IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Party San Metal Open Air 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-08-2006 21:47 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 21:47 schreef MMayo het volgende:
Kon het niet vinden?
Door die tyfus banner van party san op zm wordt mijn pc ook teringtraag trouwens.

Misschien moet je God daarover mailen.
Maar als je de organisatie mailt krijg je vast wel duidelijk antwoord over welke camera wel/niet toegestaan.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2006 21:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 21:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Misschien moet je God daarover mailen.
Maar als je de organisatie mailt krijg je vast wel duidelijk antwoord over welke camera wel/niet toegestaan.

Klacht staat al op klachtenpagina.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 08-08-2006 23:12 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

@ Hypnos... Kheb vandaag nog eens gechecked vr vervoer, mr kvrees dak u geen goe nieuws kan brengen... Heb je ondertss zelf eventueel al oplossing gevonden? Trein geïnformeerd desnoods?

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2006 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jaje, trein moet idd gereserveerd zijn week op voorhand, dankt u BIN LADEN

Hier op zwaremetalen zijn er ook geen vervoerbehoeftigen of vervoerders blijkbaar

misschien valt morgen nog iets ultiems uit de lucht?

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2006 23:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 23:14 schreef Hypnos het volgende:
jaje, trein moet idd gereserveerd zijn week op voorhand, dankt u BIN LADEN

Hier op zwaremetalen zijn er ook geen vervoerbehoeftigen of vervoerders blijkbaar

misschien valt morgen nog iets ultiems uit de lucht?

Rij je via Zwolle?

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 08-08-2006 23:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Godver... en moest Bloh haar reservatie proberen uit te breiden vr extra persoon ofzo? Zou da lukken denk je?
ZM to the rescue anders!!! Hypnos nr Party San... wie helpt?

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2006 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie mij redt krijgt mij en nog iets erbij

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2006 23:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 23:19 schreef Hypnos het volgende:

wie mij redt krijgt mij en nog iets erbij

Probeer ook even op metalfan, geloof dat daar wel belgen waren die naar party san gingen?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2006 23:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt?!

kheb geen account daar

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2006 23:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 23:31 schreef Hypnos het volgende:
echt?!

kheb geen account daar

Euh.. ik weet het niet hoor maar wellicht zou je een account kunnen aanmaken? Net zoals je hier op zm hebt gedaan?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2006 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol

nee, ik ben true

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2006 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff, ik raak er daar niet aan uit, kan iemand me het metalfan-forumadres van party san geven?

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-08-2006 0:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 23:58 schreef Hypnos het volgende:
pfff, ik raak er daar niet aan uit, kan iemand me het metalfan-forumadres van party san geven?

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=16688&highlight=

Maar je zult je toch moeten aanmelden voor je posten kunt.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2006 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HYPNOS NAAR PARTY SAN!!

signature

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

ANGELOFDEATH NAAR PARTY SAN!!!!!!!!!!!!!!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-08-2006 20:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

MMAYOOOOOO MORGEN PAS NAAR PARTY SAN

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:46 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Mag je lekker in de auto zitten bij hyperactieve AOD

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-08-2006 20:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dan hoop ik voor je dat ik geen ochtendhumeur ontwikkel morgen

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Als je vervelend tegen me gaat doet geef ik je voet wel een tikje.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-08-2006 20:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Sjeeeezus, dus jullie gaan allemaal naar het festival met de kloterigste banner ooit??? Boycotten zeg ik jullie!!!

Veel plezier allemaal!

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:50 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ssssssssssooooooooooooo hey. Dankjewel hoor, Mathieu

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-08-2006 20:50]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2006 20:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dankjeweeeeel

wie neemt foto's?

signature

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:50 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 20:50 schreef Hypnos het volgende:
dankjeweeeeel

wie neemt foto's?

Van jou?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-08-2006 20:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 20:49 schreef AngelOfDeath het volgende:
Als je vervelend tegen me gaat doet geef ik je voet wel een tikje.

Zal ik dan toch krukken meenemen?
@Thieeuuuuuuuj... jeeeuj, wij gaan naar Party San

AngelOfDeath
Posted 09-08-2006 20:52 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Wo sind die Aufpasser nazi's?

Lalalalalalala slowchat

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com