![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klacht staat al op klachtenpagina. ![]() |
|
@ Hypnos... Kheb vandaag nog eens gechecked vr vervoer, mr kvrees dak u geen goe nieuws kan brengen... Heb je ondertss zelf eventueel al oplossing gevonden? Trein geïnformeerd desnoods? Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
jaje, trein moet idd gereserveerd zijn week op voorhand, dankt u BIN LADEN ![]() Hier op zwaremetalen zijn er ook geen vervoerbehoeftigen of vervoerders blijkbaar misschien valt morgen nog iets ultiems uit de lucht? signature ![]() |
|
quote: Rij je via Zwolle? ![]() ![]() |
|
![]() ZM to the rescue anders!!! Hypnos nr Party San... wie helpt? ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
![]() ![]() wie mij redt krijgt mij en nog iets erbij ![]() signature ![]() |
|
quote: Probeer ook even op metalfan, geloof dat daar wel belgen waren die naar party san gingen? ![]() |
|
echt?! kheb geen account daar ![]() signature ![]() |
|
quote: Euh.. ik weet het niet hoor maar wellicht zou je een account kunnen aanmaken? Net zoals je hier op zm hebt gedaan? ![]() |
|
lol nee, ik ben true ![]() signature ![]() |
|
pfff, ik raak er daar niet aan uit, kan iemand me het metalfan-forumadres van party san geven? ![]() signature ![]() |
|
quote: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=16688&highlight= Maar je zult je toch moeten aanmelden voor je posten kunt. ![]() |
|
HYPNOS NAAR PARTY SAN!! ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
ANGELOFDEATH NAAR PARTY SAN!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
MMAYOOOOOO MORGEN PAS NAAR PARTY SAN ![]() ![]() |
|
Mag je lekker in de auto zitten bij hyperactieve AOD ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Dan hoop ik voor je dat ik geen ochtendhumeur ontwikkel morgen ![]() ![]() |
|
Als je vervelend tegen me gaat doet geef ik je voet wel een tikje. ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Sjeeeezus, dus jullie gaan allemaal naar het festival met de kloterigste banner ooit??? Boycotten zeg ik jullie!!! ![]() ![]() Veel plezier allemaal! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Ssssssssssooooooooooooo hey. Dankjewel hoor, Mathieu ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-08-2006 20:50] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
![]() wie neemt foto's? signature ![]() |
|
quote: Van jou? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Zal ik dan toch krukken meenemen? ![]() @Thieeuuuuuuuj... jeeeuj, wij gaan naar Party San ![]() ![]() |
|
Wo sind die Aufpasser nazi's? Lalalalalalala slowchat "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |