|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
THE UNHOLY ALLIANCE II STRIJKT NEER IN 'S-HERTOGENBOSCH Alsof de duivel ermee speelt; vandaag (06-06-06) kondigt The Unholy Alliance aan voor de tweede maal naar Nederland te komen. En wel op vrijdag 20 oktober 2006, naar de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch. De package van 2006 heeft heel wat onheilspellends in petto voor de echte metal-liefhebber. Slayer is wederom hoofdact van The Unholy Alliance en wordt ditmaal voorafgegaan door niemand minder dan In Flames, Children of Bodom en Thine Eyes Bleed. De voorverkoop van The Unholy Alliance, Chapter II, begint aanstaande zaterdag 10 juni. Slayer, opgericht in 1982, is misschien wel de meest invloedrijke, extreemste metal-band ter wereld. Door de combinatie van speed-metal met hardcore, het handelsmerk van Slayer, is het album 'Reign in Blood' uit 1986 door velen uitgeroepen tot 's werelds beste metal-album allertijden. Op 21 oktober 2004 bewees Slayer tijdens de eerste Unholy Alliance in Ahoy' dat ze nog lang niet uitgespeeld zijn. Voordat Slayer het podium betreedt, wordt het publiek opgewarmd door In Flames. Op 4 februari jl. is het nieuwste album van In Flames uitgekomen, getiteld 'Come Clarity', met daarop dertien songs vol tijdloze metal. Children of Bodom staat bekend als de meest controversiële band uit de Scandinavische metalscene. De laatste release, 'Are You Dead Yet?', stamt uit 2005. Dat deze black-metalformatie uit Finland perfect past bij de Unholy Alliance staat als een paal boven water. De canadese trash-metalband Thine Eyes Bleed maakt met bassist Johnny Araya de cirkel van The Unholy Alliance rond, daar Johnny de broer is van Slayer-grootheid Tom Araya. Met het debuut 'In The Wake of Separation' (2005) op zak, opent Thine Eyes Bleed de duivelse avond in de Brabanthallen op vrijdag 20 oktober. Vrijdag 20 oktober 2006 Brabanthallen, 's-Hertogenbosch Entree: Euro 44 (excl. servicekosten) Aanvang: 19.00 uur Voorverkoop The Unholy Alliance, Chapter II start op zaterdag 10 juni om 10.00 uur door Ticket Service via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 07-06-2006 14:10] |
|
GODVERDOMME 44 euro!! damn.... beetje overdreven, niet? Bruce Banner |
|
Hmm, op de frontpage wordt de datum 8 november genoemd en de locatie de HMH in Amsterdam, welke is het nou... edit:44 euro voor dat programma vind ik opzich nog wel meevallen, je moet wel ff in je achterhoofd houden dat die lijers van MOJO van het gulden teken gewoon een euro gemaakt hebben... [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 07-06-2006 14:34] |
|
Het zijn tot nu toe alleen nog maar geruchten.. de enige bevestigde data is die in zwitserland geloof ik.. |
|
Op mijn verjaardag naar Slayer Damn, kerry houdt toch van me |
|
quote: Het wordt toch speciaal voor jou georganiseerd? Dat zeiden ze toen toch? Ik ga lekker niet. Heb ze al vaak genoeg gezien. En het zijn toch een stel zoutzakken op het podium On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De laatste keer op graspop was het ultra vet en een slayer concert op mijn verjaardag kan ik niet laten schieten |
|
quote: onze verjaardag! alhoewel, ik ben 2 dagen later jarig, maar ik vier het dan gewoon de 20e carcasstrid |
|
vet Maar wanneer komen zu nu, 20 oktober of 8 november? |
|
quote: Het blijft voor velen blijkbaar een verrassing dat grote acts meer dan een tientje voor een toegangskaartje vragen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
dat ben ik met je eens.. maiden vroeg 39 euro(met 6 bandleden)..veel goedkoper kan het echt niet tov slayer met 4 bandleden |
|
DAMN !!! Hier ga ik dus echt wel bij zijn !! Slayer !! Alvroegen ze 75 euro !!! Slayer heerst ! Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Aanwezig!! Slayer binnen is altijd een stuk gaver. |
|
ik dacht dat ik daar ook maar eens bij ga zijn. in flames altijd leuk |
|
hahahaha, 44 eurie's!! Doe ff normaal zeg. Sterallures hebben ze al zo te zien. Ze kunnen beter in de Arena gaan spelen met dat soort prijzen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
9 November in Brabanthallen van Leuven ^_^ 45 € hier, naar het schijnt. SLAYER In Flames Children of Bodom Lamb Of God Thine Eyes Bleed Dat hebben ze mij verteld. In Flames en CoB heb ik elk al op een gewoon concert gezien, en toen waren ze per band mij 25 € waard ... dus kan goed zijn dat ik toch die 45 € even neerdok. Zal nog afwachten hoeveel ik deze vakantie kan verdienen met wat studentenjobs. |
|
quote: Regel jij kaarten? |
|
quote: Je gaat mee dus? |
|
*noteert fototoestel* |
|
Slayer is gaaf, ook al staan ze er als een stel zoutzakken bij Misschien maar weer een spaarpotje aanleggen Hatsjikidee! |
|
Ja doen!!!! |
|
Als ik me 180 eurootjes weer terugkrijg van dat postorderbedrijf dan heb ik weer geld Hatsjikidee! |
|
quote:En mijn usericoon houdt van mij door op mijn verjaardag te komen spelen |
|
quote: Ik doe mee! Ik ben eigenlijk de 4e jarig, maar voor Slayer vier ik het wel 2x |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Volgende pagina |