|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
snoody ik ga zeker!!!!! is er nog plaats of moetet ik rijden? signature |
|
quote: Woehoe!!!! SUPER!!! Regeling ivm vervoer is nog niet volledig rond vreesk... Die kerels zitten vr tmoment ook op Graspop dus kan nog nie direct uitsluitsel geven Maar als jij ook kan rijden in noodzaak zou dat willen zeggen dat Party San een zekerheid is geworden!?! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
erg mogelijk rijdt er nog een onaards-intense creatie om vingers en tenen van af te zuigen mee [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-06-2006 14:18] signature |
|
quote: *onzichtbare smiley attack* Vette heersch!!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd niewaar!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
wel = waar joy joy !!!! signature |
|
Juist mn ticketje gereserveerd Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: ja, dat zou ik beter ook eens doen is het echt maar 35 euro signature |
|
quote: Ik ook |
|
dat wordt leuk signature |
|
Master Tankard Thyrfing Deströyer 666 Niflheim Kataklysm Ik heb zo'n spijt dat ik toch heb gekeken wat er komt spelen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah, ga je ook.. |
|
quote:waren mijn huil smilies niet voldoende om aan te geven dat ik niet kan gaan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ghehehe.. nee. Vrij regelen, bank overvallen en gaaaaaan |
|
quote: Moehaha Je vergeet WATAIN, HATE en CRYPTOPSY!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wrodt gaaf godverdomme! |
|
Geit!! schitterend! anaclasis is azaleaig signature |
|
quote: jij bent erg! we ontvoeren ze gewoon na Wacken Cadaveria en Vincent dan.. hehe carcasstrid |
|
quote: Ik dan?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja, je weet toch dat iedereen mee moet?! maar goed, voor de zoveelste keer: ga nou mee!!! en nu het antwoord: ja we kunnen niet mee... carcasstrid |
|
quote: Ik kan best mee. Tijd en geld heb ik wel. Alleen manier waarop, en met wie etc. Dat is ook best een probleem On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Had je eerder moeten wezen; nu gaat theedoekie mee! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: heyyyyyyyy!! dan ga je met Maarten en Floris richting Party San? En dan rij je toch met ons mee terug? Misschien ff keertje over hebben op msn? Lijkt me gezellie dat je meegaat! carcasstrid |
|
quote: Ja maar de plannen waren er niet echt. Het waren slechts gedachtenspinsels. Ik heb ook nog een wederhelft waar ik rekening mee kan houden. Hij kan sowieso niet, dus dat zijn dingen die je meeneemt in het eventueel overwegen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik heb plek zat dus.....!!! YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |