|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klacht staat al op klachtenpagina. |
|
@ Hypnos... Kheb vandaag nog eens gechecked vr vervoer, mr kvrees dak u geen goe nieuws kan brengen... Heb je ondertss zelf eventueel al oplossing gevonden? Trein geïnformeerd desnoods? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
jaje, trein moet idd gereserveerd zijn week op voorhand, dankt u BIN LADEN Hier op zwaremetalen zijn er ook geen vervoerbehoeftigen of vervoerders blijkbaar misschien valt morgen nog iets ultiems uit de lucht? signature |
|
quote: Rij je via Zwolle? |
|
Godver... en moest Bloh haar reservatie proberen uit te breiden vr extra persoon ofzo? Zou da lukken denk je? ZM to the rescue anders!!! Hypnos nr Party San... wie helpt? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
wie mij redt krijgt mij en nog iets erbij signature |
|
quote: Probeer ook even op metalfan, geloof dat daar wel belgen waren die naar party san gingen? |
|
echt?! kheb geen account daar signature |
|
quote: Euh.. ik weet het niet hoor maar wellicht zou je een account kunnen aanmaken? Net zoals je hier op zm hebt gedaan? |
|
lol nee, ik ben true signature |
|
pfff, ik raak er daar niet aan uit, kan iemand me het metalfan-forumadres van party san geven? signature |
|
quote: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=16688&highlight= Maar je zult je toch moeten aanmelden voor je posten kunt. |
|
HYPNOS NAAR PARTY SAN!! signature |
|
ANGELOFDEATH NAAR PARTY SAN!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
MMAYOOOOOO MORGEN PAS NAAR PARTY SAN |
|
Mag je lekker in de auto zitten bij hyperactieve AOD "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Dan hoop ik voor je dat ik geen ochtendhumeur ontwikkel morgen |
|
Als je vervelend tegen me gaat doet geef ik je voet wel een tikje. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Sjeeeezus, dus jullie gaan allemaal naar het festival met de kloterigste banner ooit??? Boycotten zeg ik jullie!!! Veel plezier allemaal! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ssssssssssooooooooooooo hey. Dankjewel hoor, Mathieu [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-08-2006 20:50] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
dankjeweeeeel wie neemt foto's? signature |
|
quote: Van jou? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zal ik dan toch krukken meenemen? @Thieeuuuuuuuj... jeeeuj, wij gaan naar Party San |
|
Wo sind die Aufpasser nazi's? Lalalalalalala slowchat "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |