Niet direct my favo. Net als pizza spinachi, altijd lekker maar altijd hetzelfde
Turisas ... wat een gaye boel. Ik hou wel van Ensiferum, maar dit kon ik niet door mijn lijf laten gaan. Toch bedankt aan de Hollandse anti-Antifa bende voor de bijhorende entertainment.
Nifelheim , zie destroyer
Kataklysm ... na Cryptopsy beetje minder qua effect. Die zanger klinkt imoren té gekeeld, speenvarkenlike. Drummer is wel aanstekelijk

Enslaved. Dikke heersch! Sterke nummers. hulde. Alleen die keyboardspeler/cleane stem moet zijn smoel houden. Wat een irritante stem zeg . Inruilen!!!!

Rotten Sound was gewoon ok
Akrival ook

dat was het zo een beetje

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2006 0:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ongeveer de bands die gaaf waren:

Rompeprop
Mourning Beloveth
Cryptopsy
Six Feet Under
Tankard
Marduk
Hypocrisy
Deströyer 666
Severe Torture
Watain
Enslaved
Illdisposed

En verder dood aan die ene duitser die het nodig en grappig vond om 2 nachten lang te doen alsof hij kan grunten in de buurt van mijn tent. Doen alsof en jezelf heel grappig vinden van 2 tot 6.30 uur en vervolgens zelf gaan slapen.. het is dat ik te brak was mijn tent weer uit te rollen. Ahja festivalgevoel, gewoon niet slapen. Koud was het ook, donders koud. Flink schor nu, tering moe maar wat was het een feestje. We hadden de cocktail bar wel gevonden (of niet verlepte theedoek , nog levend bij de tent aangekomen?) en dat was ook prima te doen. Veel gezellige zmers gezien, veel lol gehad. Indien de line up wederom zo gaaf is, zeker wel de reis weer waard.

Oja duitsers zijn raar en ik moet snel gaan douchen

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-08-2006 1:00 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Blehblahblehblaeballlaaaeeeh

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2006 1:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 1:00 schreef AngelOfDeath het volgende:
Blehblahblehblaeballlaaaeeeh

HAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAA HAAAAAAA
dus

Dat heb ik expres maar niet neergezet

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2006 14:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

erg mooi!

vooral dat roze

signature

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com